|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
He actualitzat el primer missatge.
Toti. Et miro les coordenades exactes. Necessitaré confirmació de les activitats a les que s'apunten, arribaran en turisme: Mar-mar: Mercè67: Los Pacos, només dissabte: Cala, només diumenge: A confirmar com vindran i confirmació de les activitats a les que s'apunten: Ross: Neus, només diumenge: Possibles assistents: Quan sabreu si podeu venir, en què, i a què us apunteu ? MarceCRN: Jepi: Gordis05, en turisme, dissabte: Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|
|
Aquestes són:
Latitude: 41.486 Longitude: 2.144 Si no ho teniu us afegiu a Google Maps aquest complement: maps.google.com/gadgets/directory?synd=mpl&q=Thomas+Duebendorfer+Position+Finder i podeu obtenir-les fent clic en el mapa. Josep Maria, molt treballat Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
Last edit: per carlosk75. Raó: La imatge...
|
|
merce67 ha escrit:
Mercè, he posat un marcador en el mapa a l'estació de la Renfe. Des de l'estació al lloc de concentració hi ha 5 minuts, a peu, com a màxim. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Gràcies Carlos per indicar les coordenades gps al mapa, ja veus que no és un estri ( el google maps ) que usi gaire.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
|
Be, això ja s´en carrila!!
Pel museu, apunta 2 adults i a l´Adrià. l´alba és molt segur que es quedi pel poble amb els seus amics. Pel diumenge, 1 adult, que el Pere treballa i els nanos hauran de fer deures.. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Bon dia,
Apunta tant pel museu d'art, com pel poblat ibéric: 2 + 2 Suposo que per les excursions a peu o bici, no fà falta. En quan al tema dels menus, ja concretaràs, però poder el preu del sopar per 4, es un cop o un molt elevat. Salutacions, adeu. |
|
|
Ficus ha escrit:
Estic d'acord amb el que dius. Jo he posat els preus perquè vaig fer la proposta, però reconec que en aquests moment em sembla que "va a ser que no"... He mirat a 3 llocs i les diferències de preu són mínimes. Com que estarem en un recinte tancat i ningú ens veu, em sembla millor fer "taula llarga" ni que sigui comprant alguna cosa preparada si no es vol cuinar. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Hola,supongo que no se podra hacer barbacoa ni sacar las mesas y sillas para comer fuera.
Saludos Amador |
|
|
Hola,
Nosaltres com ja vàrem comentar, arribarem dissabte al vespre. Per tant ens apuntem a la visita al poblat del diumenge al matí (2 adults + 3 nens). Som més partidaris de deixar l'autocaravana al pk i anar caminant fins el poblat. Crec recordar que havies dit que hi ha una mitja hora, no? Salutacions, |
|
|
Hola sobre el tema del sopar crec que esta be lo de la taula llarga donat que com estarem en un lloc tancat quedara mes acollidor que a la plaça quedava tot mes obert.
El tema de les visites ens pots apuntar a totes dues, per cert se sap el preu de les visites? Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
amadorp ha escrit:
Una de les raons del petit canvi d'ubicació era el de no estar a la vista de tothom i poder treure les taules si venia de gust. Això sí, ( i que no es molesti ningú ) en ser un recinte que és utilitzat els dies laborables pels nens que fan esports haurà de quedar del tot net en marxar nosaltres, doncs ningú passarà a netejar-lo. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
trenkakames ha escrit:
Les visites són gratuïtes. L'organització cobra 50.000€ Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
|
nouespai ha escrit:
jo vull comissiooooooooooó!!!!!! jejejjejejejeje!!!! Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Last edit: per trenkakames.
|
|
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
Last edit: per Ross.
|
|
perdona el retard Nouespai però ja saps els problemes familiars que tenim i no he pogut mirar el fil amb anterioritat.
serem dos adults amb ac, visita al museu d'art i al poblat ibèric. Una salutació. Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
Last edit: per Ross.
|
|
Nouespai hola de nou he rebut la noticia que els amics que anamben amb caravana i necessitaven corrent finalment no vindran es a dir el trenkakames II.
salutacions Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
|
Trenkakames i Ross, anotat.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
finale ha escrit:
Nosaltres vivim prop del lloc de concentració i hem anat diversos cops a peu. Amb nens petits potser hi ha una mica més de 1/2 hora però es fa sense esforç. Quan dius "Som més partidaris de deixar l'autocaravana al pk i anar caminant fins el poblat" què vols dir amb pk, el lloc de concentració, no? De tota manera no és problema un lloc o l'altre. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
|
Josep Maria,
Ens anotem a tot les visites que tens planificades, la única dubta és per dissabte mati bici o visita, depenen el temps i les ganes de les meves filles vs qui agafi la bici (per ser realistes). Apa, que ho estas fent molt bé Nosaltres vindrem divendres, no sabem si abans o després de sopar. Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|