|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
TRANQUIL EM ELS CARTELLS QUE JA HEU FET,PITJOR JA NO POT SER. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
El cartell, potser no pot ser, però que si el penjo a la web de turisme de Sant Hilari.... Jo de tú em sobornaria, no sigui que et fem alguna putadeta mès. |
|
|
Com es nota que et fan falta els calés..... :mrgreen: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Ostres com ho saps, Marta, resulta que primer vam demanar un crèdit per una cantitat i ens vam quedar curts perque la caravana encara no està ni a la venta i perque no contàvem amb que seguro i pàrquing s' ha de pagar abans. Així que accepten sobornos pel que sigui... |
|
|
EN DEMANEU UNS QUANTS MES I NO M'HEU DE SOBORNAR. =)) =))
|
|
|
ja estan demanats ja, no t' ho pensis. Tio,. espavila que arrivarem abans que tú i et tornarem a guanyar... |
|
|
:8} :8}
Doncs, .... ho tenim malament,.... el dia 5 de Juliol tenim casament a Santa Coloma de Farners,... :8} :8} Ens hem de donar de baixa de la llista per poder venir,.. :evil: Tants caps de setmana que hi ha durant l'any i encara han de coincidir els esdeveniments,... :evil: Què hi farem,.... |
|
|
ASISTENTS:
1-MEGA: 2 adults+1nen CV 2-WILSON:2 adults+3 nen AC 3-WILSON 2: 2 adults AC 4-WILLI :2 adults+2 nenes AC 5-BITXITOS¨: 1 adult (2 nens???) CV 6-GORDIS05 : 2 adults +nen CV 7-MIRYPACO : 2 adults +nen CV o AC(divenres tarda) 8-CARLOSK75 :2adults +2 nenes AC 9-LOFINI : 2 adults +2 nens (divendres tarda) 10-CARRIE :2 adults + 2 adolescents CV ?????????? 11-MERCE67: 2 adults + 2 adolescents CV ???????? 12-LAGOA :2 adults + perro AC 13-MOLI :2adults AC 14-TORTUGUETA : 2 adults +nena AC 15-HELLINERO : 2 adults AC 16-JAVE4 : 2 adults + 2 adolescents CV 17-GORDIS05 (cuñados) :2 adults+1gossa CAMPER |
|
|
MEGAAAA!!!! que per aquelles dates ja tindran la... BIIIINIIIIMAR |
|
|
Això espero, Bitxitos.
Aquest matí ja he fet una transferènci amb la que el compte ha quedat casi a cero, així que espero que els transportistes permetin que m' arrivin els papers desde Toledo. Ja confirmarem si anem amb CV o AC. Fins que no tinguem les claus a la mà i l' AC al davant no m' ho creurè. |
|
|
|
|
|
BIIIIIIIIINIIIIIIIIMAR =)) =)) =))
|
|
|
Quina canya lis esteu fotent, apa aquí està la Benimar Sport 310 dels somnis:
www.benimar.com.es/es/index.php?option=com_content&task=...;id=34&Itemid=46 Ja queda poc per a la estrena, Mireia, la nostra és com la 320 però en Challenger Ens veiem a SHC Per cert en el fil de les fonts del llobregat he posat un enllaç amb fotos del cap de setmana on sortim i crec que si ens varem veure en Lleida. Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Què mala és la enveja!!!!!!!!!
Bitxitos: no et rfotis de nosaltres que tú tambè vas buscant, eh!!!!!! mega: tú mateix, ja he penjat dos cartells, i puc fer encara més... Carlosk75: ens ajuntarem a SH i els hi possarem les dents llargues. |
|
|
Tens raó, però també et vaig dir que jo per si de cas començava a mirar alternatives a la Binimar... vull dir Benimar :mrgreen: |
|
|
campeones campeones oeoeoeo
Carles Mega me las pagaras :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: A sant hilari perdra la poca reputacio que et queda =)) PACO :idea: :idea: :idea: |
|
|
LES COORDENADES DEL PARKING:
41º53'01.75'' N 2º30'29.67'' E EM SEMBLA QUE SON CORRECTES,SI HI HA ALGUN ERROR M'HO DIEU.ENS VEIEM. festassa maps.google.es/maps?t=h&hl=es&ie=UTF8&ll=41.8833...47,0.006448&z=17 |
|
|
Bé doncs jo tinc un dubte aquí parleu de moltes coses però el tema del cartell com está, ja tenim clar quin és el cartell definitiu?
:-)) :-)) :-)) :-)) m El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
|
|
|
|
Estem molt liats pel rotllo de la Huelga, ens està donant molts problemes per aconseguir tenir la BIIINIIIIIIMMMMAARRRRR per dates.
Així que estem agoviats i deprimits. MUAC |
|