• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Italia i Venécia fa 20 anys 3 setmanes #1376

Aquest mes d'agost volem anar a Vencia. Tb volem aprofitar i visitar llocs que estiguin de pas com la vall de Aosta, l'estany de Como, etc... M'agradaria sapiguer els vostres sugeriments i llocs on puc trovar informació.
Com sempre, gracies a tots per llegir-me

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Italia i Venécia fa 20 anys 3 setmanes #1382

Crec que hi ha uns quans fils oberts sobre Italia.En Tonio ara i es i potser al tornar et pt dir moltes més coses.En Toni de Ros va publicar ,aquí ,o a l'antic foro una ruta molt bonica per aquesta zona.a veure si la trobes i et pot servir.
Ja veig que la dona ha pogut amb tu i la portes finalment al parais dels enamorats.
Que us vagui molt bé.Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Per alusions fa 20 anys 2 setmanes #1619

Si, per alusions em permeto la llibertat d'enganxar aquí la meva proposta de ruta per Itàlia. A l'antic fòrum cada vegada s'em fa més pesat d'entrar-hi ara que estic acostumat al bon funcionament d'aquest:

"En quant a Itàlia, i tenint tres setmanes senceres, em permeto suggerir-te un recorregut que ja he exposat alguna vegada a d'altres foros. Es tracta d'un viatge poc menys que ideal, partint de la premisa que el viatge ideal ha de ser com l'ideal de la bona pelicula de Cecil B. de Mille: cal començar amb un terratrèmol i anar pujant d'intensitat.
Entra a Itàlia per més amunt, pel túnel del Mont Blanc. Aixo ja et proporcionarà un bonic viatge per França i per la part "dolça" dels Alps. Estigues tranquil que amb calma i tranquilitat el cotxe tirarà perfectament per carreteres de muntanya, és una zona molt "civilitzada". Un cop a Itàlia entraràs directament al Valle de Aosta, i això ja es droga dura per disfrutar: el Parque del Gran Paradiso (el nom ja és suggerent, no?), el telefèric de l'Aguille du Midi, la vista del Mont Blanc a tocar de la mà... és una zona per dedicar-hi gairebé el que us quedi de la primera setmana de viatge. Després enfileu cap els Grans Llacs, Maggiore i Como primer, amb possibilitats de visitar Bergamo, preciosa ciutat renaixentista, però jo us aconsellaria en aquesta ocasió centrar-vos en la natura i el paissatge, Garda després. Els llacs estàn molt bé, però a l'estiu és una zona molt saturada. Trieu camping per internet (no us puc aconsellar, vaig fer-ho fa massa anys) i reserveu si és possible. A mi em va resultar una mica agobiant fer les carreteretes aquelles amb la caravana, però me'n vaig sortir. El problema pot ser els cotxes mal aparcats, però ara amb l'edat ja no em preocupa: si no passo m'espero bloquejant el pas, segur que hi haurà algu que buscarà una sol·lució. M'hi he trobat i no falla, estigues tranquil del tot. Bé, seguim: des de Garda pujem cap a Trento i la famossíssima Carretera dels Dolomitas, passant per Bolzano. Brutal, impressionant, indescriptible. Arribes a Cortina d'Ampezzo i allí pots estar-hi uns quants dies. El camping estava molt bé, espero que segueixi igual. Els Dolomitas són una cadena de muntanyes d'una bellesa que no es pot descriure, s'ha de veure. Ves-hi!. I quant vegis que ja estàs saturat de muntanya i fresca per les nits... cap a Venècia! és la cirera del pastís, la ciutat més bonica d'Europa per a mi. Prent-ho amb calma, a l'estiu es fa difícil donar un pas de la gentada que hi ha, però val la pena. I, saps una cosa? tots els turistes estan al mateix lloc, San Marco, Rialto, Piazzetta, i uns centenars de metres més enllà la ciutat és la mateixa i està deserta. I tingues paciïència, perquè a partir de les 6 de la tarda els turistes tornen als seus hotels i Venècia queda tota a la teva disposició. Disfruta de la llum daurada de la tarda sobre el Gran Canal, retrata el Pont de Rialto quan les ombres s'allarguen i l'aigua reflexa com milers de miralls, agafa una góndola (si de cas ves fent guardiola des de ara mateix, però fes-ho) a aquella hora i disfruta del silenci d'una ciutat sense cotxes on encara es pot sentir el so de les passes de la gent, aneu a prendre un cafè al Florian, és un luxe que us podeu permetre per car que sigui: la cafeteria més bonica de la ciutat més bonica del món, així el califica la guia Horizontes. I a part d'això... tot allò que trobareu a les guíes i que val la pena visitar, però a mi m'agrada parlar de sensacions.
I des de Venècia, tristos perquè ja s'acaba però embriacs per un viatge inoblidable, enfileu l'autopista cap a casa. Si us sobra temps podeu parar a Milà o a algun altra lloc, però jo soc partidari de guardar al record Venècia com a colofó del viatge. Haureu de deixar passar algun temps per poder disfrutar d'altres ciutats."

