• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: FALLES 2008 VALENCIA

FALLES 2008 VALENCIA fa 11 anys 8 mesos #23790

Com ja sabeu, fa un temps taulai va donar-nos informacio sobre un parquing per autos i caravanes prop del centre. Nosaltres, abans de saber això, feia un temps que havíem iniciat unes gestions amb l'Ajuntament per aconseguir una zona d'aparcament en una explanada que està molt a prop d'on vivim (zona tranquil·la i ben comunicada amb el centre) per al periode de Falles (entre el 14 i el 19 de març). De moment no tenim resposta, pero si sabem que la nostra sol·licitud té numero d'expedient i que estan estudiant el tema (la burocracia a les ciutats grans es leeeeenta).

No us puc garantir res, pero per intentar-ho no quedarà. De tota manera m'interessaria saber realment quines persones estarien interessades en venir a les Falles per saber amb quants elements haig de negociar el tema. Per tant us demanaríem que diguessiu si us interessaria venir. En cas de que ens donessin els permisos aleshores ja iniciariem una llista com cal. Es tractaria doncs de saber, en funció de l'interès, quan tros d'explanada hauríem de negociar (per a 10 o per a 40 per exemple)

Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: FALLES 2008 VALENCIA fa 11 anys 8 mesos #23804

Ostres Jaume és veritat que al març hi ha les falles.
Aquest any coincideix amb setmana santa i nosaltres ja tenim un destí, però per properes ocasions estarem atents a la resposta que us donin.

Moltes gràcies per la gestió.

Re: FALLES 2008 VALENCIA fa 11 anys 8 mesos #23812

Jaume...nosaltres agafem festa el dia 19....just quan les festes acaven.....aixi que no podrem acompayar-vos...

Un petonàs parelleta!!!

Mª José :mrgreen:

Re: FALLES 2008 VALENCIA fa 11 anys 8 mesos #23821

como dice Monrib este año fallas coincide con semana santa, para los afortunados que puedan hacer el superpuente es una buena ocasion de visitar Valencia.
Yo las fallas las disfruto, me emocionan las mascletas, Valencia merece una visita en cualquier epoca del año, pero lo que pasa en Valencia en fallas no tiene nombre, es una ciudad en fiestas, por todas sus calles y rincones y si encima teneis la suerte de tener unos anfitriones que te enseñen la ciudad y sus secretos entonces ya es la ,,,,,,, no pongo la palabar porque nunca se si va con H o sin H, pero me habeis entendido ?¿verdad?
nosotros el año pasado tuvimos esa suerte.

Re: FALLES 2008 VALENCIA fa 11 anys 8 mesos #23822

Nosaltres aquest any tenim la paraula donada a unes senyoretes menudes que corren per casa: Per Setmana Santa tenim intenció d'anar a Eurodisney, a veure totes les princeses que puguem.

Ens hauria encantat veure no només les falles, sino fer-ho amb vosaltres !!!

Una abraçada, parella !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten

Re: FALLES 2008 VALENCIA fa 11 anys 8 mesos #23835

Hola EvaV, sóc en Willi, nosaltres també anem a Disneyland per Setmana Santa :D
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re: FALLES 2008 VALENCIA fa 11 anys 8 mesos #23836

Willi, he llegit que també teniu dues nenes !!!
Continuo "parlant" amb tu al fil d'Eurodisney, d'acord ? :D
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten

Re: FALLES 2008 VALENCIA fa 11 anys 8 mesos #23848

El dia 14 es divendres i per tant, podeu aprofitar el cap de setmana del 15 i 16 de març, encara que no us pogueu quedar fins el 19. En aquest cap de setmana hi ha l'acte central de les falles que és la "plantà", que consisteix en plantar les mes de 700 falles arreu de tota la ciutat, acte en el que col·laboren tant els artistes fallers (creadors de la falla) i la pròpia comissio fallera i estan treballant tota la nit (en realitat durant dies) al carrer per deixar-ho tot col·locat.

