• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Sortida a Cauterets,Hautes Pyreenes fa 19 anys 3 mesos #13177

Hola amics us deixo un resum del que va ser la nostra sortida de setmana santa en el nostre blog.En breu el webmestre la penjarà aquí a la nostra web,o sigui que ja ho sabeu.Esperem que us agradí i que us serveixi per a futures sortides vostres i el que més ens agrada es que serveix per anar nodrint la web de totcamping amb relats i sortides.
campisme.blogs.terra.es/
Una abraçada.
Salutacions .
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Sortida a Cauterets,Hautes Pyreenes fa 19 anys 3 mesos #13179

Cal dir que no erem sols.La família Tiowillson(Jesús,Lupe,David i Alba) i també la família Nouespai(Josep Mª,Elena,Anna i Pau) ens hi van acompanyar i us direm que en guardem un magnific record.
Gràcies famílies.
Una abraçada .
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Sortida a Cauterets,Hautes Pyreenes fa 19 anys 3 mesos #13214

Hola Jepi ¡¡¡
Ja he llegit el vostre relat. Ës una zona que conec, però sempre he anat al estiu............. la meva época d'esquí ja fa anys que es va acabar ¡¡¡

Mica a mica, anem omplint les págines de viatges i escapades i ben aviat Totcamping es convertirá en un lloc de referencia en la consulta de les nostres sortides.
..........Anims per tots........i una forta abraçada ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Sortida a Cauterets,Hautes Pyreenes fa 19 anys 3 mesos #13215

Esperem que tal com dius la web s'ompli de relats de viatges i sortides i sigui totcamping un orgull per aquells qui en formem part i punt de referencia pels viatjers en general.
Soposo que a l'estiu també es molt bonic,jo ho conec desde el cantó Aragones,pel Frances a l'estiu no hi he estat.Aixó si a Lourdes qun era més petitonet i varem estar.
Una abraçada.
salutacions.

Re: Sortida a Cauterets,Hautes Pyreenes fa 19 anys 3 mesos #13219

Moltes gracies a tots dos pels vostres relats.
Quan he de preparar una sortida, m'agrada llegir relats amb llocs per visitar i opinions. Per mi és molt útil tenir una mica de referència a l'hora de visitar llocs.
Jo també faig un petit recull de les meves sortides i ja estic a punt d'acabar setmana santa i ara amb el pont se m'acumula la feina !!!!

Re: Sortida a Cauterets,Hautes Pyreenes fa 19 anys 3 mesos #13220

La veritat Montse es que tu ets la experta i nº 1 en publicacions.Es d'agrair que tingueu la paciencia i la dedicació d'escriure totes les sortides interesants que feu i publicar-les.
Una abraçada i ja esperem amb ansia la de setmana Santa i la del pont que ve.
Salutacions.

Re: Sortida a Cauterets,Hautes Pyreenes fa 19 anys 3 mesos #13292

Ja tenim el relat penjat a la web.El podeu consultar a la pgn seguent:
www.totcamping.cat/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=53
o anant a viatges i sortides.
Gràcies webmestre per publicar-lo.Gràcies Mireia per corregir-lo.
Gràcies a tots per llegir-lo.
Una abrçada.
Salutacions.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12