|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Contestant a la pregunta sobre les dades, no cal que enviem res per avançat. Simplement quan arribeu doneu el meu nom com a referència (Mercè Caballero o Merce67).
Com ja he dit en un altre post, serà complicat estar-hi tots junts. Sembla ser que la única zona on hi cabríem és la que queda més allunyada de la platja (al costat de les pistes de tenis) i no té ombra, per tant quan arribem demà ho valorarem i prendem una decisió. Hellinero, com que vosaltres sou els únics que arribareu dimecres com nosaltres, feu-nos un truc per veure on som i, si encara no hem arribat i no us importa esperar, entre tots tres mirem on ens podem encabir. Et sembla bé? Si algú porta portàtil (jo no en tinc Fins demà o dijous!!! PD - No us oblideu els càmping-xecs!!! Mercè & Cia.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
De acuerdo Mercé.
|
|
|
Jo no tinc portatil, però us donarè la pallissaaa perque portarè l' album de fotos que vaig rebre ahir i a part he fet una peli amb les fotos i músuca que podem veure a qualsevol tv que tingui DVD, com per exemple la meva, jeje, (tenim una auto molt completeta).
Ve ens veiem demà, potser passarem a buscar als Willi i pujarem junts, a veure si ens fem un truc avui. Petonets |
|
|
Hola Mercè,
Hem esperat fins el darrer moment per veure sí finalment podíem venir i ens és del tot impossible, tasques laborals i personals ens ho impedeixen. Dons res, gaudiu al màxim i fins a la propera. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Mercè., nosaltres al final baixarem a valencia per fer algunes cosetes pendents de fa temps a la auto i si no ho fem ara no ho farem mai....
Espero que el temps us acompanyi i que us ho passeu de conya.. Un petonàs ben gran per tots i feu mooooooooooooltes fotos Mª José |
|
|
CIM i Tiramillas, ja sabeu que us trobarem molt a faltar. Gràcies pels vostres bons desitjos.
Bé, és la darrera connexió, estic a la feina i en quant arribi a Mataró sortim cap a Sant Pere. Bona Diada a tots i totes! Mercè & Cia.
|
|
|
Hola a tots nosaltres hem arribat al migdia el viatge de tornada a estat tranquil, només dir-vos que a sigut un plaer passar aquets dies amb tots vosaltres ens ho hem passat molt bé.
Esperem tornar-vos a veure aviat, una abraçada per tots. Dolors, Guillem, Laia i Carla. El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
|
Ya estamos en casa,despues de 4 dias tan variados con sol,lluvia,granizada y viento,pero sin tener que trabajar,que tambien es importante.
Saludos a Mercé y familia y a todos los componentes de la kedada. |
|
|
Nosaltres també hem arribat ja a casa, només hem trobat una miqueta de retenció entre Maçanet i Hostalric, però hem sortit del camping a les 17:15 i a les 19:00 ja havíem arribat (deixant la caravana a Besalú).
Ha estat una kedada una mica atípica, de fet em pensat un nou nom per aquestes trobades: "l'arrimada", és a dir, uns se'n van a un càmping, i els altres "s'arrimen", jeje. Bé, malgrat la granissada, la pluja i el vent (llàstima de tramuntana), ens ho hem passat molt bé. Una abraçada per a tots i totes i gràcies per "arrimar-vos"!!! El càmping molt bé, els lavabos super nets (sempre que hi anava hi havia algú netejant), i el miniclub encara funcionava. Si podem, i la tramuntana ens deixa, segur que tornem. Mercè & Cia.
|
|
|
Hola,
Donç nosaltres hem arrivat a punt per la F1. Ahir vam arrivar bè a cassa dels tiets i va estar bè però haguessin preferit estar entre vosaltres un dia més. Petonets per tots!!!!! |
|
|
m`en alegro que que aquesta "arrimada" hagi estat tant bé .. de fet no podia ser d'una altre manera si està el teu xavier pel mitg:-P ell sempre fa broma i posa bon temps al mal temps;-)
Un petonàs per tots quatre guapa!!! Mª José |
|
|
Ens alegrem molt que us ho hagueu passat tant bé.Malgrat el temps que expliqueu.La companyia es el que val i retrobar-se ha de ser fabulos.
Una abraçada per tots. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|