|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Nosaltres hem arribat tot just fa una estona. Molt de transit ... per ja estem a casa. Tinc la pell que em crema del sol, les cames que ni me les noto, pero haig de confessar que m'ho he passat de coooooonyaaaa :mrgreen: :mrgreen:
Com ja els he dit allà mateix .... gracies Jordi i Malena per una kedada tan activa, on grans i petits hem disfrutat tots junts com feia temps que no ho feiem! Ara ... només ens queda recuperar forces per la proxima :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
nosaltres també hem arribat ja, hem sigut els últims en sortir del càmping. Tot ha estat genial!! el volcà, la barbacoa la gimcana d'ahir.... vaig riure com feia molt temps que no ho feia...... ara això si eh??
VISCA L'EQUIP TARONJA!!!!!!!!!!!!!!!! ELS MILLORS AMB DIFERENCIA!!!!!!!!! :mrgreen: |
|
|
QUE VIVA!!!!!! jajajajajaja
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
|
Nosaltres també vam arribar bé però hi havien molts cotxes :evil: :evil:
Ha estat un Kdd perfecte , hem tingut de tot: caminada,bicicletada, barbacoa, gincama,...... Tinc les cames que "No me las siento" Pero ha estat un cap de setmana fantastic...... EEEEIIIIII!!!! EQUIPO NARANJA recordeu que ens ha faltat la "revancha" ....ESTO NO QUEDARA ASI =)) =)) =)) Moltes felicitats als organitzadors |
|
|
A veure, però la ginkana no havia quedat en empat, o m'he perdut alguna cosa?
VISCA L'EQUIP VERD!!! Moltes gràcies per tot als organitzadors i a tots els assistents, hem conegut nous companys que espero que s'afegeixin aviat a aquest foro. Un petonàs molt fort per a tots i totes!!! Mercè Mercè & Cia.
|
|
|
Hola a todos:
Jolin como cuesta volver al curro despues de pasar un fin de semana Genial... No tengo voz, me duelen la mandibula de tanto reirme, estoy chamuscada por el sol... "Eso si, yo no tengo agujetas como otros" jaajaaj... :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Pero la verdad que lo hemos pasado de coña... Un besazo enorme a Jordi y a Malena por todo el currazo... Por cierto Mari, que razón tienes ... QUE PEDAZO EQUIPO TENEMOS... Equipo Naranja campeon.... dance brindeM brindeM brindeM Bueno, daros las gracias a todos los asistentes por haber hecho posible que lo hayamos pasado tan bien... Besazos a todos/as y hasta la proxima... :roll: :mrgreen: Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
|
Nosaltres també vam tornar amb autocaravana i "caravana" fins la Roca, tinc la cara cremadeta pel sol i les cames amb tiretes ( dic tiretes perque espero que el nivell de català de "echobelly" no arribi a aquesta parauleta i no donar-li motius per enfrotre-se'n :twisted:
La veritat es que ho vam passar molt bé, La Gemma i el Ferran deien (aquestes vacances ... ) imagineu com els va semblar de complert el cap de setmana !! A nosaltres la caminada de dissabte ens va semblar xula (si hagués sigut una mica menys no hauria passat res pero va estar bé), la bicicletada de diumenge no va poder ser per a mi ja que els assenyats Malena, Jordi i jo vam estar fins moooooooolt tard del dissabte fent una "valoració" del dia i demes i es clar, al matí ....... (pero em sap greu, he de repetir). Jo, però a part de dir que ho vam passar genial amb to i amb el gymcama, he d'afegir que en algun moment em va saber greu tant per la Malena com pels nens perque crec que alguns dels grans no vem estar del tot correctes en el joc. Ho vam comentar amb alguna altre persona amb :oops: , la Malena va tenir molta feina en montar les proves i , fer una mica de broma està bé pero allargar-la i sobretot quan hi ha nens que participen fa que la cosa ja cansi, penso que hauriem de ser mes empàtics amb les persones que preparen les quedades, deixen el seu temps i energia per al bé comú i sap greu que per unes bromes allargades hi hagi gent que ha organitzat i s'en cansi. Bé, de totes maneres ho vam `passar molt i molt bé, el lloc xulo i la gent també. Jusqu'a la prochaine !!!!!!!!!!!!!!! Josefina |
|
|
:D Gracias Malena i Echovelli por organizar una quedada tan divertida, dance lo hemos pasado genial, para la próxima la gimcama con megáfono y los tramposos del equipo verde mas controlados,
Si me aclaro pronto colgare fotos saludos a todossss Holaaaaa Vive tus sueños, no sueñes tu vida.
|
|
|
S,si volem veure fotos ja de tot aquest show que ens varem perdre.
