|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
No sé si algú ho ha comentat, però a mi em va agradar molt visitar les restes de la Estació Internacional de Canfranc, passejar per les seves andanes mig abandonades i xafardejar a través de les finestres trencades l’interior d’aquells vestíbuls i magatzems, veure els vagons abandonats, aquella arquitectura ....va ser com viatjar al segle XIX...i en part em va fer pena veure tant de patrimoni històric en aquell estat.
Però bueno, a lo que iba: em va agradar molt, i si no se sap que fer per aquelles contrades (cosa difícil) se li pot dedicar una hora escasa. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
MarceCRN, gràcies per la proposta.
He estat mirant informació i he vist per sobre l'estació de Canfranc, com molt bé dius, crec que val la pena passejar-s'hi una estoneta per allí. Salutacions No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Per la part francesa, a prop de Jaca, hi han unes grotes molt, molt maques
www.grottes-de-betharram.com
a prop de Pau i Lourdes , a mi Lourdes no em va agradar gaire... :-|
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Te recomiendo el valle de hecho visitar aguas tuertas, la selva de oza, la ruta DE ARAGÜES DEL PUERTO A URDUÉS unas 2 horas a pie y si quieres cultura Monasterio de San Pedro de Siresa ,Museo de Escultura Contemporánea al Aire Libre, es una zona q no esta tan masificada como el resto del pirineo aragones.
|
|
|
com a zona bonica la zona d'ainsa i el camping peña montañesa esta be ,desde alli pots anar a ordesa, al valle d'añisclo,i pujar fins a pineta,sense gran estona de carretera.Tambe tens la zona del poble de Plan,que sta molt verge,sense grans edificacions .
Hi ha un altra camping Los Vives al poble de Saravillo que es mes petit però molt tranquil. Si vols per la zona de benasc esta mes massificada però tambe es bonica i tens campings abnas del poble,però no se com estan Espero haver-te ajudat una mica |
|
|
rhisto i dvid, més detalls i informació a la saca!!!! :mrgreen:
Amb tot el que ens heu anat dient entre tots, ja tenim una ruta planejada i amb moltes ganes de fer-la, vol dir que MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTS per l'ajuda rebuda. Ara només en manca arribar el dia de marxar i gaudir de tots aquests paratges i raconets. :D Una abraçada a tots!!!! Carles i Marta (CiM) No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
|
|