• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA: Sant Joan 2008

Re: Sant Joan 2008 fa 11 anys 4 mesos #28280

Quèeeee?????????

No hi han notícies?????????

Mira que començo a fer cartells per a aquesta quedada, ehhhh.

No és una indirecta, és directe, directe.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Sant Joan 2008 fa 11 anys 4 mesos #28282

Crec que puc estar tranquil doncs em sembla que no tens cap foto meva compromesa :twisted: ...

tot hi així...

aquest vespre...

o aquesta nit...

NOVETATS!!!!

Re: Sant Joan 2008 fa 11 anys 4 mesos #28283

Crec que puc estar tranquil doncs em sembla que no tens cap foto meva compromesa :twisted: ...

Foto compromesa, no, no tinc, però tinc el Photoshop!!!!!!!!!!!!!

Re: Sant Joan 2008 fa 11 anys 4 mesos #28298

C ONCURS DE " T APAS" O " M ONTADITOS" I B EGUDES E XÒTIQUES

Els ciutadans amants del picoteo i lo exótico estan d'enhorabona ja que el proper 23 de juny, dilluns, tindrà lloc al càmping La Borda del Pubill el primer C ONCURS DE "T APAS" O "M ONTADITOS" I B EGUDES E XÒTIQUES organitzat per MIRYPACO.

En aquesta primera edició, emmarcada dins els actes organitzats amb motiu de la trobada de Sant Joan 2008, cadascun dels participants podrà fer públiques les seves especialitats. Durant les dues hores de durada del concurs les persones que ho desitgin i el jurat que anirà d'incògnit podran fer un recorregut per cada un dels estands.

La nit anterior es farà el sorteig de parelles, queda prohibit que siguin parelles d'un mateix nick. La participació és mixta (homes i dones). A continuació la organitzadora major (Mireia) extraurà de la resta d'assistents a la trobada no participants al concurs els membres del jurat, cosa que comunicarà en secret als interessats. El jurat estarà obligat a mantenir-se en anonimat, i haurà de tastar TOTS els plats, tinguin l'aspecte que tinguin.

Si algun dels participants encerta el nom de dos membres del jurat com a mínim obtindrà 2 punts per cada encert.

Normes:
  • Tots els plats i begudes s'hauran de preparar entre les 17:00 i les 19:00 hores.
  • Totes les parelles participants hauran de preparar "montadito" o "tapa" i beguda per a tots els menors.
  • En cas de que una parella faci curt de matèries primeres se'ls hi prohibirà beure alcohol durant la revetlla.
  • Per la puntuació es tindrà en compte la presentació, el gust, l'originalitat, el procés de creació, la posada en escena, la caracterització dels concursants i tot allò que el jurat consideri oportú.
  • Les begudes poden ser amb o sense alcohol.

Re: Sant Joan 2008 fa 11 anys 4 mesos #28316

Escolteu nois això cada vegada agafa més nivell ahplau ahplau

Mirypaco si vols te puc llogar la Thermomix a bon preu, això si fent un contracte davant de notari per que després no tinguem mals entesos i si guanyes el premi és per repartir, penseu bé =)) =)) =))

Dolors :g) :g) :g)
El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura .

Re: Sant Joan 2008 fa 11 anys 4 mesos #28319

Preparant la revetlla i fent sondejos crec que el millor és que cada família porti la beguda que més li agradi (penseu que tindrem les restes del concurs, si n'hi ha), ja que pel que he vist el cava potser no tindrà molt èxit.

Per les coques hi ha un forn a Llavorsí (Forn de pa "Ca la Gemma") que ens les farà el mateix dia i les pot pujar al càmping, però necessito saber les vostres preferències:
  • de fruita
  • de fruita farcida de crema
  • de crema cuita
  • de xocolata cuita
  • de pinyons
També convindria decidir si reservem alguna activitat per no trobar-nos sense plaça:
  • Partit de futbol (o futbolí).
  • Ràfting.
  • Hidrospeed.
  • Barrancs.
  • Canoes.
  • Bus-Bob.
  • Kayak.
  • Ponting.
  • Quads.
  • Escalada.
  • Trekking.
  • Parapent.
  • Vol en globus.
  • Activitats al llac (aigües tranquil·les) - No està confirmat que estigui obert pel pont.
  • Mountain bike.
  • Paintball.
  • Excursió a cavall.
  • Senderisme.
  • Visita al "Museu de les papallones de Catalunya".
  • Visita a la central elèctrica de Tavascan.
Als assistents necessito que m'envieu (preferentment per email) les següents dades:
  • Nick (seria bo que el cunyat d'en Tortugueta i el seu germà es registressin).
  • Nom complert i DNI d'un adult de la família.
  • Nombre d'assistents i edats d'aquests.
  • Animals de companyia si s'escau.
  • Adreça completa.
  • Telèfon de contacte.
  • Email.
  • Matrícula del cotxe o autocaravana.
  • Dates i hores aproximades d'entrada i sortida.
  • Forma de pagament si es diferent a Càmping-Xecs.
El proper divendres 13 de juny es tancarà la llista o abans si arribem als 25 elements (=))) que s'obriria una llista d'espera per si podem ocupar més espai.