Felicitar a la mega organització per tot el que hem sentit dir de l'esdeveniment. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Gràcies a tots vosaltres, a tots els que heu participat en aquesta kedada ja que això és el que fa que ens ho haguem passat tant bé.
Jo també tinc "agujetas" de caminar, de xerrar, de riure :D :D . Però són les inevitables consequències d'un cap de setmana fabulós. Jo no vaig fer cap foto, o sigui que animo als maravellosos fotògrafs que n'hi havia que les pengin. Molts petons a tots. |
|
|
jajajaj... Tendré que mirar la palabrita Fina... mi catalán efectivamente no da para tanto... jajaj... Pero mas o menos me puedo imaginar que es... Ves preparandote para llevar a los nenes a Legoland... :evil: :mrgreen:
En cuanto lleguemos a casa intentare colgar las fotitos para los curiosos jajaj... Eso va por ti Jepi.. :evil: :mrgreen: :mrgreen: :evil: Creo que la idea de Didi (Paqui), de traer un megafono es muy muy buena ... en este momento, seguramente tendria una voz mas dulce... jajaja... Miedo me da cuando empiecen a aparecer las fotos de la gymcana, y se nos vea sugetar la pelota de tenis con el ojo... :mrgreen: Iremos calentando motores para la proxima... Un besazo gigante a todos/as Posdata: Equipo verde?... Ah, son esos tramposillos que encierran a las novias en la Autocaravana para no poder coger ninguno de los utensilios que se pedidan en la prueba, y asi ganar ellos el juego? jajaj... Ya recuerdo!!!! Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
|
Bueno,bueno.....,asi que tramposos los del equipo verde,ejem,ejem,me voy a callar por que si no, los que no han venido se van a enterar de como se las gastan los del equipo naranja.
Y si no recuerdo mal al final empatamos osea que felicidades a TODOS, nosotros nos lo pasamos genial,y con ganas de repetir asi que :FELICIDADES A LOS ORGANIZADORES,por el trabajo,y lo dicho hasta la proxima(eso si la proxima gincana solo participaran los niños por que en esta casi me divorcio)jajajajajajajajaja |
|
|
EEEiiiiiii!!!!!!!!!! jo també vull fotos!!!!! que ja no tinc ungles de l´enveja!!!!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Me alegro que os lo hayais pasado tan bien !!!!!!!!!!!!!!!
La verdad es que al lado de Malena y Loli es muy dificil caer en el aburrimiento :mrgreen: estas dos mujeres son la caña y además la dan !!!jajajjajajaja Un besazo para vosotras, jordi, Conrad i los peques.. haaaaaa y también para la "pitusa" guish...no se si lo he escrito bien FOTOS QUIERO FOTICOSSSSSSS Mª José :mrgreen: |
|
|
hola amigos lo hemos pasado genial :mrgreen: :mrgreen: felicidades a la organizacion tendria que repetirla pero esperaros unas semana que arregle la caravana ya que sufri un pequeño accidente, un coche al cambiar de carril no la vio y eso que es grande.por cierto verdes cabezones saludar a los campeones :D :D
|
|
|
jajajaja.... Eso eso, que saluden!!!!! jajaja
Por ciertos Andres, menudo susto... Ahora a ponerse el mono de trabajo, y toca arreglar la caravana... o bien, empezar a mirar una Ac, no? jajaja Ostras Mª Jose que no te habia leido, que despiste... La verdad que ha sido Fantastico... lastima que no vinieras, se te echo de menos... Por que tu dices de nosotras, pero tu cuando te pones.... "Anda que no"... No se me olvida una historieta con coche de picapiedras incluido"... Y no cuento mas, por que una es muuuuuuu prudente.... : - ) Besitos a los cuatro. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :roll: Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.
|
|
|
Bé familia, aqui us poso el link per veure les nostres fotos!!! Esperem que us agradin:
picasaweb.google.com/Conradechobelly/EntreVolcanes Pert cert .... AUUUUUPA EQUIPO VERDEEEEE, que aqui veig molts "naranjas tramposos" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
Molt xules les fotos!!!!!
Quina enveja!!! :evil: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
A Granollers hi ha la colla dels blancs i els blaus (tinc entés) a veure si a totcamping quedarà la dels TARONGES i els
verds
i ens hem de mesurar les forces més endavant eh?????????? recordeu que tenim el desempat obert (echobelly a parte de la palabrita que tengo pediente ir buscando otras para llegar al nivel C porqu el D no lo tengo todavia hay que recordar que con el número de ventanas ibas totalmente acertada, i no nos quisieron creer ) fins la prpera que ja vaig preparant les etiquetes taronges per sentir-nos "colla taronja" dance dance dance
|
|
|
Vive tus sueños, no sueñes tu vida.
|
|