• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ANDALUCIA AMB CAMPER!! fa 19 anys 2 dies #16643

Hola!!!
Estem preparant les vacances amb la càmper i el destí d'enguany es la costa d'Andalucia, començant per Màlaga i acabant en Isla Cristina, potser l'Algarve (Portugal). Som una mica novatos i en principi voliem anar a la aventura, però potser ens convindria trepitjar un càmping de tant en tant... alguna sugerència?
Sortirem de Barcelona cap el 13 d'agost, farem escala a Penyíscola (encara no sabem com ni on exactament, confio en trobar algun lloc amagadet on no molestar ningú) y arribar a Granada el 14, on pasarem un parell de dies al poble dels meus sogres (Huèscar), que estarán en festes. Cap el 17 es quan començarem la ruta de les platges andalusas, aquí és on necessito la vostra ajuda en quant a càmpings i llocs de pernocta...
Espero els vostres comentaris, moltes gràcies i fins aviat!
Sònia
;-)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ANDALUCIA AMB CAMPER!! fa 19 anys 1 dia #16685

15 lectures però 0 respostes :cry: ...
Caravanistes o autocaravanistes, campistes en general... manifesteu-vos!! no cal que viatgeu amb càmper per respondre a aquest fil (si fos requisit indispensable ho tindria molt cru en aquest fòrum :-P de fet per això mateix participo poc, però ho consulto sovint!! no hi ha tanta diferència entre una autocaravana petita i la meva MARCO POLO... oi?)
Va va animeu-vos, tota suggerència será ben rebuda! que sé que encara hi corre gent per aquí, així que la excusa de que sou tots de vacances no em val!!
Una abraçada!
;-)

Re: ANDALUCIA AMB CAMPER!! fa 19 anys 1 dia #16686

Andalucia es un lloc que tinc pendent. Hi vaig anar el decembre del 2005 per visitar les capitals pero el estiu no m'atraveixo. :) :) :) Segur que te llocs mol bonics, pero també mol calurosus tan en camper com en AC. hola hola. No et puc aconsellar, pero si desitjarte BONES VACANCES ¡¡¡

Fins la tornada ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: ANDALUCIA AMB CAMPER!! fa 18 anys 10 mesos #17407

Doncs no ha sigut per tant! a la costa no fa tanta calor com la que han pasat a Granada, Sevilla, Córdoba... es més o menys com aquí, potser una mica més de fred a les nits!
Nosaltres finalment ens vam centrar en ALMERIA, el Parc Natural de CABO DE GATA, i ha estat molt molt be! Hem pernoctat a on ens ha donat la real gana, i moltes nits rodejats de simpàtics caravanistes, autocaravanistes, furgoneteros, campistes en general! A la Cala del Plomo, El Playazo, Cala del Embarcadero, Cala del Peñón Blanco s'hi pot estar dies sense problemes. Segur que ara ja no hi poses tantes pegues per visitar Andalucía! Una abraçada, Neus!

Re: ANDALUCIA AMB CAMPER!! fa 18 anys 10 mesos #17423

Ens alagrem que us hagi anat tot be.

Nosaltres tapoc et podiem aconsellar gaire, doncs fa 20 anys que no hem trapitjat aquelles terres, però el que si recordo, quan estabam a Tavernas
fotia una calor que no es podia aguantar, a les hores anabem en remolc-tenda, però tens reó en arribar a la costa ja va canviar totalment.

Referent al que dius de que vas tenir 15 lectures i 0 respostes, es que en aquest forum som una mica xafarders, i potser poc participatius :mrgreen: :mrgreen:

Re: ANDALUCIA AMB CAMPER!! fa 18 anys 10 mesos #17429

M'alegra saber que tu has passat mol be :D :D :D
Tinc panic a la calor, i només pensar en la "calma-chicha" que pot fer per aquets indrets ja m'espanta.
Realment, Andalusia, es una asignatura que tinc pendent, però segur que no trigaré en anar-hi.

Fins aviat ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12