|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Pel que sembla a les fotos, aquest cop TAMBÉ ha vareu passar de conya.
Suposo que us heu portat be, oi??? La propera no me la perdo ni boig. Adeu |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Loubne, no me diras que no fue divertido el fallo del GPS, de esta manera podras contarselo al Jefe alias T............, te esperamos en la proxima, sobre todo Gisela.
Monrib , Estem contents que la Maria estigui be desprès del susto, la Paquita em va pregunta per vosaltres en el dinar, però com no sabíem res li vaig dir que vau marxar al matí i em baix queda tan ample. Que la Maria es recuperi aviat. Joaqui, quinas fotos mes chulas estem mes joves. Fins la propera |
|
|
Acabo de veure caçadors de bolets per tv3 i ha sortit el campìng Bassegoda Park (brujisa t'he vist).
I ara penso, com haviem de trobar bolets pel voltant del camping si tots aquets que competien en el concurs ens han deixat sense?. Cagon tot, ja se perque ens han deixat aquesta data, ja m'imagino el pitu aquest que ha sortit per la tele dient "ja se perque no en trobo cap, la setmana passada ven venir els de totcamping i no han deixat ni rastre". :mrgreen: Per cert quins paraigües més macos |
|
|
Gràcies Joaqui per les teves fotografies.... he pogut posar cara a molts dels que aquí escriviu.
He passat una bona estona mirant-les. I en molts cops fins i tot he bavejat.... què hi farem! A veure si en la propera tinc les dates més disponibles. La meva filla estarà ben contenta si li dic que hi ha un grup de nois i noies d'una edat semblant a la seva.... (em podríeu dir qui és tot aquest jovent..... els de la fotografia 100 3944) Una abraçada. |
|
|
Hola Ignasi
Et veig una mica preocupat per això del jovent. Jo et diria que no t'hi capfiquessis massa. N'hi ha de totes les edats. Els que aquí veus són d'entre 11 i 15. Els que veus en la foto 100 3944 són els que en diem mitjans. A vegades l'edat no és ben bé el que fa que estiguin en un grup o en l'altre. Tant és... s'ho passen bé. Són alegres, esbojarrats... Tant poden jugar tots a futbol com les nenes-noies passar-se mitja hora per pentinar-se al sortir de la dutxa... :mrgreen: Vaja, entra tot dins la normalitat. Segur que els teus s'hi tobaran bé. |
|
|
Hola, bon dia a tothom.
Ja som a casa, vàrem arribar ahir sobre les 9del vespre, tot anat bé, el viatge fins Andorra, per França, va resultà un pel pesat quasi 5 hores, el pitjor la travessa de Le Perthus, quasi una hora. Bé, en conjunt un cap de setmana molt agradable e interessant, amb una mica massa de calor i cap bolet, quina enveja quan hem vist la gent del càmping en el concurs portant aquells cistells plens de bolets. Molt bé per en XGUELL i en NANAN, per la seva entrega i bona organització. Un fort aplaudiment per tots els que van col·laborà a fer mes agradable la trobada. Degut a l'horari que havíem programat, vàrem marxà sense acomiadar·nos de la majoria dels assistents, doncs bé ho fem des d’aquí. UNA FORTA ABRAÇADA PER. TOTS Fins la propera. Salut Andreu
______________________________________ “Una llengua no es perd perquè els que no la saben no l’aprenen, Sinó perquè els que la saben no l’usen” |
|
|
Pues si puedo si que me apunto a la próxima, tengo que seguir espiandoos para luego contarlo toooooodooo...
He de deciro que tengo la lista de "cosas malas" que habeis hecho jajajaja, (mira que cambiar una excursión por un par de cervezas en el bar... (con sus patatiiiitas, sus oliviiiitas, mmmmm) Ahora que me he hecho una amiga de mi "edad"... si voy por la calle y voy "buscant la lluna" Besos!!!! |
|
|
loubne;
Si no hubieramos tenido otro GPS aun aacabamos la quedada cantando a la luz de una hoguera y con flamenco . VIVA el GPS del viçens, pero nos lo pasemos bien , sobretodo cuando la guardia urbana le abrio paso en la calle que chulo parecia el president tu ... VICENS FOR PRESIDENT......... una abraçada a tothom.... |
|
|
Jajajaja, es verdad, yo pensaba que nos multaban, porque nos miraban mucho.
