• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA: Cap de setmana a Barcelona

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 10 anys 9 mesos #33164

Ondia, pixapins al reves (¿seran pixafaroles?)... que bien....
Lo de Montjuic: yo veo, cuando voy y vengo del trabajo, muchas autocaravanas por allí; tantas, que en algún sitio hay señales de prohibición que, lógicamente, nadie respeta....
Hay zonas más inclinadas, que deben ser incómodas para dormir; otras, más planitas (detrás del MNAC, por ejemplo), son zona de esparcimiento de placeres alquilados y fugaces. No aconsejo hacer noche con la auto, porque puede haber riada de clientes potenciales tocando a la puerta (y eso no es tema de este hilo. Ver el de adultos). Sin embargo, toda la zona al lado del Palau Sant Jordi, INEFC y Estadi Olimpic tiene menos cuestas y no hay "señoritas de esquina". Tema cacos, lo ignoro.
El Forum no está mal; es caro (pero, tal y como está la zona verde y azul, aparcar en BCN es lujo de plutócratas), tiene servicios y zona de vaciado de WC (no muy allá, pero la alternativa es el pixafarolismo...), y está super bien comunicado por transporte público. Contras: parece que es bastante ruidoso de noche por el tráfico de las Rondas.... aunque conozco gente (Joel David) que ha dormido de maravilla.
La Vila Olimpica, mejor olvidadla. No porque yo viva en ella, sino porque hay un grupo de caco-cacos que la tienen fichada. A todos los autocaravanistas del barrio nos han abierto la auto alguna vez, aprovechando cuando la dejamos un ratito aparcada para ir a buscar algo. A los que pasan la noche, ni os cuento....
Ahora sigo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 10 anys 9 mesos #33166

De los campings, el mejor comunicado por transporte público está en El Masnou, que está al lado de la RENFE y (cuando Rodalies funciona, que a veces ocurre), en 20 minutos te deja en Plaza Catalunya. Es un camping muy de "guiris" y, logicamente, no tengo ni idea del tema instalaciones y demás, puesto que nunca he ido, sorry.
Los de Gavá y similares, en transporte público, andan un poco peor (lo siento, porque son de la zona de mi empresa, pero mantener un servicio de autobuses en la autovía de Castelldefells es un drama.... millor no parlem gaire....).
Opciones para moverse por la city:
- Transporte público ( www.tmb.cat , que para eso me pagan). El bus turistico es una buena opción, pero reconozco que somos jodidamente caros. El que quiera, en serio, hacer un viaje de un día entero, que me avise, que algo haremos. (Se trata de un descuento especial para "els de payes": no podemos consentir que Jepi se pierda por la ciudad, que bastante insegura es ya.) Alternativamente, hay pases de 1 dia, 2, 3 o 4, para viajar sin cortapisas por toda la red de metro y bus.
- De visita: lo de la BCN subterránea de la Plaça del Rei es imprescindible. Yo ya he ido 4 veces (tengo 2 hijos que ya han estudiado la Romanització de Catalunya, así que es visita obligada).
- Está muy bien el Museu Maritim, en Drassanes (si te gustan los barcos).
- BCN tiene unas facetas insólitas, que poca gente conoce. No solo la visita al Claveguerem; también, cosas como el Museu de l'Aigua (Cornellá), con la depuradora; el Museu de l'Erotica (es el más visitado de la ciudad, después de Can Barça.... los culés se forran, y el Zaragoza en Segunda....si es que venimos a este mundo a sufrir), la zona industrial del Poblenou.
- También puede estar bien visitar BCN coincidiendo con una caminada popular guiada, que son muy chulas. Barnatresc (buscad en Google) es el nombre de la actividad, y tiene su aquel.
- Si alguien se anima en serio, cuando llegue la primavera, se puede montar una salida ciclista, por ejemplo, por el Poblenou: las zonas industriales abandonadas, las playas, el nuevo Parc Central (es precioso), la Vila Olimpica.... me ofrezco a hacer de guia y, si de verdad se anima alguien, hasta podemos hacer un aperitivo marinero al final....
- El Borne, Santa Maria del Mar y demás, con el cruce cultural catalano-castellano-pakistani-dominicano, y los bares de pintxos (aportación de la cultura vasca, siempre pensando en lo mismo....), también da para un paseo chulo.

Y vale, que me tengo que ir a cuidar a unos griposos, que tengo la casa llena de virus...

Last edit: per Quincho.

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 10 anys 9 mesos #33171

Gràcies Quincho,algú que pensa en els pixafaroles,ets un bon amic:laugh: :laugh::laugh: Quan dius lo de pagès,tens tota la raó ho som i s'ens fa un embut a vegades venir a la ciutat.De totes formes sabem que es bonica i que hi ha molt per a visitar.Lo del bus turístic crec jo que es una de les millors opcions,doncs els que venim de "terra baixa":laugh: el que volem visitar es el més important arquitectònicament parlant .Quan visitem alguna ciutat(no ens agrada gaire)ho fem sempre amb aquest tipus de bus que existeix a tot el mon i així et fas amb poc temps una idea general.Es una sort conviure en la xarxa amb tanta gent de Barcelona doncs de guies n'hi han molts.
Moltes gràcies per les vostres aportacions.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 10 anys 9 mesos #33192

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1779
  • Gràcies rebudes: 42
Cerdanyola en troba molt ben comunicada per tren, cada pocs minuts, amb Barcelona, i és una població força tranquil·la.
Si voleu puc fer alguna gestió amb l'Ajuntament per trobar lloc suficient.
També hi ha prous llocs on aparcar sense dir res.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 10 anys 9 mesos #33240

No esta malament la idea, als Campings de la Autovia de Castelldefels no els conec pro si pot anar a mirar o parla em L'ajuntament de Castelldefels qui sap ???
Par parla

El que digueu

Last edit: per PAYVI.

