|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
:D Bona tarda a tots/totes,
obro aquest tema per, si pot ser, i bonament, Aquesta vegada, anem dues autocaravanes amb quatre adults i tres nens (de 7 a 5 anys) DATES: marxariem el 30 o 31 de juliol i tornariem el 16-17 d'agost. PARADES PER ANAR: 1.- Girona a Mónaco ( 600 km aprox) i fer visita i nit. 2.- Mónaco a Venècia ( 600 km aprox) i fer visita i nit. 3.- Venècia a Budapest ?? Cal confirmar ara ja els campings de la zona dels llacs d'hungria ? Trobarem lloc quan hi arribem sense avisar? Llocs per anar de visita, Budapest, llacs del Sud...?? En fi, si algú hi ha anat, esperarem les vostres suggeréncies i rutes per "treure tot el suc" de la nostra sortida aquest estiu. Gràcies per endavant per la vostra col.laboració, :mrgreen: :-)) :-)) :-)) Francesc |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Francesc, nosaltres tambe anirem fins a Budapest (si tot va tal i com esperem)
el nostra recorregut sera La junquera,Aix-en- Provence, Gap,Briançon,Torino,Milano,Llac de Como,Paso Dell'Aprica,Cortina d'Ampezzo.....entrerem a Eslovenia per visitar Bled i el seu llac i en direccio Maribor farem unes quantes visites de poblets que anirem troban per el cami. Tinc de acabar de decidir per on passarem per arribar a Budapest, passan per el Llac Balaton, mes que el llac Balaton sera el Llac Heviz esta situat en el extrem del llac gran. Visitar Budapest i tornar per Viena i d'aqui fins a Linz, doncs passar per el Danubi i veure una mica la zona I si ens queda algun dia l'aprofitarem per tornar a casa :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
Si tens intenció de passar pels Dolomites i el massis de la Marmolade, no et perdis Nova Levante, el llac de Carezza, Canazei, la vall de Gardena i el pas de Sella. Bon Viatge ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Gracies Neus, per l'informaciò.
Quan vem comprar l'ac, ara fa uns onze anys, va ser el nostre primer viatge per els Dolomites i Austria. Ara be els Alps Italians ens van quedar ganes de tornar-hi, perque ens van quedar moltes coses per veure |
|
|
Gràcies per la informació, la tindrem en compte per preparar la nostra sortida, segurament anirem per viena i la tornada la farem tot baixant el llac Balatón i travessant eslovènia, sense pressessss...........
Aixo si, cal anar A CAMPINGS mentre travesses AUSTRIA? i HUNGRIA?? i encara més, i ESLOVENIA?? |
|
|
Sembla que coincidirem uns quants per Hongria!!! Si tot va bé aquest serà per nosaltres també el nostre primer gran viatge, però amb una setmana de retràs respecte correcitys, sortirem el 4-5 d'agost i estarem uns 20 dies. Volem anar al llac Balaton, Budapest, Ezstergom... Porteu algun indicatiu per si ens trobem???
Em fa dubtar una mica el tema de la pernocta per aquests paisos, es pot fer o es millor entrar als campings? em refereixo a Hongria, Croacia, eslovenia... |
|
|
Que bé, trobar gent de la nostra terra en aquelles contrades,... :mrgreen: :mrgreen:
Doncs si, nosaltres portem una McLouis 640 Tandy plus caputxina, amb distintius d'aquest foro i de campingsalon (tan al davant com al darrera de l'AC). I , segons sembla, ens han recomanat que anem sempre a campings, ja que la seguretat ciutadana no és el seu fort en aquests paisos... I hem sembla molt que les multes poden arribar a 300€.. aixi que,.... ens podem arriscar o no....... |
|
|
Si paseu per eslovènia.. igual ens veiem :mrgreen: Noslatres tenim una Mc Louis tandy 620 plus
Mª José |
|
|
No, si encara podrem fer una kedada de McLouis per aquelles contrades :D . Nosaltres portem una Lagan 211 caputxina. Com ho feu per aconseguir l'adhesiu del logo de totcamping? El tema de les multes és per fer pernocta al carrer???
|
|
|
El tema del adhesiu ho has de parlar amb el webmaster...ell es qui s'encarrega.. enviali un mail....