PRESIDENTE, PRESIDENTE!!!!! |
|
|
entre eso y los moritos jugando en medio de la carretera pareciamos bienvenido mister marshalll
ge,ge :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
Hola companys.
Per que es un orgull poder dir companys a unes persones tan Collonudes com vosaltres . Me alegrat molt de conèixer’s i poder Posar cara i noms a tots els niks ,encara que tinc un garbuix al cap Que si no fos per la Carme que es molt fisonomista no se si me nen sortiria . Per coses de la feina no me pogut connectar fins avui i mirar les fotografies, que son una” xulada “ ( si em tornes a casar feria de la Joaqui i en Jepi els meus fotògrafs particulars) .molt agraïts a tots per la bona nota que ens poseu però penseu que el mèrit es del càmping i sobretot de vosaltres, que sou la pera , amb la vostre simpatia i ganes de pasar’lo be i totes les activitats com la xocolata.coctels, mojitos postres de totes classes ............ es impossible que no surti tot be . Vull compartir amb vosaltres una altre alegria que he tingut avui , desprès de una llargues negociació portades pel Tècnic per fi el dia 27 anirem a veurà els Entrenaments de formula 1 que es fan a Mont Melo podrem entrar a boxes , parlar amb el pilots , mirar els fórmula i anar a dinar amb Ells . suposo que serà una experiència Inoblidable . Bueno prou rotllo i treballar que ja es hora. Fins aviat |
|
|
Nana, reitero totes les felicitacions que us han donat per la kedada i desitjo que gaudeixis molt de la estada mont Meló, segur que serà una experiència magnífica.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
He gaudit molt veient totes les fotos (bé, una mica d'enveja també en tenia...), i veig que l'únic que heu trobat a faltar són els mestres boletaires, Alba i Xavier.
Fins aviat, Mercè Mercè & Cia.
|
|
|
Loubne, Joseluisgisela, hacia muco tiempo que no nos reiamos con tantas ganas, Paquita y yo estamos llorando de risa.
Sou collonuts. Paquita dice, que cuando vió a la Guardia Urbana, penso lo peor, y lo de los churumbeles, yo pense, si tocas alguno , de esta no salimos con vida y mientras nos fuimos adentrando, pense, estamos muertos. Loubne, porfa, no se lo cuentes al T.............. Que caras ,que gente, que susto. |
|
|
Nanan, que ho peseu molt be a Mont-Meló, y torno a dir-te, gracies per tot...
|
|
|
Pero Vicens on cony veu anar a parar amb aquest gps.No veus que la loubne es una espia i ho explicara tot.Es que no es pot veure tant =)) .Ja no sabeu ni on anaveu.De veritat us va treure del follon la guardia urbana?
Expliqueu. NANAN tal com diu la matrix reitero tots els elogis de la trobada,no tan sols el merit es del camping,sino dels que han trobat el camping i montat tot el tinglado.Esperem que a partir d'ara no us en perdeu cap de trobada i poguem gaudir sempre de la vostra presencia.Esperem que disfruteu molt a la formula 1. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
PAYVI,Jepi, que feu aquestes hores de nit, que us ha futut fora del llit la dona o que :mrgreen: :mrgreen:
|
|
|
Pensa Jofranc que aquesta hora es encara la vella.D'aqui l'hi has de treure una hora.Pero de totes formes en Payvi i jo solem ser dels que tanquem el forum a la nit.No crec que la Paquita i la carme ens facin fora ,oi que no Vicenç?
Salutacions cap a Prats. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jepi no n'estic pas prou segur d'aixo de fora del llit, veig que per comptes de demanar-ho a la teva dona ho demanas al Vicenç :mrgreen: ,o es que
a canviat alguna cosa de les vostres hormones :D =)) =)) |
|
|
=)) =)) =)) molt bona aquesta jofranc.....
Pert cert ara ja sé per que ens miràven els gitanos amb aquelles cares tant serioses i amb pals a la mà......sort que nosaltres no ens vàrem perdre...que si no...segur que no ens en sortim d´allà.....realment feien por :mrgreen: :mrgreen: ...estarien al.lucinats amb la desfilada de tanta caravana.... =)) =)) Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|