• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Cantonigros

Cantonigros fa 10 anys 2 mesos #36775

ens agradaria anar-hi, perque estem una mica cremats de platja, si algu hi ha anat em podria dir que tal es?,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Cantonigros fa 10 anys 2 mesos #36786

Es veu que no has llegit el fil que hi ha més abaix. Nosaltres hi hem anat unes quantes vegades. A nosaltres ens agraden sobretot les danses i per això anem el dissabte. És molt entranyable i el marc rural és incomparable. Ideal per a melòmans.

Re:Cantonigros fa 10 anys 2 mesos #36790

Ah, perdona, si que l'havia vist, pero volia que algu em donés mes informació, com la que ja m'has donat ara.
Moltes gracies .

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

fotojoma en 3 dies (18.09), socelectric en 10 dies (25.09), Pelicans Voladors en 23 dies (08.10), Macià62 en 34 dies (19.10), manel en 38 dies (23.10), Ddolors en 45 dies (30.10), XANU en 45 dies (30.10), joan i andreu en 47 dies (01.11), vistur en 48 dies (02.11), LaSanta en 50 dies (04.11)

Alguns viatges

• Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.