|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
HOLA A TOTS/ES
TINC UNA RUTA PREPARADA PERA ANAR A SUISSA EL 13 DE JUNY AMB LA AC. TENIM 57 Y 55 ANYS Y BUSQUEM UNALTRE PARELLA QUE SI VULGUES AFEGIR PER NO ANAR SOLS TOT I QUE TENIM EXPERIENCIA DE 2 ANYS AMB VIATGES AMB LA AC. VIVIM AL MARESME. QUALSEVOL INFORMACIO D´ALGU QUE HI HAGI ANAT RENCENTMENT SERA MOLT AGRAIDA SALUTACIONS FAMILIA |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
En primer lloc donar-te la benvinguda al forum.
Referent al viatge a Suissa, no se si t'agrada les ciutats o les muntanyes, encara que a Suissa les ciutats estan envoltades de muntanyes :mrgreen: L'any passat vam poder fer un petit recorregut fins a Zermatt i contemplar el majestuos Matterhorn (troberas un relat a viatges i sortides) la zona de Interlaken, tambe es molt coneguda i visitada (Lauterbrunen, Murren, Jungfrau,Grindelwal ). Es clar que si vas fins a Luzerna i a mes de contemplar el famos pont de les flors i el seu llac, pots arribar-te al costat (Kriens i pujar al Pilatus, una altre muntanyeta que Due n'hi do. La capital no te cap desperdici i si t'apropes al llac Konstanz i en especial a Schaffhausen, podras contemplar les catarates mes famoses de Suissa Pots passar per altes collades com ara el Grimselpass o el Furkapass o pots travessar-los en tren per sota la muntanya. Com pots veure a Suissa hi ha de tot i molt i maco |
|
|
Hola Jordi ¡¡¡
Hem anat a Suissa en diverses ocasións, sempre com a complement d'un altre país i podem dir que casi be ja l'hem recorregut tota (amb CV i AC). Si em passeu el vostre e-mail, os puc enviar informació :D No ens importaría tornar-hi, però fem les vacances al agost.............. Salutacions ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
AGRAIT PER LES VOSTRES APORTACIONS I FAREM 10 DIES I VOLEM FER-HO UNA MIQUETA COMPLET.
JORDI |
|
|
Hola Jordi ¡¡¡
Acabem d'arribar del cap de setmana i he llegit el misatge privat. Ja he enviat per e-mail els recorreguts dels viatges que vaig fer per aquest pais. Salutacions i bon viatge ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
NO S´ANIMA NINGU A VENIR,TAMBE ?????
|
|
|
Nosatres marxarem el dia 12 cap a Suissa, farem la primera aturada a Chamonix, on pasarem un parell de dies si podem en el camping les deus glaciers i despres anirem cap a Montreux.
Aveure si ens trobem i la fem petar una estona. Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
|
RODAMON
TENIM PREPARAT UN RECURREGUT AMPLI PER SUISSA. NOSALTRES FEM NIT CADA DIA EN UN LLOC DIFERENT. ¿VEIG QUE ANEU AMB CV? ¿QUANTS DIES HI ESTAREU EN TOTAL? SALUTACIONS |
|
|
Jordi i companya, aixo s'acosta a marxes forçades.
Que tingueu unes bones vacances i sobre tot aneu amb molta cura per les carreteres Salutacions..Joan |
|
|
Jordi, tingueu bon viatge ¡¡¡
Et posso un ennllaç amb áres de Ac de tota Europa, Suissa també :D :D :D www.eurocampingcar.com/index2...lg=es&cat_id=0 Salutacións ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Hola Jordi, el nostre recorregut comença dema i acaba el dia 30 de juny, son mes dies, però al tenir elements diferents, el viatje serà diferent, per això he dit de fer un beure i una xerrada per alla estant.
Tenim previst passar un parell de nits a Chamonix, per desprès anar fins Montreux i voltar tot el llac Leman visitant Lausane, desprès montarem el camp base 4 o 5 nits a Interlaken, des d'on visitarem Berna, Luzerna i els voltants. Finalment pararem a Bregenz per voltar el Llac constanz, Schaffhausen les cataractes del rin i Zurich, per marxar fins a Munich fent una aturada per visitar el castell de Neuschwanstein. A partir d'aqui farem en funció del dies que ens quedin. Per cert, jo tampoc he trobat cap adaptador del famos endoll tipus J Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
|
NEUS, MOLT AGRAIT JA QUE NO HO CONEIXIA, INTERESSANTISSIM.
RODAMON, FAREM UN RECORREGUT SEMBLANT PERO AMB ESTIL AC. EM SEMBLA DIFICIL PODER VEURE´NS. EN FI ¿PORTES EMISSORA? SALUTACIONS |
|
|
auqest cap de setmana he mirat on vaig comprar el pak d'adaptadors i
va ser en una oferta que van fer al LDL. De totes maneres als campings si entreu d'hora, a recepcio en tenen i els deixen. |
|
|
Moltes gràcies per la informaciò Jofranc, no les tenia totes amb mi.
Jordi, no tinc emisora i tal com et comentava, els elements son diferents per tant el viatje també. es a dir serà dificil que ens trobem. Espero que tingueu un bon viatje i que disfruteu molt del que aquesta terra ens oferirà. Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|