|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
La setmana pasada es va er la 13a trobada de constructors d'iglús a la Molina, si entreu a la pagina de La molina a l'apartat tv on-line en podreu veure un reportage i alguna foto. Hi varem participar aproximadament 300 persones, i es van construir 34 iglús acabat i més d'una dotzena sense acabar. El temps no va acompanyar gaire, la temperatura va oscilar dels -3º a -15, tot i així lo pitjor era el vent, pero un cop els iglus van estar acabats i ens vem poder arresserar dins d'ell, allà la temperatura era constant aproximadament 2º positius i sense vent, va ser una experiència refrescant que es fa cada any el cap de setmana de lluna plena de febrer.
www.ohmamiglu.com/ www.ohmamiglu.com/calendari_activitats.htm Aki podreu posar-vos en contacte amb els que us podrán ensenyar a fer iglús, he vist que la pròxima matinal és el dissabte de carnaval, el 21/02, però si fossiu colla, 10 - 15 persones segur que us en farien una altre per vosaltres, només caldria animar a 3 - 4 autocaravanes |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gràcies a saber fer un iglú, segurament va salvar la vida el noi que es va perdre a la Molina fa uns dies.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
O a utilitzar el que van construir la matinal de fa 2 setmanes, doncs es va perdre per aquella zona i va apareixer prop d'on es fa cada any la trobada, a la zona dels Alabaus.
Més que res, no és per treure-li merits, pero ja fa tres anys que vaig a fer-ne i aquest any la neu pols seca feia impossible fabricar toxos de neu tot i tenir serra, pales i experiencia, els organitzadors van dir que ha sigut un dels anys pitjors per fer iglús i la prova està que entre 7 persones vem tardar 4 hores en construir-lo, i latres anys amb menys gent es tardava la meitat. Però el cert és que és molt important saver-se desenvolupar en tots els ambits on et moguis i si t'agrada la montanya encara més. Si pugeu aquest més a la Molina, a la zona dels alabaus encara podreu gaudir de les construccions doncs tarden bastant en caure ja que les baixes temperatures el conserven. Us animo a tots a construir el xalet amb vistes a l'horitzó on pasar una nit romantica abraçats a la vostre parella. |
|
|
Hola, he entrat a la seva web i he vist fotos, en alguna surts tu i tot oi Adal? els he dit que l'any vinent m'agradaria tenir el calendari d'hora per poder planificar, aquest any ja no podem. Gracies per la informació.
|
|
|
Segurament, jo he vist la meva calva per allà en un parell d'ocasions, hi ha unes fotos de dia i de nit que són xulisimes.
|
|