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 10 anys 9 mesos #33243

Nouespai, Payvi, mentre busqueu lloc per trobar-nos us invito a fer un tast de la ciutat !!!

www.bcninternet.com/es/barcelona.php
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 10 anys 9 mesos #33245

i quin és el problema del pàrqung del forum?
el fet d´estar a cop de mà dels transports, penso que és molt important.
Jo si m´haguès d´anar a El masnou o a Gavà em faria mandra.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 10 anys 9 mesos #33249

Marta tens tota la rao, preguntem al forum

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 10 anys 9 mesos #33253

Quincho, jo m'apunto al teu club de fans, el que tu montis ens estarà bé, de totes maneres hi ha tant que en un cap de setmana s'han de desestimar moltes coses, per tant aprofitem el guia que a més ens pot proporcionar algun descompte en el bus turistic (o era en Tonio?) bé per mi guanyades les primàries Quincho.

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 10 anys 9 mesos #33256

fina ha escrit:

Quincho, jo m'apunto al teu club de fans, el que tu montis ens estarà bé, de totes maneres hi ha tant que en un cap de setmana s'han de desestimar moltes coses, per tant aprofitem el guia que a més ens pot proporcionar algun descompte en el bus turistic (o era en Tonio?) bé per mi guanyades les primàries Quincho.

totalment d´acord Fina, jo també m´apunto al club de fans dancing

i al planing que propiso en Quincho. em faria il.lusió pujar al bus turístic de la meva ciutat!

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 10 anys 9 mesos #33258

El mes ràpid per anar per bcn es anar amb metro, i normalment es pot anar a tot arreu.

Del forum hi ha el metro o tranvia que us porta ràpidament al centre o qualsevol lloc.

Si ho voleu veure tot el que dieu o ho feu a la japonesa o no se com ho fareu.

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 10 anys 9 mesos #33262

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
matrix ha escrit:

i quin és el problema del pàrqung del forum?
el fet d´estar a cop de mà dels transports, penso que és molt important.
Jo si m´haguès d´anar a El masnou o a Gavà em faria mandra.

A part del preu, cap problema, es clar.

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 10 anys 9 mesos #33263

El problema més gran del pàrking del fòrum és sense dubtes el soroll que tindrem tota la nit. És un lloc pràctic, però gens acollidor.

Salutacions.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 10 anys 9 mesos #33273

Acllidor no ho és, evidentment.

El preu , crec que a mi em compensaria. Penso que em gastaria quasi el mateix comprant els billets de tren i el tmps de més que hi trigo en arribar.

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 10 anys 9 mesos #33333

Moltes idees, moltes propostes.... Ens ho agafem en serio i ho plantegem per després de setmana santa ??

La meva idea és al parquing del forum, pel fet de dormir a Barcelona, nosaltres som de Sabadell i amb cotxe i transport públic hi som en un moment. En principi, el plantejament seria "para todos los públicos" i si algú s'apuntés per un dia, cap problema. Oks ???

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 10 anys 9 mesos #33335

monrib2123 ha escrit:

Moltes idees, moltes propostes.... Ens ho agafem en serio i ho plantegem per després de setmana santa ??

La meva idea és al parquing del forum, pel fet de dormir a Barcelona, nosaltres som de Sabadell i amb cotxe i transport públic hi som en un moment. En principi, el plantejament seria "para todos los públicos" i si algú s'apuntés per un dia, cap problema. Oks ???

ok...... d´acord!!! em vé de gust!!

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 10 anys 9 mesos #33346

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
Jajaja, aniré a dormir amb l'auto a 8 km. de casa !!!

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 10 anys 9 mesos #33349

jo el tindré mé a prop!!

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 10 anys 9 mesos #33352

Perdoneu pero no m'habia adonat compte d'aquest post, ja el llegiré mes detingudament, pero en quant a la seguretat no us la jugueu, per la zona del litoral es molt fàcil de que et robin tan quan dorms com , com quan la deixas l'AC sola.
A Monjuic està molt solitari i a mes han possat tota la muntanya zona blava.
Altre posibilitat seria al costat del Poliesportiu de la Marbella hi ha un aparcament de BSM a on aparcan també algunes furgos de lloguer , sense serveis peró vigilat i tocant a la platja val uns 12 euros , per la nit està una mica fosc. Pot ser una bona alternativa, mirarè la situació GPS
Ja m'anirè posan al corrent d'aquest fil.

Re:Cap de setmana a Barcelona fa 10 anys 9 mesos #33353

El poliesportiu de la Marbella està situat front al Parc del Litoral molt avans d'arrivar al Forum, es a l'alçada del carrer Bach de Roda, el metro mes a prop es el de Poble Nou i molt a prop de l'aparcament passen varies linea de BUS.
A l'altre banda de l'aparcament hi han hotels i vivendes.
Es molt a prop de la platja i no crec que gaire sorollos el cinturó del litoral passa per sota.
Ja anire informan-vos.
Que consti que d'aquest aparcament no s'ha fet propaganda.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Aniversaris

avisuso en 3 dies (24.11), Gebra en 6 dies (27.11), Putxet en 9 dies (30.11)

Alguns viatges

• Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.