• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Organització dels fils de les trobades

Organització dels fils de les trobades fa 11 anys 8 mesos #22633

Seria molt convenient, mirant l'interès dels participants, quasi obligatori, que la o les persones organitzadores de qualsevol trobada posessin la informació de la trobada únicament en la primera pàgina, incloent la llista definitiva de participants, editant aquest missatge les vegades que siguin necessàries per afegir les noves informacions d'interès general.
Això evitaria haver de rellegir totes les pàgines cercant una determinada informació.
Com a mostra recent, el fil de la Trobada a Centelles

Què us sembla ?
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Organització dels fils de les trobades fa 11 anys 8 mesos #22636

buen sistema. asi el primer post se puede reeditar las veces que sean necesarias y para cualquier consulta con mirar el primer mensaje lees el resumen de todo.
por mi perfecto.

Re: Organització dels fils de les trobades fa 11 anys 8 mesos #22637

Molt encertat.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: Organització dels fils de les trobades fa 11 anys 8 mesos #22650

es la millor manera, sino, et pots perdre alguna cosa molt fàcilment.

Re: Organització dels fils de les trobades fa 11 anys 8 mesos #22672

perfecte...demà ho endrçarem.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Organització dels fils de les trobades fa 11 anys 8 mesos #22702

I com es fa aixo d'arreglar-ho tot a la primera pgn???
perdoneu la meva ignorancia.
Una araçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Organització dels fils de les trobades fa 11 anys 8 mesos #22713

editando el primer mensaje cada vez que sea necesario. ahi es donde esta el "cartel" informativo.

Re: Organització dels fils de les trobades fa 11 anys 8 mesos #22714

Jepi, això només ho pot fer la persona que ho ha escrit, fitxa´t als teus , a dalt a la dreta posa "citar" o "editar", doncs a editar pots canviar-ho.

Per cert el fil de la calçotada el canviaré demà , quan m´enviin l´informació que em falta.

Re: Organització dels fils de les trobades fa 11 anys 8 mesos #22725

Moltisimes gràcies,no m'havia adonat d'aquest detall,molt practic per cert.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Organització dels fils de les trobades fa 11 anys 8 mesos #22909

ja sabeu que el relotge que marca l'hora en que s'ha enviat el missatge va 9 hores adelantat? ara el meu relotge marca la 01.45 de la matinada.
Mes q res per curiositat de saber a quina hora la gent llegeix i escriu els missatges.
Salut i rodes.

Re: Organització dels fils de les trobades fa 11 anys 8 mesos #22919

Adalbert, l´hora del rellotge s´ha modificar al perfil de casdascú , jo la tinc amb + 1h, ara em fitxaré si surt correctament

Re: Organització dels fils de les trobades fa 11 anys 8 mesos #22920

Sí, ha surtit bé.... Quan es canvii l´hora a finals de març haurem de modificar l´horari... crec... :roll:

Re: Organització dels fils de les trobades fa 11 anys 8 mesos #23777

merci, que amb aixó de ls "noves" tecnologies sóc un pèl matusser i si funciona vaig fent, però quant tinc temps em dedico a mirar i després o se com modificar les coses :oops: , ara ja vaig a l'hora. :mrgreen:

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

manel en 3 dies (23.10), Ddolors en 10 dies (30.10), XANU en 10 dies (30.10), joan i andreu en 12 dies (01.11), vistur en 13 dies (02.11), LaSanta en 15 dies (04.11), jordimt en 23 dies (12.11), Calton en 27 dies (16.11), avisuso en 35 dies (24.11)

Alguns viatges

• De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.