Per altra banda et suggereixo un repàs a www.viajarenautocaravana.com, viajes, Itàlia; on hi ha molta i molt bona informació i rutes.

I pregunta el que vulguis, es clar...
:)
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Italia i Venécia fa 20 anys 2 setmanes #1620

Gràcies Toni,jo no sabia on paraba el teu relat.Crec que a l'Arcadix i a molta més gent l'hi anirà molt bé.
Ara sere indiscret.Toni on esteu preparant les vacances?
Salutacions i records a la fam´lia de la
gent de Navarcles.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Italia i Venécia fa 20 anys 2 setmanes #1623

Gràcies Toni,jo no sabia on paraba el teu relat.Crec que a l'Arcadix i a molta més gent l'hi anirà molt bé.
Ara sere indiscret.Toni on esteu preparant les vacances?
Salutacions i records a la fam´lia de la
gent de Navarcles.

Bé, potser si que una mica indiscret, doncs podria ser que no vulgués que ningú ho sabés... ;-) Bé, ben mirat, en aquest cas no dient la veritat... :roll: En fi, que no és cap secret: la primera parada serà Venècia, només per passar-hi una tarda i prendre un cafè al Florian. Deprés passarem per Slovènia i continuarem cap a Croàcia. No hi ha una ruta definida, portem molta informació i guíes i moltes ganes de descansar. Hi ha un parell de llocs que de ben segur visitarem (llacs de Plitvice, Dubrovnik, Split...) i la resta segons ens hi trobem i ens agradi. Creiem que en tres setmanes en tindrem prou per veure aquests tres llocs i alguna cosa més, però no volem amoinar-nos per res, arribarem fins on arribem, avantatges de l'autocaravana. Altres vegades he preparat els viatges amb una certa meticulositat, però aquest cop m'he passat hores devant del mapa sense veure-hi una ruta clara. Potser és que l'excés d'informació et porta a voler veure massa coses i això no serà possible. Ja miraré d'explicar-ho a la tornada, però un viatge amb aquesta anarquia és possible que no interessi gaire com a referència. ;-)

Re: Italia i Venécia fa 20 anys 2 setmanes #1627

Toni crec que ja o vaig explicar en un altre ocasio pero es igual.
A Dubrovnik,vem anar a informacio i vem llogar una habitacio en una
casa particular amb esmorçar inclos ens van trectar com a Reis.
Una mica mes avall i toberas St Stefan es un poblet patit amurallat
en una illa si no recordo malament l'acces es a peu.Doncs entre
Dubrovnik i St Stefan es una zona plena de campings "ERA A L'ANY 89"
vem entrar en un camping qualsevol dels molts que hi havia, dono el
pasaport i el recepcioniste ens diu que busquesim una parcel-la qualsevol
en trem camping endins i ens vem adonar que tot-hom anava em PILOTA
PICADA :-P ,tot va ser veure el primer panjoi i girar el cotxe en direccio
la recepcio, entro i em el personatge li dic "tu donem el pasapot de seguida que fotem el camp" em va entendre perfectament :mrgreen:
De fet molts campings d'aquesta zona entran ja hi ha un cartell que queda
ven reflexat que res de biquinis :mrgreen:

