• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

hoooola !!!! fa 19 anys 1 mes #14630

hola a tots !!
soc na laura, visc a menorca i tenc la AC a badalona,, aquest cap de setmana estare per alla i volem fer una sortideta per anar agafan rodatge, ja que em anat de camping tota sa vida però aço de l'autocaravana és ben nou, em podeu aconsellar alguna sortida ??
que em recomanau ?? sabeu algun camping guapo ?? no més tenc dissabte i diumenge i no volem anar massa enfora,
una abraçada i fins aviat !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: hoooola !!!! fa 19 anys 1 mes #14632

hola Laura, bienvenida
este fin de semana lo que te aconsejo es que no te acerques a Montmelo, hay carreras de motos y se forman colas impresionantes, pero ya nos diras que te gusta y que has visitado ya, yo de ti ira hacia el pirineo, porque de playas debes de estar saturada, por ejemplo hacia Camprodon.
un saludo y bienvenida.

Re: hoooola !!!! fa 19 anys 1 mes #14637

Hola Laura Benvinguda...jo també tiraria cap a l´interior.....Berguedà, Camprodon...mira a l´apartat de viatges , hi ha molta informació.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: hoooola !!!! fa 19 anys 1 mes #14736

BENVINGUDA!!!!
Nosaltres som de Badalona..... em tens molt intrigada..... On guardes l' auto????? :roll: :roll: Es que no es per ser xafardera :roll: es perquè aqui a Badalona no he trobat cap lloc per guardarla :cry:
Ja ho saps.. si vosl alguna costa aqui ens tens ;-)

Mª Jo :mrgreen: sé

Re: hoooola !!!! fa 19 anys 1 mes #14743

¡Hola Laura!
Bienvenida al foro y saludos desde Valencia.
A nosotros nos encanta tu tierray sus gentes.

Re: hoooola !!!! fa 19 anys 1 mes #14744

Hola Laura, jo et recomano un passeig per La Garrotxa. A la Vall d'en Bas podràs passar la nit sense problemes en entorns magnífics, com St. Privat o Els Hostalets. Podeu visitar Olot, Besalú, Santa Pau, fer excursions pels volcans Croscat o Sta. Margarida, passejar en bicicleta per la Via Verda del Carrilet o per les molt tranquiles carreteres de la Vall, i un molt llarg etc.
Hi ha alguns campings i són bons, però amb l'autocaravana et mouràs millor si en prescindeixes. Hi ha molt per fer i veure!
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: hoooola !!!! fa 19 anys 1 mes #14751

bENVINGUDA lAURA.dEU N'HI DO SER DE SES ILLES I TENIR AUTO A LA PENINSULA,ETS UNA BONA PRIVILEGIADA I M'HE N'ALEGRO.
sOPOSO QUE LA VOLTA QUE VOLS FER NO ES PAS AL MAR DONCS EL TENS CADA DIA.pER TANT SAPIGUENT QUE EL QUE ET DIU EL tONI DE ROS ES UN bon lloc jo t'hen proposo un altre per que tinguis on escollir.Es tracta de la zona de Ripoll,Camprodon i Sant joan de les Abadesses. Allí i tens ,monestirs per visitar ,el museu de la farga catalana,la via verda per anar amb bicicleta ben planera,el poblet de Camprodón i els seus tipics embotits i galetes,també pots arribar-te a set cases i cada cop els pobles son més petits i bonics.Per dormir es pot utilitzar el parking de Ripoll al costat dels mossos d'escuadra o també al parking de l'estació de l avia verda.
Una altre ruta es cap a Ossona.Al bonic poble de Rupit i Tavertet els seus camins per disfrutar d'una pasejada i el encant d'un poble.No et perdis el Salt de sallent i provar algun d'aquells restaurants de l'avia amb la seva bona cuina.
Bé Laura res més,que ho passeu bé i ens ho puguis explicar.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: hoooola !!!! fa 19 anys 1 mes #14759

Hola Laura!!!

Si vas amb AC i només un cap de setmana, crec que tindràs autonomia suficient i no et caldria entrar a camping si no vols.

Personalment m'encanta La Garrotxa, sobretot a la tardor. Pots pernoctar a l'aparcament de Santa Pau, és tranquil i està al costat de cases. Desde l'aparcament de Sta. Margarida pots pujar al Volcà Sta. Margarita i anar al Volcà Croscat, son unes passejades molt recomanables, al Croscat també hi ha un trenet. Desde l'aparcament de La Fageda d'en Jordà pots visitar la Fageda, hi ha moltes rutes per fer a peu, fins i tot pots arribar a la Cooperativa la Fageda per comprar iogurts (boníssims), i si fas reserva t'ensenyen la Cooperativa i t'expliquen el procés d'elaboració dels iogurts. També pots anar a la Cooperativa amb la AC, allà hi ha un ampli aparcament.

Trieu el destí que trieu, que ho passeu bé!!! :D :D

Maite

això des forum es nou per jo fa 19 anys 1 mes #14774

moltes gràcies a tots pels vostres consells
ja us ho contaré !!
jo aço des forum no ho domin gens i no se aki estic responen
despres de molts anys d'anar de tenda doncs ja fa uns dies que hem passat els 40, encara que visc a menorca cada any fem el mes d'agost de camping, hem fet espanya, frança, anglaterra i escòcia, etc. però va ser l0agost passat a holanda amb la nostra kangoo les bicis i la tenda plena d'aigua a vessar quan mos vam donar compte que ja ens havia passat s'edat de dormir en terra i per això com que ja sabem segur com ens agrada viatjar que ens hem decidit a comprar una AC.
com que tenim un compromis familiar a finals de juliol a astúries no ens sortia a compte dur-la a menorca i espererem fer ses vacances i a finals d'agost la durem cap aqui. però aço aprofit qualque cap de setmana per fer uns quans quilometres i agafar´li un poc es truquet, per cert!! es possible canviar una roda punxada ??
bé no m'enrollo més i fins aviat

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12