• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

també soc novata fa 19 anys 2 mesos #13881

hola a tots, m'acab de comprar una AC i soc nova en aquest mon. aquest estiu m'agradaria anar a eslovènia i no tenc cap informació si hi heu estat i em podeu passar qualque informació m'anirà de conya.
salut ll*ll

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: també soc novata fa 19 anys 2 mesos #13891

Benvinguda Laura,esperem que entre nosaltres et sentis com a casa teva.A l'apartat de viatges i sortides i podràs trobar informació sobre el que busques.Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: també soc novata fa 19 anys 2 mesos #13895

Benvinguda des de Badalona. HF
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: també soc novata fa 19 anys 2 mesos #13912

Benvinguda LAura,,,espero que gaudiu molt amb la vostra nova Ac...és un mon que engantxa.... t´ho puc assegurar....
I , com t´ha edi en Jepi, a la secció de relats, a la columna de l´esquerra, hi ha un relat que va fer en Nouespai del seu viatge a Eslovenia.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: també soc novata fa 19 anys 2 mesos #13917

moltes gràcies per la benvinguda des de badalona, jo visc a menorca però he nascut a badalona i m'ha fet molta il·lusió, s'autocaravana la tenc a mongat perquè a l'estiu vull fer un viatge i no em surt a compte portar-la ara a menorca, encara que siguis resident és passen un ou amb els preus dels bitllets i més una AC
salut a tots
AC.

Re: també soc novata fa 19 anys 2 mesos #13919

moltes gràcies per la benvinguda des de badalona, jo visc a menorca però he nascut a badalona i m'ha fet molta il·lusió, s'autocaravana la tenc a mongat perquè a l'estiu vull fer un viatge i no em surt a compte portar-la ara a menorca, encara que siguis resident és passen un ou amb els preus dels bitllets i més una AC
salut a tots

Re: també soc novata fa 19 anys 2 mesos #14049

...és un mon que engantxa.... t´ho puc assegurar....
.

Benvinguda Laura.............com diu la Marta ........és un mon que engantxa.......... però ella (la Marta ) encara no acaba d'estar enganxada :-)) :-)) :-))

Salutacions ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: també soc novata fa 19 anys 2 mesos #14053

Benvinguda siguis HF

Salutacions ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12