• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

primer viatge fa 19 anys 1 setmana #16439

hola a tots
soc la laura i ja fa dies us vaig comentar que m'havia comprat una autocaravana, per fi ha arrivat l'hora d'estrenar-la doncs visc a les illes i la tenc a barcelona, la setmana que ve tenc un casament a astúries i aprofitarem per anar-hi amb AC que ens fa molta ilusió, però no en tenc ni idea del tema de pernoctar, es pot parar a qualsevol banda? naltros partirem a mitja tarda i supos que dormirem prop de saragossa, depen un poc del transit, que m'aconselleu? en principi anirem per autopista per anar de veres, coneixeu llocs per pernoctar per aquella zona,
gràcies a tots i fins aviat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: primer viatge fa 19 anys 1 setmana #16440

al costat de la pilarica , l'esglesia, hi ha un parking d'autocars , si arribeu per dormir no hi ha problema , tambe podeu utilitzar , si os va be alguna de les areas de descans de l'autopista pero jo no ho faria y tambe tinc auto , cadascu fa el que creu , pero si es la primera vegada millor no anar a les areas , qualsevol poble millor que l'autopista...
sobretoto si veus mes autos dormint no te preocupis que pots dormir en les arees..

un petonet i sort....... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: primer viatge fa 19 anys 1 setmana #16468

Com molt be diu el joseluisgisela, al costat de la pilarica hi ha el parking d'autocars i alla es pot pernoctar, sempre hi han mes autos.

Re: primer viatge fa 19 anys 1 setmana #16473

Hola Laura.............Bones vacances ¡¡¡

De Barcelona a LLeida podeu anar per la autovia gratuita A-2 i a partir de Fraga empalmar amb la autopista de peatge.

Disfruteu mol de l'estrena i fins aviat.

Salutacions ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: primer viatge fa 19 anys 1 setmana #16490

gràcies pels vostres consells, com que no tenc ni idea de per on serem si ens trobem per saragossa farem lo de la pilarica (encara que no som gaire d'esglesies) i si no sortirem de s'autopista i cercarem un lloc tranquil... que us a sembla???
petonets

Re: primer viatge fa 19 anys 1 setmana #16495

Felicitats Laura per l'estrena.Pareu en llocs on us sentiu segurs i a disfrutar-la.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12