• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Escapadeta a l'Aragó. fa 19 anys 4 mesos #11854

Per Setmana Santa no tenim massa dies, però volem fer una escapadeta a terres de l'Aragó. I ens agradaria acostar-nos a: EL VALLE DEL JALON, CAMPO DE CARIÑENA Y TIERRAS DE BELCHITE. Molta cosa i poc temps, però ens centrarem en el Monasterio de Piedra, Calatayud, Cariñena, Fuendetodos y Belchite.

Només tenim clara la nostra primera pernocta al pàrquing del Monasterio de Piedra i us agrairíem, si algú de vosaltres ho conexieu i heu estat, quins altres llocs ens recomaneu per parar a dormir i si hi ha cap més lloc que hàgim de visitar.

Moltes gràcies i deixeu-me ser xafardera, que fareu vosaltres ??

Montse :g)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Escapadeta a l'Aragó. fa 19 anys 4 mesos #11856

la zona que dius ,nosaltres poc i em estat pertant no et podem ajudar gaire en llocs de pernocta i visites, pero si fas un cop d'ull a la VEA potser
i troberas alguna cosa que et podra servir.
Nosaltres per setmana santa ens quedarem a casa.
que tinguis unes bones vacances.

Re: Escapadeta a l'Aragó. fa 19 anys 4 mesos #11857

gràcies per l'interès, em sembla que encara que ens queda aprop no ens hi hem acostat massa. Ja he mirat a VEA i AcPasion i alguna guia de campings, però crec que haurem d'anar a l'aventura. Ja us explicarem que tal.

Re: Escapadeta a l'Aragó. fa 19 anys 4 mesos #11862

I doncs, que no aneu al Perigord ?
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Escapadeta a l'Aragó. fa 19 anys 4 mesos #11878

Morib, suposo que et refereixes a l´aparcament dels cotxes...nosaltres vam estar fa ubs 6 anys i era força gran , però es clar...no em vaig mirar.ho amb ulls de autocaravanista....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Escapadeta a l'Aragó. fa 19 anys 4 mesos #11886

No et podem ajudar gaire :( perquè no hem estat amb AC als llocs que comentes. Vem estar al Monasterio de Piedra fa anys però amb cotxe.

Nosaltres anirem també a l'Aragó, volem passar per Horta de Sant Joan i Vallderrobres (on hi tenim familia), i aprofitarem per veure altres pobles (encara no hem preparat la ruta, tot potser que anem a l'aventura ;-) ).

Que ho passeu molt bé!! El cas és estar de festa i sortir :D

Maite

Re: Escapadeta a l'Aragó. fa 19 anys 4 mesos #11895

Hola monrib2123,

nosaltres hi vam estar farà tres anys, el parquín es força gran, però no recordo si hi havia caravanes, el que si hi havia era zona d'autocars. El restaurant el vàrem trobar caret, però això depen de cada butxaca.

Per allà la zona també podeu visitar el balnearis de Seron, Sicilia i La Virgen, així con la vall del riu Mesa plena de voltors (entre Jaraba i Calmarza si no m'equivoco).

I si fa calor us podeu refresca a l'embassament de La Tranquera.

Una altre opció és visitar Calatayud, si es que no la coneixeu.

Feu el que feu segur que us ho passeu d'alló més bé.

I pel que fa a nosaltres al final ens quedem a casa, encara no tenim la caravana a punt i més venen de visita uns amics de Cádiz, així que Port Aventura, Sagrada Família, Montserrat, etc.

Bones vacances a tots.

Re: Escapadeta a l'Aragó. fa 19 anys 4 mesos #11903

Bitxitos, m'has fet recordar que l'any passat un pilot de dones de la Bisbal d'Empordà, van llogar un autocar, el dia de La Mare de Deu dels Dolors i
van anar a Calatayut, ha veure la Dolores, ja sabs lo de la cançó,"si vas a Calatayut pregunta por la Dolores" els va rebre el Sr. Alcalde i despres d'explicar-los que només surt a la cançó, els va fer un petit obsequi i tornada cap a casa.
Per cert totes les dones que van anar em l'autobus es deien Dolors, menys el xofler :mrgreen: :mrgreen:

Re: Escapadeta a l'Aragó. fa 19 anys 4 mesos #11917

Jofranc,

He vist a la web de Calatayud que a més de sortir a la canço, la Dolores té un museu a la població !!!!! 8O

Re: Escapadeta a l'Aragó. fa 19 anys 4 mesos #11921

hola Monrib 2123 nosaltres l'any passat vam fer aragò però el tros de baix, vam començar per Saragossa i vam acabar a Terol, passant per Daroca, Albarracín, etc, això es al costat de calatayud que ja hi haviem set, el monasterio de pedra ja hi havia autos,nosaltres anavem en caravana,ens va agradar molt però vam perdre a l'Adrià i vam anar de bolit, però tot hi això ens va agradar i albarracín es molt maco per el meu gust, espero que ho disfruteu,a la part de dalt nomes hem estat al pirineu i a Graus, nosaltres anem al Pais Vasc, ja ens veurem dissabte.

Re: Escapadeta a l'Aragó. fa 19 anys 4 mesos #12165

Hola. nosaltres encare no ho tenim clar, hi han dues opcions Les Landes o Arago. :mrgreen:
A l'Arago, volem sortir dissabte per pernoctar al monasterio de piedra, i despres anar baixan cap a teruel, per veure pobles, i anar a algun park de Dinopolis. Tornarem el dimecres, i despres sortire sol, segurament cap el Pirineo de LLeida.

