Benvingut,
Convidat/da
|
|
Nosaltres ens hi hem apuntat avui en cotxe, i hem passat un molt bon dia, entre el solet que feia, les passades dels traginers, i el retrobar amics.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Adalbert, ha sigut un plaer haver-te conegut, hem gaudit d´un cap de setmana fantàstic en el teu poble que mai havien estat, hem disfrutat molt de tota la festa dels traginers, fins i tot, del pa i la coca del forn Serra.
Fins la propera. |
|
Adalbert,
Gràcies per totes les gestions que has fet per que ens puguem reunir a Balsareny. ![]() Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Un any mes ens sentim orgullosos d’haver compartit aquesta festa amb tot Balsareny i els companys, haver pogut gaudir-la en la seva plenitud en tots els actes meravellosos que amb tant esforç heu preparat.
Quan pensem el que els nostres familiars han fet al passat no massa llunya, ens permet gaudir-la millor i ens fa reflexionar, com podem retornar el que ens van fer... com millor que evocant els seus actes amb humilitat perquè no es perdin a l’oblit, ensenyant com s’han de fer les coses senzilles que ens dona la vida . Novament gracies a tots els que ens heu acollit i a aquells que s’han mostrat con son amb la sinceritat del cor (Adalbert ho pots trametre als que ens han conegut i no ho llegiran) esperem no haver de passar un any per tornar-nos a veure. |
|
Avui al Regio7 parlen dels Traginers i si seguiu el link podeu veure el Traginer jove de casa
www.regio7.cat/bages/2010/02/08/traginers-balsareny-ple-dium...ta-rodona/67943.html Potser s'obre una publicitat (no se ben bé perque) pero a la cantonada superior dreta posa tornar regio7 en color blau i si ho cliques et porta a la portada. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per fina.
|
|
De part de l'organització, i sobretot de part meva i del Forn Serra, merci per haver vingut, sense vosaltres segurament que el comentari de la festa hagués sigut "ostres, si que hi havia poca gent aquest any", ja que a algún comerciant em va mig dir que dissabte al matí havia vist poca gent, que ni la del poble havia vist, i la meva resposta va ser que encara gràcies que hi havien 55 AC's a dormir el divendres i 84 AC's, 2 Caravanes i 16 Campers dissabte, a una mitja de 3 persones ja sumaveu 300 persones.
Encantat de coneixer-vos i de passar part de la festa amb vosaltres, i merci per penjar les fotos que de segur que seran guapíssimes. Si poguessiu passar-me encara que sigui per privat hi així ser el promig de gastos per deixar clar que sou un bon mitjà de turisme i una bona font d'ingressos al poble i que no costa tant facilitar-vos l'estada, també intentar escriure al Sarment, revista periòdica a Balsareny. |
|
Ostres Fina,que teniu endoll a Regio7,cada any us treuen:laugh:
![]() ![]() ![]() feia temps que no el veia i està crescudet!!bona senyall ells van amunt i nosaltres...ens mantenim joves,veritat?. Ja veig que ho veu passar d'allo més bé ,com sempre nosaltres estavem de cap de setmana de basquet.Esperem retrovar-vos en algun lloc. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
T'asseguro que si el Ferran ha fet algun "tracte" ho desconec totalment, jo "en mi linea" l'any passat va guanyar un premi de fotografia una foto on surt perfectament el carro que duiem, l'Ignasi, la meva tia Mercé, la meva neboda Maria, una mica la Gemma i jo ... quedo darrera el carro i no surto! com sempre, potser m'haure de plantejar el tema de l'endoll grafic
|
|
Bon dia,
I quina sorpresa més gran m'he endut aquests matí, obro el diari (Regio7) i a la segona plana em trobo a en Ferran, a plana sencera tot ben plantat i vestit com un autèntic traginer!! Ignasi i Fina, per molts anys continueu gauidint de la festa i fer-la partícipe amb tota la resta de família als visitants d'aquesta tradició tan nostre. Enhorabona!! Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Nosaltres nomes hem vist l'edicio digital, dema el meu pare puja a Manresa a buscar els diaris en paper, la veritat es que aquest cop ell va anar sol amb el Capitan, el matxo que ja va dur l'any `passat i que es d'un amic nostre, nosaltrres anavem amb els carros i sortiem de baix i anavem molt mes darrera, ja es gran.
Hem fa il.lusió que us en recordeu i que n'estigueu contents, gracies. |
|
Adalbert les nostres despeses a Balsany han sigut de 142,27€, t´enviat per privat el detall.
|