Sobre el tema de les multes ..aixi es... ens han comentat que per pernoctar al carrer t' en pot caure una de ben grosa. Quina casualitat.. si que seria divertit si... una trobada de MC Louis a Eslovenia jajajjaj |
|
|
Nosaltres ames dels Alps Italians, tambe pasarem per Eslovenia, per arribar-nos fins a Budapest i tornar per Viena i fer un troçet del Danubi
Tot en quinze dies, soposo que tindrem temps, de fet em l'ac sempre camines, gairebe mai tornes enrera. Tal i com l'hi vaig comentar al Correcitys, seria bo poder-nos saludar, nosaltres tambe portem la tortuga de Totcamping penjada a l'esquena (de l'ac :mrgreen: ) Referent ales multes, doncs si que este d'anar en compte, a mi als paisos de l'est, gairabe sempre m'hen possan, per acces de velocitat :twisted: per compte d'anar els 40 dintre de les poblacions vaig als 50, i us puc assegurar que son fortes. Pero be, diuen que el que be de gust no mata. Que tingueu unes bones vacances i compte en la carretera |
|
|
Quina enveja em doneu :D :D :D
Aquest any no podrem anar molt lluny(la petita amb 7 mesos). Que ho paseu molt be |
|
|
,Home, doncs... ben mirat,...... un dels campings que anirem és el Haller ( ben enmig de Budapest) hi serem aprox... els dies 7 al 10 d'agost, ja que després tenim la intenció d'anar 5 dies al voltants del llac Balatón, :D :D
Doncs... podria molt ben ser que la trobada d'AC McLouis tingués lloc allà dalt,.. je,je... :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
No, si ja tindria gràcia ja!!! :mrgreen:
De fet nosaltres sortirem de casa segurament el dia 5 d'agost i la ruta no la tenim encara decidida. Si confirmeu les dates que dieu suposo que m'ho podria fer anar bé per coincidir un dia al camping Haller |
|
|
Doncs, quan tinguem les dates més clares, durant els propers dies, us les farem saber en aquest fil. Encara no sabem si marxarem el 28-29 de juliol o haurem d'esperar uns pocs dies més a marxar.
Parades: Girona a Mónaco 1 dia Visita a Mónaco: un altre dia Ruta de mónaco fins venècia: 1 dia Visita venècia: dos nits Venècia a Ljubjana: 1 dia visita a Ljubjana: 1 dia ruta de Ljubjana a Budapest, un altre dia per tant, des de la data que sortim, necessitem 8 dies per arribar al camping de Budapest. |
|
|
Nosaltres tenim pensat arribar a Ljubjana sobre el 5 o 6 d' Agost....
Igual coincidim en el càmping...no hem fet cap reserva .....sempre fem pel que trobem :mrgreen: Si ens veieu.. ens saludeu heeeeeee!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: Mª José:mrgreen: |
|
|
Aquest cap de setmana em poso a preparar el viatge, a veure si puc fer per coincidir en algun camping!!!
Per cert, com ho feu per preparar la ruta? via michelin? quants quilómetres feu en una jornada de viatge? perdoneu que pregunti tant però és que serà el primer viatge llarg en AC, fins ara sempre havia anat amb caravana i viatges per les espanyes o sud de França i, es clar, no és el mateix. :roll: |
|
|
Pepxi, mira les meves intervencions d'aquest mateix fil nº 1 i nº 5 a veure si et contesto les teves preguntes... :D
A més, fem servir tal com dius "via michelin" i diferents planols i llibres de rutes de tota la zona a on anem.... a més del macro-llibre en alemany de 5500 càmpings de tot Europa.... Al final no arribarem fins a Viena, ens queda un xic massa lluny per aquest viatge, i nosaltres anem amb "peques". Tan anant com tornant passarem per Mónaco (+1 dia visita- Éze pernoctar) - Venecia (+2 visita) - Ljubljana - Zagreb (+1 nit)- Llac Balaton - Budapest (+2 nits visita) - Llac Balaton (+estada 4-5 nits)- Maribor - Venecia (+fer només nit) - Monaco (Éze fer nit) - Girona. :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
Al final, la nostra sortida, per raons professionals, haurem de sortir el proper 4 d'agost, hem hagut de retrassar una setmana la data de sortida, així doncs, arribarem a Budapest sobre el 10-11 d'agost, no sé si encara hi haurà CATALANS per aquelles contrades??
|
|
|
Correcitys, jo sortiré per aquestes dates, el 4 o màxim el 5 d'agost, així que segur que coincidim.
Per cert, he demanat els adhesius al webmaster, així que també em podreu reconeixer, els posaré al davant i al darrera- |
|
|
|
|