De moment res més, d'aquí a tres setmanes veurem el resultat de tot això :roll:.

Re: Sant Joan 2008 fa 11 anys 4 mesos #28336

Nosaltres ja hem fet els deures!!!!!!!!

Re: Sant Joan 2008 fa 11 anys 4 mesos #28355

N'esteu segurs?

...Als assistents necessito que m'envieu (preferentment per email) les següents dades:

• Adreça completa.
  • Telèfon de contacte.
  • Email.
...
:mrgreen: (quina mala llet =)))

Re: Sant Joan 2008 fa 11 anys 4 mesos #28360

N'esteu segurs?

...Als assistents necessito que m'envieu (preferentment per email) les següents dades:

• Adreça completa.
  • Telèfon de contacte.
  • Email.
...
:mrgreen: (quina mala llet =)))

Vale, vale, soc un amala estudiant!!!!!!!!

Re: Sant Joan 2008 fa 11 anys 4 mesos #28364

Mireia, em sembla que el vostre animal de companyia va per lliure :evil:

Re: Sant Joan 2008 fa 11 anys 4 mesos #28370

Mireia, em sembla que el vostre animal de companyia va per lliure :evil:

Ostres tù, era una broma, no t' enfadis que no t' imagino cabrejat.

Re: Sant Joan 2008 fa 11 anys 4 mesos #28371

Ostres tù, era una broma, no t' enfadis que no t' imagino cabrejat.

Si la corretja és rosa amb topets verds no m'enfadaré =)) =)) =)) =))

Re: Sant Joan 2008 fa 11 anys 4 mesos #28400

M'han donat l'opció de fer una sortida de rafting de tot el dia. El programa seria sortir a les 12 de la base de Llavorsí i començar a fer rafting. Cap a mig recorregut es faria una parada d'una hora per dinar que el serviria un càtering que ja encarregarien ells, aquest es podria fer extensiu als que ens acompanyessin en cotxe seguint el riu per anar fent les fotos. Després de dinar tornem-hi a l'aigua que no ha estat res per acabar el circuit cap a les 6 de la tarda. Allà ens recullen amb furgonetes o microbús i ens pugen cap a Llavorsí.

Ja direu que us sembla.

Re: Sant Joan 2008 fa 11 anys 4 mesos #28419

Ostia, ahor et vaig respondre i no surt el meu missatge, no ho entenc.

Deia que amb el nen, descartem el rafting, vaig fer fa uns anys i no és activiatat pe run nen tant petit.

Sí, ja em diràs que el Paco o jo vaixem amb la barca i l' altre amb el cotxe, pues va a ser que no, o tots o cap i ja saps que el nen va a tot arreu :D :D

Estic buscant una corretja però amb topets roses, crec que quedarà mès acorde amb tú, jeje

Molts petonets

Re: Sant Joan 2008 fa 11 anys 4 mesos #28465

Aquest cap de setmana hem anat a fer rafting, mira no sabiem que fer i al final vam anar a parar a Sort
Jo ja en tenia ganes i aprofitant que els rius baixen molt però que molt plens van dir al ataque.
Fins i tot Marta va pujar , i els cirios, ara anava acollonida però va valdre la pena. Vam disfutar, sobre tot jo que anava endavant, com nans.
Es un a experiencia que recomano però que molt, sincerament va ser uns calés, una mica cars això si, molt ben aprofitats.
Cagonlostia llastima que no podem tornar per Sant Joan.
Aprofite-ho.
Recomanable 100%

Re: Sant Joan 2008 fa 11 anys 4 mesos #28749

Hola Bitxitos, i resta de forers es clar! hem estat perduts tot aquest temps ja que teniem moltes coses a fer, compromisos familiars, laborals, etc. Nosaltres no podem venir perque la padrina d'en Ferran li va regalar una activitat d'espeleologia per aquell cap de setmana a l?espluga de Francolí i el dia 24 l'hem de dur a Altafulla per les colonies, per tant desitjar-vos bona revetlla i fins la propera.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Aniversaris

manel en 3 dies (23.10), Ddolors en 10 dies (30.10), XANU en 10 dies (30.10), joan i andreu en 12 dies (01.11), vistur en 13 dies (02.11), LaSanta en 15 dies (04.11), jordimt en 23 dies (12.11), Calton en 27 dies (16.11), avisuso en 35 dies (24.11)

Alguns viatges

• Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.