|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Com que aquestes vacances ens han deixat amb ganes de platja, segurament pel pont de l'onze de setembre ens acostarem a Sant Pere Pescador, doncs no tenim gaires ganes de fer quilòmetres (n'hem fet 4.500 aquestes vacances). He vist que el càmping L'Amfora accepta camping-xecs per aquestes dates. Si esteu interessats en trobar-nos, fem llista i em poso en contacte amb el càmping.
LA LLISTA: 1 - Mercè67, dos adults, 1 noia, 1 nen amb CV 2 - Willi, dos adults, 2 nenes amb AC 3 - Mirypaco, dos adults, 1 nen amb AC 4 - Hellinero, dos adults amb AC 5 - Antonio (nebot Hellinero), dos adults, 2 nens amb CV 6 - Wilson, 2 adults, 1 nena amb AC 7 - Francesc i Fina (amics Hellinero), dos adults amb AC 8 - Informático, 2 adults amb AC 9 - Amics d'Informático, 2 adults amb AC 10 - JJG, 2 adults amb AC Mercè & Cia.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per merce67.
|
|
Mercè , éscert que desprès de tants km ve de gust fer pànxing....nosaltres vam parar 2 dies a Calella de palafrugell
Ah....nosaltres per aquestes dates , estarem de tornada de la segona part de les vacances... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Last edit: per matrix.
|
|
Hola Mercè nosaltres també hem pensat d'anar a l'Anfora per passar aquets 4 dies de fet la meva germana a llogat un bungalow aixì doncs anirem seguint el fil.
Una abraçada Dolors. El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola,
Donç acavem d' arrivar i començem a possar-nos les pil.les. Nosaltres ens apuntem però nomès podrem pujar fins al dissabte al mati ja que tenim dinar familiar el dissabte. |
|
|
Bé, doncs començo a fer llista al primer missatge del fil. Si veig que això s'anima parlaré amb el càmping per estar tots junts, si su sembla bé. Recordeu que el càmping accepta camping-xec!
Mercè & Cia.
|
|
|
Hola Merçe, nosotros si conseguimos tener el puente quiza nos vayamos un poquitin mas lejos,si cambiara algo ya te lo diriamos.
un abrazo. Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
Hola Mercé,nos apuntas a mi sobrino y ami,con las respectivas familias????????.GRACIAS
Un saludo. |
|
Last edit: per hellinero.
|
|
Perfecto, ya me dirás algo si tenéis cambio de planes. Un beso. (Este mensaje es para Ross...)
Mercè & Cia.
|
|
Last edit: per merce67.
|
|
hellinero ha escrit:
Quedáis apuntados. ¿Tu sobrino es Wilson, verdad? Un abrazo. Mercè & Cia.
|
|
|
Ens agradaria anar-i, però ens toca recollir la caravana del càmping. La pròxima segur que anirem.
Una salutació a tothom. Joan Bta.
|
|
|
Quedáis apuntados. ¿Tu sobrino es Wilson, verdad? Un abrazo.[/quote]
Merce,que mi sobrino no es Wilson,se llama tambien Antonio,Wilson es amigo mio,y hermano de Willy, y casi seguro que te dira que le apuntes. Un saludo. |
|
|
|
|
|
|
|
hellinero ha escrit:
Merce,que mi sobrino no es Wilson,se llama tambien Antonio,Wilson es amigo mio,y hermano de Willy, y casi seguro que te dira que le apuntes. Un saludo.[/quote] Ostres, quin embolic que he fet en un moment. Bé, de moment apunto l'Antonio, amb 2 nens i caravana, segons m'has indicat al privat. En Wilson espero que em confirmi alguna coseta. Ja t'he contestat també la consulta sobre els camping-xecs. Una abraçada, Mercè & Cia.
|
|
|
Nosaltres no podem venir ja que aquest pont hem quedat amb la familia,esperem que us ho paseu molt be.
|
|
|
MEGA ha escrit:
Gràcies Carles, espero que també us ho passeu molt bé. Per cert, si us ho repenseu també podeu venir amb la família, total ja ens coneixem Una abraçada. Mercè & Cia.
|
|
|
hellinero ha escrit:
Hellinero, Ya me gustaría..., pero el el día que puedo enganchar a mi hijo para que me ayude. Si nos dá tiempo, igual nos acercamos a saludar a toda la peña. un abrazo. Joan Bta.
|
|
|
Hola Merçe i família,que tal pel nord???,esperem que bé i que ben haviat ens ho poguem explicar,nosaltres varem arribar el dimecres al camping de l'Escala on ens esperaven dues trobades ,una amb els meus pares que estaven allí i un altre la meva geramana que arribava d'eurodisney,ha sigut tot molt atepeit.Ens hauria agradat poder compartir amb vosaltres i el manolo(Rocinanate) i la carlina uns dies a Palamos,peró el temps passa rapid i no ha pogut ser.
No podem venir a la trobada doncs estic apuntat a un curset intensiu de caps de setmana i m'ocupa tot el mes de setembre i octubre,ja us ho explcare. esperem que ho passeu molt bé. Una abraçada . Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi ha escrit:
Hola Jepi, A veure si expliqueu una miqueta més de les vacançes, no? A veure, com pot ser? La temporada enterior els partits edls nens i aquesta ets tú el que està liat!!!!! Uhmmm, molt malament. La primera que s' organitzi pel novembre ja saps, a veure els amics. |
|
|
Hola Merce&Cia
E esperat a ultima hora per contesta perquè no sabíem que faría la meva filla gran que li an donat aquesta setmana de vacances POR LO TANTO ho pasarem junts. Que disfruteu mol Una abraçada |
|
|
Jepi, em sap molt greu que no pogueu venir, doncs tenim moltes ganes de veure-us. Imagino que deus estar fent el curs de monitor de lleure, oi? Que et vagi molt bé, ja ens avisaràs quan tornis a estar lliure...
Paquita i Vicenç, un altre cop serà, espero que també us ho passeu bé. I la resta, què tothom està encara de vacances o què? Ningú més fa pont? Imagino que els que teniu auto aprofitareu aquests quatre dies per anar ben lluny, oi? Bé, una abraçada molt forta. Mercè & Cia.
|
|