Re: FALLES 2008 VALENCIA fa 11 anys 8 mesos #23861

Arizona, si que ens agradaria anar. No coneixem València i encara que són pocs dies, ens agradaria conèixer alguna cosa de la ciutat, veure la Ciutat de les Arts i per descomptat les Falles.
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)

Re: FALLES 2008 VALENCIA fa 11 anys 8 mesos #23872

icona_onada
Nosotros este año cogemos el superpuente y desaparecemos de la ciudad y del país.
Para el que vive todos los años las Fallas es una condena ya que los dos últimos fines de semana de febrero ya hay acontecimientos que colapsan algunas avenidas, y el caos a partir del 1 de marzo, hasta los autobuses desvían su itinerario habitual, y las calles empiezxan a estar cortadas.
Pensad que cada Falla puede cortar de dos a tres calles, y se plantan 700. Hay que ir a trabajar y desplazarse durante 20 días. Una locura. Las casas están vacias de día y de noche, todo el mundo en la calle y la ciudad es un bullicio contantes de ríos de gente a cualquier hora y siempre el olor a pólvora en cualquier rincón y momento. Para los visitantes es impresionante.

Para los que vengaís unos días mas no os perdaís la exposición pictórica de Sorolla, pintor valenciano reconocido mundialmente y que sus obras han sido traidas desde NYork por expreso deseo del pintor antes de morir.
Se le ha adptado una galería especialmente para sus obras, que aunque luego viajarán por diferentes lugares de España, en ningún sitio se podrá ver de esta misma forma tan preparada y estudiada y gratuita. Se me olvidaba que la exposición se trata de lcómo veía Sorolla las diferentes regiones de España. Todo el que ve sus cuadros salen impresionados por el tamaño, la luz y la temática.

:D ¡Qué rollo! Perdonarme, pero adoro mi tierra.
Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla.

Re: FALLES 2008 VALENCIA fa 11 anys 8 mesos #23875

Entiendo que para el que vive en Valencia y tiene que seguir la vida normal de cada dia, Fallas tiene que ser molesto, pero lo que sucede en Valencia en fallas no es comparable con nada, hay que ir andando a todos sitios, de repente te encuentras con una orquesta desfilando por la calle, musica por doquier, olor a polvora, ruido, yo las mascletas las disfruto como un niño, me gusta notar el ruido contra mi pecho y cegarme con los destellos de luz, luego por la noche ambiente por todos sitios, buen ambiente ademas, si te encuentras con gente que no ha medido bien lo que bebe, pero no creais que esta llena de borrachos ni mucho menos, yo, en comparacion con hace años, encontre que en los monumentos falleros faltaba un poco mas de critica, parece que tienen ahora mas censura que cuando el imnombrable.
Para quien no haya estado merece la pena, quien ha ido siempre repite.
La exposicion de Sorolla llega a Barcelona este otoño, hace recorrido por muchas ciudades y luego vuelve otra vez a Valencia antes de volver a Nueva York.

Re: FALLES 2008 VALENCIA fa 11 anys 8 mesos #23877

Yo soy de Valencia, y las Fallas para mi es ..... bueno no se explicarlo con palabras , para mi es lo mas grande , no me importa que las calles esten cortadas , que los buses cambien su itinerario , que la musica llene la ciudad y mucho menos el olor a polvora , que para mi es mejor que channel nº 5 , soy una apasionada de la fiesta de mi tierra y estoy orgullosa de ella , entiendo que para mucha gente no sea igual ( mi mejor amiga , emigra de Valencia en Fallas siempre que puede )

Bueno perdonar por el rollo , pero , ejem , me gustan la Fallas :oops:

Mària

Re: FALLES 2008 VALENCIA fa 11 anys 8 mesos #23902

Yo no soy valenciana pero cuatro veces que he disfrutado de las fallas, las cuatro veces me he emociondo, con la ofrenda de flores, las mascletas, su musica, el olor a polvora, las calles llenas de gentes, sus fallas, en fin el aire que se respira todo me pone la sensibilidad a flor de piel, en estos momentos me siento tan Valenciana, como cualquir persona nacida en Valencia y soy catalana de padres andaluces, sera por eso que me hermano con las alegrias de todas las comunidades.
FES FELIC ALS ALTRES HI HO SERAS TU

Re: FALLES 2008 VALENCIA fa 11 anys 8 mesos #23928

Jordi J, de quants dies disposeu? si es podeu quedar a partir del 19 son bons dies per visitar la resta de coses, durant els dies de les falles es mes dificil de veure altres coses. Quan sapiguem lo dels permisos per lo de l'aparcament, ja ens posarem en contacte amb vosaltres.

