|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
ANEU MIRANT EL POST INICIAL!!!
Compte amb l'horari dels que aneu a la visita a la Cova!!! Cal estar a punt una hora abans :D |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Mandonguilla... amb tots els meus respectes.. però on es posi la penya :roll: ....... :mrgreen:
Es nota que som de cap a peus verds i negres???? :mrgreen: A casa nostra el bàsquet es un tema diari.... es viu molt intensament.. inclus la meva filla petita de de gairebé 12 anys juga en un equip ..es diu BBC -Joventut Badalona.. son noies molt lluitadores...la pena es que el bàsquet femeni no es reconegut com el masculí al igual que els altres esports tret del tenis. Si t 'agraden les mandoguilles i a mes a mes el bàsquet... farem bona amistat jajajajaja Força Ricoh , força Penya :mrgreen: !!!!!! Mireia......Si que podriem fer una caminadeta si....amb la bici no hi puc anar pel tema dels genolls.. però faria el mateix caminat :mrgreen: Mª José |
|
|
Com esta el cami mireia?? Hi ha molt desnivell?? hi ha molta pedra?? Si es possible si que em faria gracia. Són 4 km no?
|
|
|
JAUME: per resseguir la Sèquia emb la cadira no va bé. Només un trosset curt seria possible, però també hi ha l'opció que pugueu fer aquest trosset i quedar-vos per la vora del Parc de l'Agulla
M JOSÉ: Convindria que diguessiu quants uns apuntaríeu a cada cosa, així podrem tenir més clar quants podem ser. |
|
|
Mireia,
A nosaltres ens sembla perfecte la pedalada/caminata del diumenge al mati. Ens apuntem tots 4 tant si és pedalada com caminata. (millor pedalada). Salutacions
|
|
|
Mercuri Doncs cap a la llista de la pedalada!!!
Tingueu en compte que la major part del trajecte és a la vora de la Sèquia. Es passa bé, però s'ha de tenir domini (el normal) de la bici. Ho dic pels més petits, si són novells en el tema |
|
|
El Manolo i jo anirem caminant i les meves filles com no saven encara qui va amb la bici m' han dit que es volen esperar a veru qui s' apunta uffffffffffffff ja saps com son aquesta juventut :roll:
|
|
|
Gràcies Mireia,
La nena domina be la bici, i el nen el portaré amb una cadireta a la meva bicicleta. Salutacions
|
|
|
MARI, MERCE67!! A finals de setmana he d'encarregar taules i calçots... M'ho confirmeu??
|
|
|
Be mireia doncs jo fare el que pugui i la mària segurament que si que el fara tot pero caminant (i jo rodant
|
|
|
Mireia, finalment en Xavier ja s'ha decidit, i menjarà calçots. Per tant, només per una persona. Durant el dia d'avui et faig la transferència.
Nosaltres també anirem a caminar, no portem les bicis. Un petó. Mercè & Cia.
|
|
|
Mireia t'envio un privat
|
|
|
Semi-ciutat, al meu vocabulari vol dir que no arriban a ser realment una ciutat, per a mi una ciutat és quan tenen més de 500.000 habitants, a més aquestes semiciutats, són a la gran majoria ciutats dormitoris, es a dir que la gent treballa a barcelona i viu a les semiciutats de les afores. Ho dic amb tot el respecte, i a més jo he viscut a les semis i a la ciutat. Bueno quin rotllo us estic donant. Molta sort aquesta nit per a la Penya. Llàstima que hi siguem nosaltres |
|
|
Eps!!!!
Que us quedareu a dormir, els que no dieu si camineu o pedaleu?? :mrgreen: :mrgreen: Tiramillas: Per les teves filles... el Jordi i jo pedalarem i el Nasi i la Duna caminaran (i algú altre segurament dormirà :evil: ). Ja diràs quelcom més! |
|
|
Mireia, nosotros haremos la caminada.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
mireia nosaltres salvo contratemps, preferim la pedalada :mrgreen:
|
|
|
Mireia:
Nosaltres anirem ams les bicis per la ruta de la sèquia. Tots quatre....ok? Per la visita a la Cova de St.Ignasi, també tenim quorum, i hi anirem els quatre. La Lupe ja te reservada la visita del grup a les 11:30. Aquest dilluns trucará per confirmar el grup amb la llista que tenim apuntada. |
|
|
Nosaltres caminarem una estoneta ja que no portarem les bicis. Una cosa a mig camí de la sequia hi ha una masia on fan ví de la denominació Pla de Bages i es pot comprar. (fa uns anys nosaltres ho vam fer)
|
|
|
Les meves filles han decidit que aniram amb bici..... el Manolo i jo ho farem caminant....
|
|
|
Finalment hem anat a prendre mides a la zona. Ens ha semblat que, amb bona voluntat, ens hi podrem ficar tots.
Així doncs, MOLI i XEVI cal que em digueu urgentment si us interessa venir al dinar de diumenge. Us envio també un privat amb uns quants detalls més. |
|