• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: Fira de l'Aixada fa 18 anys 5 mesos #23901

ANEU MIRANT EL POST INICIAL!!!

Compte amb l'horari dels que aneu a la visita a la Cova!!! Cal estar a punt una hora abans :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Fira de l'Aixada fa 18 anys 5 mesos #23903

Mandonguilla... amb tots els meus respectes.. però on es posi la penya :roll: ....... :mrgreen:
Es nota que som de cap a peus verds i negres???? :mrgreen:
A casa nostra el bàsquet es un tema diari.... es viu molt intensament.. inclus la meva filla petita de de gairebé 12 anys juga en un equip ..es diu BBC -Joventut Badalona.. son noies molt lluitadores...la pena es que el bàsquet femeni no es reconegut com el masculí al igual que els altres esports tret del tenis.

Si t 'agraden les mandoguilles i a mes a mes el bàsquet... farem bona amistat jajajajaja

Força Ricoh , força Penya :mrgreen: !!!!!!

Mireia......Si que podriem fer una caminadeta si....amb la bici no hi puc anar pel tema dels genolls.. però faria el mateix caminat :mrgreen:

Mª José

Re: Fira de l'Aixada fa 18 anys 5 mesos #23905

Com esta el cami mireia?? Hi ha molt desnivell?? hi ha molta pedra?? Si es possible si que em faria gracia. Són 4 km no?

Re: Fira de l'Aixada fa 18 anys 5 mesos #23910

JAUME: per resseguir la Sèquia emb la cadira no va bé. Només un trosset curt seria possible, però també hi ha l'opció que pugueu fer aquest trosset i quedar-vos per la vora del Parc de l'Agulla

M JOSÉ: Convindria que diguessiu quants uns apuntaríeu a cada cosa, així podrem tenir més clar quants podem ser.

Re: Fira de l'Aixada fa 18 anys 5 mesos #23911

Mireia,

A nosaltres ens sembla perfecte la pedalada/caminata del diumenge al mati. Ens apuntem tots 4 tant si és pedalada com caminata. (millor pedalada).
Salutacions

Re: Fira de l'Aixada fa 18 anys 5 mesos #23913

Mercuri Doncs cap a la llista de la pedalada!!!

Tingueu en compte que la major part del trajecte és a la vora de la Sèquia. Es passa bé, però s'ha de tenir domini (el normal) de la bici. Ho dic pels més petits, si són novells en el tema

Re: Fira de l'Aixada fa 18 anys 5 mesos #23915

El Manolo i jo anirem caminant i les meves filles com no saven encara qui va amb la bici m' han dit que es volen esperar a veru qui s' apunta uffffffffffffff ja saps com son aquesta juventut :roll:

Re: Fira de l'Aixada fa 18 anys 5 mesos #23916

Gràcies Mireia,

La nena domina be la bici, i el nen el portaré amb una cadireta a la meva bicicleta.
Salutacions

Re: Fira de l'Aixada fa 18 anys 5 mesos #23922

MARI, MERCE67!! A finals de setmana he d'encarregar taules i calçots... M'ho confirmeu??

Re: Fira de l'Aixada fa 18 anys 5 mesos #23926

Be mireia doncs jo fare el que pugui i la mària segurament que si que el fara tot pero caminant (i jo rodant ;-) )i no pedalant.

Re: Fira de l'Aixada fa 18 anys 5 mesos #23931

Mireia, finalment en Xavier ja s'ha decidit, i menjarà calçots. Per tant, només per una persona. Durant el dia d'avui et faig la transferència.

Nosaltres també anirem a caminar, no portem les bicis.

Un petó.
Mercè & Cia.

Re: Fira de l'Aixada fa 18 anys 5 mesos #23938

Mireia t'envio un privat

Re: Fira de l'Aixada fa 18 anys 5 mesos #23941

altres semi-ciutats com Sabadell, Terrassa, Hospitalet, Badalona, Santa Coloma, etc...

Que vol dir semi-ciutat ?? :evil: :evil:

Semi-ciutat, al meu vocabulari vol dir que no arriban a ser realment una ciutat, per a mi una ciutat és quan tenen més de 500.000 habitants, a més aquestes semiciutats, són a la gran majoria ciutats dormitoris, es a dir que la gent treballa a barcelona i viu a les semiciutats de les afores.
Ho dic amb tot el respecte, i a més jo he viscut a les semis i a la ciutat.
Bueno quin rotllo us estic donant.
Molta sort aquesta nit per a la Penya. Llàstima que hi siguem nosaltres

Re: Fira de l'Aixada fa 18 anys 5 mesos #23986

Eps!!!!
Que us quedareu a dormir, els que no dieu si camineu o pedaleu?? :mrgreen: :mrgreen:

Tiramillas: Per les teves filles... el Jordi i jo pedalarem i el Nasi i la Duna caminaran (i algú altre segurament dormirà :evil: ). Ja diràs quelcom més!

Re: Fira de l'Aixada fa 18 anys 5 mesos #23989

Mireia, nosotros haremos la caminada.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: Fira de l'Aixada fa 18 anys 5 mesos #23991

mireia nosaltres salvo contratemps, preferim la pedalada :mrgreen:

Re: Fira de l'Aixada fa 18 anys 5 mesos #23994

Mireia:

Nosaltres anirem ams les bicis per la ruta de la sèquia. Tots quatre....ok?

Per la visita a la Cova de St.Ignasi, també tenim quorum, i hi anirem els quatre. La Lupe ja te reservada la visita del grup a les 11:30. Aquest dilluns trucará per confirmar el grup amb la llista que tenim apuntada.

Re: Fira de l'Aixada fa 18 anys 5 mesos #23998

Nosaltres caminarem una estoneta ja que no portarem les bicis. Una cosa a mig camí de la sequia hi ha una masia on fan ví de la denominació Pla de Bages i es pot comprar. (fa uns anys nosaltres ho vam fer)

Re: Fira de l'Aixada fa 18 anys 5 mesos #23999

Les meves filles han decidit que aniram amb bici..... el Manolo i jo ho farem caminant....

Re: Fira de l'Aixada fa 18 anys 5 mesos #24000

Finalment hem anat a prendre mides a la zona. Ens ha semblat que, amb bona voluntat, ens hi podrem ficar tots.

Així doncs, MOLI i XEVI cal que em digueu urgentment si us interessa venir al dinar de diumenge. Us envio també un privat amb uns quants detalls més.

Cercador

Alguns viatges

• Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • L'Auvèrnia +

Destí: Auvergne ( França ) Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12