• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Re: Semana Santa en Périgord Noir fa 19 anys 3 mesos #12707

Hola Glòria,

doncs benvinguda al fòrum. el rissoto era boníssim. Segurament que vam parlar i tot perquè teníem les autos aparcades davant per davant però pel nom no et coneixia. A la propera ens tornem a veure.

Una abraçada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Semana Santa en Périgord Noir fa 19 anys 3 mesos #12784

Bona nit a tots,

En primer lloc gràcies per la vostra rebuda ten cordial. Us he de dir que no tinc massa temps per escriure, fins ara només llegia el que escribien els altes, al fòrum de campingsalon, però al sabes d'aquest fòrum em va semblar que hi havia d'entrar i ara estic contenta d'haver-ho fet.

Us haig de dir que respecte a l'arròs que es diu "arroz de liébana" el meu marit n'és el cuiner i a casa en fa de tant en tant, així com altres menjars que va aprenent de l'Arguiñano que és, sens dubte, el seu déu gastronòmic, jeje. La veritat és que no li va sortir tant bó com acostuma perque amb les presses que li va donar el Koldo, li va quedar una mica cru però ... que hi farem?

Maite, ja sé qui ets, us teniem davant nostre, us recordo pels dos nens que corrien per allà, la veritat és que no vàrem arribar a parlar però la propera vegada no tornarà a passar.

Bé, us deixo perque es una mica tard i m'en vaig a dormir.
Petons per a tots i per a vosaltres dues especialment.

gràcies.

Re: Semana Santa en Périgord Noir fa 19 anys 3 mesos #12785

oooooooooooooooohhhh, ho sento havia escrit amb el nick de PEPONIDES que és el del meu marit.

Disculpesssssssssss.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Cercador

Alguns viatges

• Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12