Re: Italia i Venécia fa 20 anys 2 setmanes #1629

Toni crec que ja o vaig explicar en un altre ocasio pero es igual.
A Dubrovnik,vem anar a informacio i vem llogar una habitacio en una
casa particular amb esmorçar inclos ens van trectar com a Reis.
Una mica mes avall i toberas St Stefan es un poblet patit amurallat
en una illa si no recordo malament l'acces es a peu.Doncs entre
Dubrovnik i St Stefan es una zona plena de campings "ERA A L'ANY 89"
vem entrar en un camping qualsevol dels molts que hi havia, dono el
pasaport i el recepcioniste ens diu que busquesim una parcel-la qualsevol
en trem camping endins i ens vem adonar que tot-hom anava em PILOTA
PICADA :-P ,tot va ser veure el primer panjoi i girar el cotxe en direccio
la recepcio, entro i em el personatge li dic "tu donem el pasapot de seguida que fotem el camp" em va entendre perfectament :mrgreen:
De fet molts campings d'aquesta zona entran ja hi ha un cartell que queda
ven reflexat que res de biquinis :mrgreen:

Gràcies per l'advertiment. Personalment no hi tinc cap mena de problema, més aviat al contrari doncs combrego amb la filosofia del naturisme. Però també tinc com a filosofia pròpia el respecte a la comoditat de la meva familia i d'altres acompanyants (no viatgem sols) i entenc que no tothom es senti a gust en un lloc aixi. Sens dubte que si només hi anessim la meva dona i jo no ens tornariem pas enrera, però per aquest viatge caldrà fer referèndum. Per si de cas ja m'he preocupat d'averiguar quines són les sigles que identifiquen els campings o llocs naturistes: FKK

Re: Italia i Venécia fa 20 anys 2 setmanes #1642

Pel que fa a Itàlia, he de dir que nosaltres vam fer exactament la mateixa ruta que en Toni, però en sentit contrari (resumint: Venècia, Dolomites, llacs de Como..., Vall d'Aosta, Montblanc i sortida pel coll del Picolo Sant Bernardo). És per pura casualitat ja que no l'havia llegit pas enlloc, me la vaig fer jo. Em va semblar millor començar per Venècia. Suposava veure més gent, calor... I llavors ens quedava la muntanya, molts ports de muntanya, molta tanquil·litat i relax. I així va ser. Una ruta ideal per AC perquè et permet dormir en un cul de món, enfilat en aquells meravellosos ports de muntanya on sempre hi ha alguna altra AC que t'hi acompanya.
Les rutes que fem no les he publicat mai, i això que la majoria les tinc força detallades. He pensat que eren una cosa molt personal i que no podien interessar massa els detalls. Ara, que en miro d'altres, me n'adono que potser m'he equivicat no fent-ho.

Només t'afegiria al que t'han dit els altres, que no et perdis els poblets com Cogne i Lilaz, a la Vall d'aosta. S'agafa un trencall a mà esquerra sortint del poble d'Aosta en direcció al Montblanc. Hi ha uns paisatges preciosos i unes rutes per caminar que valn la pena, a més dels poblets.
Si vols detalls, ja ho saps.

Re: Italia i Venécia fa 20 anys 2 setmanes #1644

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
I els que no tenim Ac, en hem de resignar a babejar d'enveja ???

Ja ens venjarem, ja ;-)
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Italia i Venécia fa 20 anys 2 setmanes #1646

Ostres, no!!
Només ho deia perquè amb una CV no pots anar perdut uns quants dies per la muntanya ja que et veus limitat per l'aigua, la llum...
Però escolta!!!!!!!!!!!! Tu de què et queixes si ja tens clar que fas el pas?

Realment aquest és l'avantatge de les AC, et perds per on vols i no depens de res ni de ningú i pots escapar-te de la gent i aglomeracions. Per a uns això és un somni. Suposo que per d'altres no. És molt respectable si algú prefereix el que se'n diu "ambient", però per la meva manera de veure-ho, no acaba de ser la filisofia d'un bon viatge amb AC.

