• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Trobada a Sant Hilari Sacalm fa 3 anys 10 mesos #51253

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1805
  • Gràcies rebudes: 46
He rebut un correu de l'oficina de turisme de Sant Hilari en la que se'm convida a una trobada d'autocaravanes el 12,13 i 14 d'Octubre, perquè em deuen tenir apuntat que un altre cop hi vaig ser.
Coincideix amb el primer cap de setmana del Saló del Caravàning.
Us ho han enviat ?
Aquesta és la info que he rebut.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per nouespai.

Trobada a Sant Hilari Sacalm fa 3 anys 10 mesos #51254

Bon dia!
i sí, jo també he rebut la info. Enguany , a més, sembla que al costat de la mateixa àrea d'autocaravanes han habilitat un espai destinat a l'acampada lliure.

Seria fantàstic que aquesta mena d'iniciatives fóssim copiades per altres municipis. La veritat sigui dita, visitar amb autocaravana aquesta banda de CAT, vull dir Osona+La Selva, comença a ser un plaer, i cada vegada ens acostem més França.

Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12