|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Nosaltres també ens apuntem mireia!!!!
Arizona: 2 adults i un gosset en A.C. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Mireia, el Xguell.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
Nosaltres també aniriem el divendres al vespre... marxariem el diumenge al mati.
Salutacions. Ramon http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Ei nois... quina velocitat !!!!!!!!!!!!!!
Això de la Fira de l'Aixada de Manresa sembla que ens ha agradat a tots... oi? Va... deixo la feina d'actualitzacions del llistat a l'organitzadora del tema, que si no em picarà... i no voldriem començar aixi (oi... jefa?) Eps! alerta amb el número d'AC que ja tenim apuntades. |
|
|
doncs nosaltres també, no se si em fet tard
Mari y Santi AC + 2 nenes Mireia t'envio 1 privat |
|
|
Mireia, enhorabona pel poder de convocatòria, en mitja hora ja heu omplert el parking.
TioWillson, vas llegir el meu privat? Una abraçada, ens veiem a Manresa!!! Mercè & Cia.
|
|
|
Ens apuntem també
carlosk75 2 adults, 2 nenes en AC Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Nosaltres hi estarem molt lluny (treballant :evil: ) aquell cap de setmana i no podem anar.
Que us ho passeu molt bé. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Hola companys,
Deu ni dó la resposta que té aquesta fira eh!!!. :mrgreen: Amb el permís de la Mireia, engresco als que no tingueu plaça al parking d'ac's a venir igualment amb el vostre cotxe a passar el dia, sigui dissabte o dimenge per que val la pena visitar-la, animeu-vos, tot i la gentada que corre pels carrers us agradarà Doncs nosaltres inagurem la llista dels que vindrem en cotxe, com a bons manresans que som, no hi podem faltar!!!. Crec que sería interessant que els que voleu venir un dia ho diguessiu, així es pot controlar millor (es un suggeriment). :roll: Dissabte 16 CiM , 2 adults Diumenge 17 CiM, 2 adults Mireia, ja ho arreglaras :mrgreen: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Arizona, Mari, Carlos75: Us recordo que només puc assegurar les primeres 15 places... esteu a la llista per confirmar, em sap greu!!
CiM: em sembla molt bé la llista dels que venen en cotxe, més que res per poder-nos veure tots plegats, ja que no té res a veure amb la llista de les places de pàrquing. L'afegeixo jo a l'inici del fil |
|
|
Que bé.
Altre cop a la fira de l'Aixada, :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) L'any passat ho vam passar molt bé. Ens agradarà molt tornar-lo a repetir. icona_onada Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
|
Nouespai: Quin greu!!! L'any passat us va passar igual!!! A veure si la propera hi ha més sort
|
|
|
Mercè: Ja tinc controlat el vostre tema. Si et sembla, us apunto de moment a la mateixa línia del Tiowillson, ja que no necessiteu pàrquing per a vosaltres. Potser després us poso d'una altra manera, però ara m'anirà bé tenir-vos així controlats :mrgreen:
|
|
|
Farem per venir un dels dos dies en cotxe, si finalment venim en AC dormirem a Sant Fruitós.
Aixó es de bojos, jo no puc seguir el ritme del forum, treballo en temes d'adiccions i començo a estar espantada :roll: es broma es clar Josefina |
|
|
Fina: Quan sàpigues el dia que voleu venir, m'ho dius!!!
|
|
|
Alerta amb els radars de la C-16 i la C-55!!!!
Que aquest fil va més ràpid que l'AVE... mala comparació... més ràpid que l'increment de la quota de la hipoteca :mrgreen: Doncs bé, bromes a part, i com a bons Anoiencs i veïns del Bages, intentarem acostar-nos un dia. No podem confirmar res, doncs la meva avia en farà 93 el dia 15 i és clar... s'ha de celebrar pastisGlobus. A part, al febrer en celebrem tres d'aniversaris i ho fem amb una gran festa. Seguirem informant. |
|
|
Mireia... que em podries posar al costat d´en Homer???? que sembla que vagi per lliure, aquest home :evil:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hola Mireia ¡¡¡
Aquest any si que podra ser, sempre hi quand l'ajuntament os cedeixi un pàrking mes grand :mrgreen: De moment posam a la llista de espera. Salutacions. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Eiii gràcies Secretaria del Trío Marcelino per apuntar-me . Menys mal que estic al corrent de les quotes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nosaltres arrivarem disabte cap a les 12 del migdía, desprès del pertinet partit de les figures fill i pare (jugador i entrenador |
|
|
Matrix: Tornaré a demanar que tinguem el pàrquing disponible per al divendres a partir de les cinc de la tarda. Espero que pugui ser així, però segur que per una hora o altra de la tarda sí que serà :D
|
|