Re: Italia i Venécia fa 20 anys 2 setmanes #1652

Perdona Toni per l'atreviment =)) .Pero no m'he pogut resistir de demanar-t'ho.El meu cosí va estar per aqui fa un parell d'anys i l'hi va encantar.Ell diu que si tingues cales montaria un xiringuito per allí,ja que es tot molt economic i diu que fara la competencia d'aqui dos dies al turisme de "sol i Playa" del nostre país.
Que disfruteu molt i alerta amb la pilota picada si no hi portes una bona protecció del 40,t'ho dic per experiencia. =)) =))
Salutacions i bon viatge.

Re: Italia i Venécia fa 20 anys 2 setmanes #1653

Nosaltres també anem a Croàcia a finals d'agost, la ruta semblant peró amb una parada a la Camarga i segurament tornarem a passar també pel Parco Nazionale DEL GRAN PARADISO.
Salutacions

Jaume.

Arcadix fa 20 anys 2 setmanes #1655

Toni, maravellos el teu relat... Carai! ja tinc ganes de anar-hi. Gracies pels consells tambe de la Mireia. Ara ja tinc molt clar el que fare, a mes a mes vosaltres m'heu confirmat el que cal fer i a on anar. Les aglomeracions de Venecia em preocupen una mica pero aquest es el problema que tenim spre els que fem vacances en el mes d'agost... Pero la meva parella li falta molta il.lusio anar a Venecia i a mi complaure-la.
Per altre part volia comentar que explicar els detalls dels viatges em sembla molt interesant pq les altres cosses ja estan a les guies. De vegades les guies s'han fant poc interesant pq no cosses de la vida diaria com on fer un cafe , on escoltar un concert de jazz, on comprar bon peix, etc... Crec que es ineteresant que nosaltre omplim aixo que falta a les guies turistiques.

Re: Italia i Venécia fa 20 anys 2 setmanes #1663

Arcadix,ets un "CRack" porta a la dona a Venecia que aixo val molts punts per no dormir a l'alfombra. :mrgreen: :mrgreen:
Salutacions a tota la colla.

ARCADIX fa 20 anys 2 setmanes #1669

Si la porto a Venecia jo crec que ja la tinc conquerida per vida ..... encara que ja sabeu que les flors es tenen que regar sovint, pero ja tindre molt punts guanyats. Ja ja ja !!!! Jepi, ests la ostia !

Re: Italia i Venécia fa 20 anys 2 setmanes #1689

Home, Arcadix, si a sobre de regar-la sovint i amb abundància la portes a Venècia i et rasques la butxaca per fer un passeig amb góndola (cap al voltant de les set de la tarda, quan els japonesos ja són tots al hotel) jo crec que tens hortet per un temps llarg.
:-P

Re: Italia i Venécia fa 20 anys 2 setmanes #1691

No li donguis idees Toni que es capaç de llogar tota una orquesta per a ells dos i el gondolero.Amb lo que li deies del cafe al Florian també es marcaria un puntas,lleguia que es considerat un dels cafes `´es importants del món,per la seva trajectoria,i com no per la seva situació.
No la mal acostumis Arcadix que despres de Venecia en vindran molts més. =)) =))
salutacions.

Re: Italia i Venécia fa 20 anys 2 setmanes #1695

El Florian és indispensable, encara que sigui car. Suposo que avui en dia un cafè pot sortir per uns 12 €, però servit en safata de plata i... amb 2 sobrets de sucre perquè t'en emportis un de record! El que no m'acabo de decidir és si és millor prendre'l a fora amb el marc incomparable de la pl. San Marco i la catedral o a dintre en els fastuosos salons que abans han rebut a les més grans celebritats del món.

Re: Italia i Venécia fa 20 anys 2 setmanes #1704

Pues depende, Toni, de si están o no tocando música de cámara en la terraza..... y no es por poner dientes largos a nadie, pero es que de vez en cuando, tocan...

Re: Italia i Venécia fa 20 anys 2 setmanes #1708

Els meus pares varen estar prenent una camamilla i els va costar 13 euros,ara fa dues setmanes,pero com dieu tot s'ho val.
salutacions.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12