A les Landes, encare estic planificant, vull dir que sortire dissabte i anire a l'aventura.

Bon viatge.
Montse:
Si sortiu el dijous, puc preparar informacio, be, si surto per l'Arag :-)) o. :(

Hola fa 19 anys 4 mesos #12174

Josep nosaltres tb ens estem plantejant, abans de pujar cap als pirineus d'Osca, anar al monestir de pedra i pernoctar-hi, segurament el dissabte, com tu. Potser coincidim, si finalment hi vas.

Per si no has vist el fil dels pirineus de Lleida que va deixar en Ciuatanejo a l'apartat de "Res a veure amb campisme" (jo ho hauria posat en aquest de escapades :) ) aquí et deixo l'enllaç:
www.totcamping.cat/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=945
Monrib ja ens explicaràs si has vist a la Dolores ;-) :mrgreen:
Que us ho passeu bé!!

Glòria
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: Escapadeta a l'Aragó. fa 19 anys 4 mesos #12215

Ja ens feu dententes amb això de tenir tants dies de festa :(
Moltes gràcies Josep per l'oferiment, ja estarem a alertes a l'informació de primera ma que ens portis. Tenim pocs dies i deixarem Dinopolis i Terol pel pont de l'1 de Maig :mrgreen: (aquest dia si que faig festa).

Per cert, ja heu mirat la previsió del temps per Setmana Santa? Cada any fa el mateix :( Però ja poden caure chuzos de punta que nosaltres a casa no ens quedem :D

Re: Escapadeta a l'Aragó. fa 19 anys 4 mesos #12250

Bé, aquests dies de festa ja ens fan falta ja...perquè els crios esgoten que no vegis...je,je...
Bé aquesta setmaneta llarga ens servirà per desintoxicar-nos una mica de totes les dioxines que floten en l´aire de Mataró...obrir camins nous perquè mai hem estat pels pirineus que no fossin catalans....encara que em quedaré amb una mica de recança per no veure la meva estimada vall prepirenaica... :mrgreen: ....però per aquí em diu en Iogui (i tal com diria en visitante69 a webcampista="la machine de ragañar" =)) ) que ja n´està una mica tipa de les meves idees fixes i de les meves arrels, malgrat tot, el xolís del Pallars i el formatge de tupí que no falti a la nevera!!! :mrgreen:
Salutacions i bon viatge a tots...
Viatjarem més que el nan d´Amelie...!

(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí)

Re: Escapadeta a l'Aragó. fa 19 anys 4 mesos #12289

Primer m'ofereixo per donar dades i ara em desdic.
No marxo a l'Arago, al final marxem a Eurodisney. preparo l'auto aquesta tarda, i comencem viatge.
Pasarem uns tres dies , per veure la casa del Ratoli.

Adeu.
Bones vacances.

Re: Escapadeta a l'Aragó. fa 19 anys 3 mesos #12500

Això d'anar amb autocaravana és un luxe, fas el que et dóna la gana en tot moment. Que et lleves amb ganes de platja, xancletes i banyador; que ve de gust muntanya, a caminar i a veure l'esclat de primavera per tot arreu. Aquest cop la meteorologia ens va fer canviar de plans i en menys d'una hora ja haviem canviar el cap de setmana. I aquest no va ser l'únic canvi: vam trobar uns forers de la Garrotxa que ens van donar una nova idea. Així que finalment aquest és el resum dels quasi 1.000km que hem fet aquests dies:
- Passejada en vaixell per Sete.
- Caminada per les remparts (muralles) d'Aigües Mortes
- Toros a la Camarga
- Vins (i formatges ;-) ) i Fortalesa a Salses
- Country nocturn a Port-Argeles
- Cloitre d'Elne

Molt i molt xulo, pel camí vam gaudir d'altres llocs, alguns curiosos i d'altres preciosos i vam compartir estones amb alguns Totcampistes que voltaven per les Gàlies. Llàstima que els dies i els calerons s'acaben aviat, esperarem a final de mes que cobrem i ja tornarem a disfrutar del magnífic pont de maig :D

Re: Escapadeta a l'Aragó. fa 19 anys 3 mesos #12531

Pero no anaveu a Zaragoza?????
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: Escapadeta a l'Aragó. fa 19 anys 3 mesos #12542

Així que finalment aquest és el resum dels quasi 1.000km que hem fet aquests dies:
- Passejada en vaixell per Sete.
- Caminada per les remparts (muralles) d'Aigües Mortes
- Toros a la Camarga
- Vins (i formatges ;-) ) i Fortalesa a Salses
- Country nocturn a Port-Argeles
- Cloitre d'Elne
:D

Pues sí que tienes un concepto amplio de Aragón, ni los maños más recalcitrantes soñamos con algo así.....

Re: Escapadeta a l'Aragó. fa 19 anys 3 mesos #12618

Doncs nosaltres també teníem pensat anar a Aragó: començar als Monegros i acabar en la ratlla amb Navarra (Bardenas Reales)...però no. Veient les pluges que caurien sobre la vall de l’Ebre, vam saltar els Pirineus i visitar uns solejats Rosselló (que de fet va ser Aragó fins el 1600 i escaig, no?) i Llenguadoc ( on la toponomia occitana et fa sentir com a casa). Molt interessant tot i un temps magnífic.
Pel pont de maig, si no podem fer la vall de l’Ebre, no ens quedarà més remei que tornar al sud de França...quina llàstima!! :D .

Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12