Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola sóc novata (encara no tinc la furgo camperitzada) i per tant em fa una mica de respecte començar a acampar sola, hi ha algun grup de gent que també va sola, almenys per dormir amb altres furgos les primeres vegades?
Moltes gràcies! |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Benvinguda!
Salut i Km quan es pugui... D'on no n'hi ha, no en pot rajar
|
|
Hola Marutxi, benvinguda
Que jo sàpiga no hi ha cap grup concret com dius. En el nostre cas a l'hora de parar en un lloc o un altre hi ha un "sisè sentit", o potser és l'instint, que de vegades ens diu que en un lloc concret no ens hem de quedar. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Bon dia i benvinguda a això de viatjar amb la casa a sobre. Vigila perquè és addictiu
![]() Sobre això que preguntes tal vegada per anar agafant confiança a les pernoctes pots plantejar-te fer-ho a les àrees d'autocaravanes que tenim pel país, i segur que mai pernoctaràs sola, encara que en la gran majoria d'àrees no permeten acampar, només estacionar. També sàpigues que hi ha un web, en espanyol, on els camperistes comparteixen experiències i llocs de pernocta, en format plànol de llocs dels quals pengen una sèrie de comentaris dels usuaris. Es tracta de: www.furgovw.org/mapa_furgoperfecto/ Adjunto pantallada del lloc. I és clar, tot això en condicions normals, sense la maleïda pandèmia que ens manté a tots en dic sec. Salut i encert! I bona ruta!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|