Re: FALLES 2008 VALENCIA fa 11 anys 8 mesos #23936

Arizona, la idea es anar el dia 15 i tornar el dia 20. Ja se que son pocs dies, pero no podem estar mes.
Gracies per lo de l'aparcament.
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)

Re: FALLES 2008 VALENCIA fa 11 anys 8 mesos #23955

JordiJ són pocs dies pero son els millors que pots venir. Avui he parlat amb l'ajuntament per veure com va la sol·licitud de l'aparcament. La setmana vinent sembla ser que em diran alguna cosa. Ja us anirem informant dels avenços!!!

Re: FALLES 2008 VALENCIA fa 11 anys 8 mesos #23979

Hola EvaV, si tenim dues nenes la Laia (7) i la Carla (21 mesos) i el nostre dia de sortida cap a Disneyland es el 19 de març. Quin dia sortiu vosaltres? 8-)
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re: FALLES 2008 VALENCIA fa 11 anys 8 mesos #23990

willi, et poso un privat, per tal de no continuar parlant d'Eurodisney al fil de les Falles ;-)

Re: FALLES 2008 VALENCIA fa 11 anys 7 mesos #25123

Acabo de rebre resposta per escrit de l'Ajuntament de Valencia pel que fa a l'aparcament d'autocaravanes i caravanes per Falles. A continuació us el faig saber:

"La Delegación de Circulacion y Transportes e Infraestructuras del Transporte, en uso de las facultades conferidas por Acuerdo de la Junta de Gobierno Local de 22-06-2007, por decreto de fecha de hoy, ha dispuesto:

Visto comuniquese a D.Jaume Girbau en relacion con su solicitud de autorizacion para el estacionamiento de varias caravanas durante las fiestas de San Jose en la de Semana Fallera (del 14 al 19 de marzo) en la zona que se estimase oportuna por el Ayuntamiento, lo siguiente:

Que anualmente el Bando de Alcaldia de Fallas establece zonas de aparcamiento para vehiculos de los visitantes, para este año 2008 se han designado los siguientes:

a) Para el acceso desde Castellon y Barcelona, AVENIDA DE ARAGON y ampliacion zona UNIVERSIDAD POLITECNICA

b) Para los accesos desde Alicante y Albacete, zonas de AVENIDAD DE HERMANOS MARISTAS Y BULEVARES inmediatos a la zona comercial, junto a V-15.

c) Para el acceso desde Madrid, zonas de CALLES TRES FORQUES, AVENIDAD DE TRES CRUCES Y CALLE CAMPOS CRESPO.

d) Para el acceso de Ademuz, la zona del POLIGONO DE CAMPANAR.

Entendiendo que con esta comunicación queda cumplimentada la solicitud del interesado, dense por concluidas las actuaciones, archivandose el expediente sin mas tramite."

Re: FALLES 2008 VALENCIA fa 11 anys 7 mesos #25124

Us explico el tema. Aquestes zones són les que ha autoritzat l'ajuntament, estan vigilades com qualsevol aparcament del carrer però no hi ha reserva d'estacionament. El primer que arriba s'hi col·loca. Es anar localitzant totes les zones i anar provant sort.

Per altra banda, l'explanada que vaig sol·licitar al costat de casa, encara no tinc resposta, ara ho han passat al departament de festes al carrer, si aixo ho haguessin fet el primer dia ja tindriem resposta!!!!! Dichosa BURROCRACIA!!!!!!!!!!!!

De tota manera, si algu de manera particular vol aparcar en aquesta zona, que m'envii un missatge privat i li donare el meu telefon movil per explicar-li quina zona és. No tindrà problema ja que l'explanada es gran i aparquen cotxes i de vegades també AC. I està ben comunicat amb el centre, com ja us vaig dir. Zona molt tranquila (tot lo tranquil que es pot estar en falles !! ;-) )

Finalment queda l'aparcament que la Taulai us va comentar, aquest es de pagament i no se si a hores d'ara tindrà lloc lliure.

I una altra opció és la trobada que s'ha organitzat a SILLA (15 km. de Valencia) en un altre foro.

M'hagués agradat poder-vos donar millors noticies, pero "es lo que hay". A les ciutats grans encara no som ben rebuts!!!!

Salutacions...

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Aniversaris

manel en 3 dies (23.10), Ddolors en 10 dies (30.10), XANU en 10 dies (30.10), joan i andreu en 12 dies (01.11), vistur en 13 dies (02.11), LaSanta en 15 dies (04.11), jordimt en 23 dies (12.11), Calton en 27 dies (16.11), avisuso en 35 dies (24.11)

Alguns viatges

• El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.