|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
hola a tots, m'acab de comprar una AC i soc nova en aquest mon. aquest estiu m'agradaria anar a eslovènia i no tenc cap informació si hi heu estat i em podeu passar qualque informació m'anirà de conya.
salut ll*ll |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Benvinguda Laura,esperem que entre nosaltres et sentis com a casa teva.A l'apartat de viatges i sortides i podràs trobar informació sobre el que busques.Una abraçada.
Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Benvinguda des de Badalona. HF
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
Benvinguda LAura,,,espero que gaudiu molt amb la vostra nova Ac...és un mon que engantxa.... t´ho puc assegurar....
I , com t´ha edi en Jepi, a la secció de relats, a la columna de l´esquerra, hi ha un relat que va fer en Nouespai del seu viatge a Eslovenia. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
moltes gràcies per la benvinguda des de badalona, jo visc a menorca però he nascut a badalona i m'ha fet molta il·lusió, s'autocaravana la tenc a mongat perquè a l'estiu vull fer un viatge i no em surt a compte portar-la ara a menorca, encara que siguis resident és passen un ou amb els preus dels bitllets i més una AC
salut a tots AC.
|
|
|
moltes gràcies per la benvinguda des de badalona, jo visc a menorca però he nascut a badalona i m'ha fet molta il·lusió, s'autocaravana la tenc a mongat perquè a l'estiu vull fer un viatge i no em surt a compte portar-la ara a menorca, encara que siguis resident és passen un ou amb els preus dels bitllets i més una AC
salut a tots |
|
|
Benvinguda Laura.............com diu la Marta ........és un mon que engantxa.......... però ella (la Marta ) encara no acaba d'estar enganxada :-)) :-)) :-)) Salutacions ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Benvinguda siguis HF
Salutacions No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|