• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

SOLIVELLA - BELLTALL - CIUTADILLA - GUIMERÀ fa 14 anys 4 mesos #45474

Bona nit,

Avui agafant la c-14 he passat amb el cotxe per aquests pobles i m'encantat.

Hem pensat anar un cap de setmana amb tranquilitat per aquest pobles i la meva curiositat es saber si algú de vosaltres ha anat amb ac, on ha dormit i em pot informar del més interessant

Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: SOLIVELLA - BELLTALL - CIUTADILLA - GUIMERÀ fa 14 anys 4 mesos #45475

Home ixent2!
Acabes de desvetllar un del meus secrets autocaravanístics :) . Sí senyor, aquesta part de Catalunya i en general la Plana de Lleida a mi m’encanten, sobre tot a la primavera quan tot es vesteix de verd.

Mira, de llocs de pernocta no crec que trobi problemes. I de llocs de visitar o recórrer, a la banda de la comarca de l’Urgell em ve al cap, d’entrada: Verdú i el seu museu de joguines; i la Vall del Riu Corb també és maca. I art amb lletres majúscules: Vallbona de les Monges, i el seu Monestir (elmonperlafinestra.blogspot.com/2010/02/escapada-en-autocaravana-lleida-en.html ).
.
I abans d’entrar-hi a l’Urgell, venint del sud, és a dir de la Conca de Barberà, jo havia planificat una escapada, t’anoto els enllaços que havia recollit fins ara:

Museus: www.museuvidarural.com/cainicio
Senderisme: www.concadebarbera.info/quefer/senderisme/senderisme.php
Pernoctes:
www.larutadelcister.info/zones-de-lleure
www.fores.altanet.org/fores/llocs/mirador.php
www.larutadelcister.info/zones-de-lleure?tid=42
Visites guiades: www.concadebarbera.info/quefer/visitesguiades/castellbarbera.php
Mercats: www.concadebarbera.info///noticies/view.php?ID=7974
Turisme: www.concaturisme.cat/

Salutacions i bona ruta!!!!
I sobre tot: no li diguis a ningú :laugh:

Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per MarceCRN.
  • Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12