• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

COM LA GARROTXA NO HI HA RES! fa 18 anys 11 mesos #16799

Aqui tots fent viatges impresionants i jo a la Garrotxa... jejeje
Hem estat aquest tres die i fantastic: poca gent, tranquilitat, pocs kms, etc... La veritat es que els que no tenim l'oportunitat ni temps de marxar tb ho podem passar bé.
Hem estat a Santa Pau, un poble maravellos, medieval i molt ben conservat. Vam tindre la sort de estar en una festa medieval que feien al poble amb muscia, explicació historica, sopar a la plaça del poble...
Tb vam pujar fins el volca de Snta Margarida on hi ha una esglesia en el crater.
El diumenge vam anar a la Vall d'en Bas i ens vam banyar en el riu
Finalment un bany a la piscina municipal i cap a Barcelona.
Es fantanstic veure el boscos i la riquessa de la terra de la Garrotxa.
Quina natura tant fantastica
El que no es conforma es que no vol

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: COM LA GARROTXA NO HI HA RES! fa 18 anys 11 mesos #16801

Sí que és cert que la Garrotxa és molt maca, jo vaig anar-hi fa uns 5 anys i , de segur que tornaré, ara ja amb la meva auto nova :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12