|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Ja vam tornar del nostre viatge per la Selva Negra. Allò és preciós, els paissatges són precioses i de les àrees que us haig de dir... fins i tot França es queda petita al seu costat. Per tot arreu tens àrees, pàrkings...
Vam fer la Selva Negra, un trosset de la Ruta romàntica, Munich, el Playmobil Fun Park (no vegis com s'ho va passar la mainada i això que plovia), el castell de Neuchswastein que és de contes de fades tot i que hi ha molta gent, llac Constanza.... Això sí, la pluja ens va acompanyar gairebé tot el viatge i això ho va deslluir una mica, però vaja, així tenim l'excusa per tornar-hi un altre cop. Si algú necessita alguna informació que m'ho demani |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Benvinguda ¡¡¡
El primer cop que vam fer aquest viatge també ens va ploura cada día, però vam tindre l'excusa perfecta per tornar-hi al cap d'un parell d'anys. M'alegra saber que os ha agradat tant Salutacions ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Després del nostre viatge d'aquest estiu per Hungria, Eslovènia i Croàcia,... el proper.... segurament........ qui sap........ sigui aquest.
Desti final: SElva Negre :mrgreen: :mrgreen: Ens alegrem que us hagi agradat i que hagueu tornat sencers... |
|
|
Hola Aleixenia, el vostre viatge s'assembla molt al que hem fet nosaltres aquest estiu, tambe.
Benvinguts!!! |
|
|
M'alegro que us hagi agradat.
També nosaltres vam passar uns dies del mes de juliol a la Selva Negra i a Baviera. No cal dir que ens ho vam passar pipa, i els nens entre el parc playmobil i el parc Lego ni us ho explico. |
|