|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Moltes gracies a la Eva i família per la bona organització.
Nosaltres varem passar un cap de setmana genial. Les despeses han estat. Prim 60 € Tecnic 92 € Nanan 66 € Fins aviat i salut per tothom |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Eva, nuestros gastos han sido 60€.
Gracias por todo. Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
Mercés Eva, ho hem pasat molt bé.
Les nostres despeses han estat de 80 €. Fins aviat. |
|
|
Eva els nostres gastos i els dels meus pares han sigut de 122 euros.ENS VEIEM AVIAT.
|
|
|
Ens ho hem passat força bé i hem conegut gent interessant. Moltes gràcies a l'Eva per organitzar-la.
Les nostres despeses han estat d'uns 30 € Salutacions |
|
|
Gràcies per tots els vostres missatges, estem molt contents si heu gaudit de la festa. Era la nostra intenció.
Amb alguns de vosaltres he pogut parlar-hi una estona, amb d'altres no, tot i que ho hauria volgut. La veritat és que no he tingut massa temps ... fins i tot som els que hem gastat menys de tota la colla (en David està content d'haver-me tingut ocupada ...) DYT, aquest any efectivament hi havia més gent que l'any passat, tots en sou una mica responsables. Gràcies !! També hauria volgut saludar-vos, però les vegades que vaig passar per l'aparcament del carrer Aiguafreda vaig endevinar l'hora que tots fèieu el volt, i el diumenge a l'hora de dinar anava tard per a acompanyar part de la comitiva cap a la Llavina i no estic segura de si us vaig veure de passada !!! Maria José, els he llegit el teu missatge a les nenes, i els he preguntat quins llocs amagats et van ensenyar !!! jimmy, jo us agraeixo la guia de rutes del Vallès i les ganes de passar-ho bé !! Jordi (Clanmayo), estàs de pora la foto de la melena !!! Vull felicitar tots els participants al concurs d'ambientació d'autocaravanes, quin nivell hi havia !! De ben segur que amb 10 autocaravanes el jurat ja va tenir força feina per a decidir-se. I una felicitació majúscula a les autos guanyadores, fina en ambientació exterior, i finale en ambientació interior. El jurat va fer fotos de totes les autocaravanes participants, però jo de les guanyadores no en tinc !!! Com ja sabeu, s'han enviat les fotos a la revista del poble, "El Portal". El proper número de la revista serà el de març, ja en compraré uns quants exemplars. Pel que fa al premi per a la participació al concurs, el DVD de la Festa del Pi, comentar-vos que aquesta festa és sempre el 30 de desembre, i aquest any s'escaurà en dimecres. De moment ja conec les despeses de 35 autocaravanes i caravanes, i sumades juntament amb els dinars a la Llavina, fan 2.831,86 EUR Us deixo unes quantes fotos a picasaweb.google.es/Eva.Verdaguer/CauDeBruixes2009Centelles?feat=directlink 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Eva i David,
Una altra vegada felicitats, ja que les fotos son molt i molt xules. Jordi - ClanMayo
ClanMayo |
|
|
hola my mujer se ha gastado 67€
|
|
|
Moltes gràcies Eva i familia per deixar-nos gaudir una altra vegada d'aquesta festa tan xula!!!
Ens ho hem passat molt bé!!! Les nostres despeses han estat de 60,00 Euros. Fins aviat. |
|
|
Hola Eva et passo el total de despeses del "Cau"
La Fina no va passar-te'ls perquè els comptes els tenia jo. El total és de 58 €. Una abraçada. |
|
|
Hola a tots¡¡
Felicitats Eva un any més. Cada vegada millor. Les nostres despeses son 43€. Molts petons. |
|
|
Ja hem contat les despeses que han estat de 39 euros.
Fins aviat. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hola familia, nosaltres tambe varem trobar-nos molt a gust i ens va agradar molt la Festa i de ben segur que tornarem a repetir
Els nostres gastos varen ser de uns 70 euros. Moltes feliçitats Eva per la organitzaçiò i per el treball tan ben fet Un petó. |
|
|
Jordi (Clanmayo), felicito el fotògraf de la teva part.
Gràcies a tothom per anar informant de les despeses, les vaig sumant i portem unes despeses acumulades de 3.168,86 € entre 41 de les 84 autos que ens vam concentrar. finale, gràcies per penjar les fotos de la minuciosa, exquisida i sorprenent ambientació que vau donar a la vostra autocaravana, la guanyadora absoluta de la categoria d'ambientació interior !! Com us vaig dir "in situ" no sé si a Port Aventura hauria estat tan ben recreat l'ambient !!! PepiMataró, em sap greu no haver coincidit amb vosaltres per tal de saludar-vos en les ocasions que vaig passar per l'aparcament de baix. Diria que quan vaig passar a recollir les autos pel dinar de la Llavina vaig veure l'Albert. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Gracies per tot,
Un any mes ha estat una festa inoblidable, felicitar igualment al poble tant acollidor i embruixat. Com a anècdota del cap de setmana, el dissabte al comprar l’avituallament a la carnisseria, el dependent sentint la meva insistència a la Dori per que no s’oblidés el tiquet posà una cara estranya. Veient la seva sorpresa li varem explicar el motiu de la recollida selectiva del tiquets i la conversa es va allargar uns quants minuts en els que nosaltres pujàvem el to d’entusiasme explicant-li breument les nostres experiències. El comentari que em va omplir va ser mes o menys el següent; en el poble volen potenciar el turisme per captar mes visitants i la possibilitat d’un àrea els hi podria agradar molt i a nosaltres ens faria molt mes be que mal, seria bo que ho possessiu a l’Ajuntament. Veig que amb poques paraules als que realment els interessa per diferent motius estan molt receptius i positius, seria bo aprofitar-lo fent mes recollides de tiquets a les concentracions, es mes no donar únicament el import invertit en el punt de la concentració, si no recollir els tiquets abans de la sortida per portar-los físicament. Aprofito per intentar penjar algunes fotos, si me nen surto. picasaweb.google.es/joanv37/Centelles200902# Repeteixo, gracies per tot a tots. |
|
|
Molt maques totes les fotos,van molt be per recordar lo be que ens ho vam pasar.ENS VEIEM.
|
|
|
Joan, unes fotos precioses, tant el Montseny al pondre's el sol amb la lluna davant, com la família terrorífica, el campanar tenebrós ...Enhorabona !!!
He recollit el comentari del ticket a la carnisseria. El tema de l'àrea puc dir que tot i estar molt verd, no seria del tot impensable, tot i que cal prudència. De mica en mica. I si, crec que la idea de recollir tickets, tal com s'havia fet poc abans a la carxofada de Benicarló i ens va exposar Damià i Carme, és molt bona. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|