|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola Campistes!
Per aquells que tingueu AUTOCARAVANA i desitjeu passar el dia en família, podeu venir a la FIRA DEL MENESTRAL, una "Fira Artesanal" que se celebra al poblet de Camps, enmig de conreus i boscos en plena natura. sites.google.com/site/acvcamps/home/fira-del-menestral-1 A la fira, com veureu a l'enllaç adjunt, hi ha un munt d'activitats a fer durant tot el dia, i totes elles gratuïtes Hi ha un aparcament moooolt gran per poder-hi posar la vostra AC lliure i gratuïtament, i també hi ha WC, Bar i restaurant. Els qui desitjeu venir-hi el dia abans (Dissabte), apunteu-vos al fil. Ens veiem a Camps el 2 d'octubre! Coordenades GPS: N41º45'46,18" E1º40'35,81" |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per ecao.
|
|
Gràcies per l'informació; ho tindre en compte pel proper any !!!
Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gracies, putser un altre any.
De fet no conec aquest indret, ho he buscat a wikipedia ca.wikipedia.org/wiki/Camps_(Fonollosa) |
|
|
Bona tarda,
jo tampoc el coneixia i el que m’ha sorprès és que un nucli, Camps, amb un centenar de veïns hagi muntat un sidral d’aquesta mena. I de fet també sobta que Fonollosa ( ca.wikipedia.org/wiki/Fonollosa ) , que entre tots els nuclis sumen uns 1500 veïns mal contats puguin tenir, segons el futlletó de la Fira de l’any passat: uns Trabucaires, uns Bastoners, una Associació Cultural Recreativa, un Grup de Teatre i un altre de Sardanístic... ja m’agradaria tenir al meu barri la meitat d’activitat cultural que a Fonollosa. :laugh: Salutacions i que tingueu una bona Fira. Jo encara no sé ni que faré el proper cap de setmana així que el de la Fira...ni idea, però m’ho apunto per si aquell cap de setmana estem pel Bages. Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|