• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Esteu ensupits ??? fa 18 anys 10 mesos #17442

Demá comença el pont del 11 de septembre............ :D :D :D
Però os trobo a tots poc animats i ensupits :mrgreen: ..............que passa, es que ningú surt aquets dies ???

M'en vaig a la Ribera de Cardos...............
............algú s'apunta ???

Finas aviat ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Esteu ensupits ??? fa 18 anys 10 mesos #17443

Neus, crec que això pot ser degut a dues coses:
O per allò que en diuen depresió post-vacacional o per depresió econòmica de pre-setembre. :roll:

Nosaltres ens toca treballar pel pont, vol dir que tancadets a casa :cry:

Que us ho passeu molt bé a la Vall de Cardós, bona terra!!! :mrgreen:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Esteu ensupits ??? fa 18 anys 10 mesos #17445

No pateixis Neus, als qui ens toca treballar vetllarem pel fòrum.

Us recomano que us arribeu al poble de Rasquera i compreu unes pastetes típique farcides de cabell d'àngel, ara no recorod com en diuen.

Tot i així no pateixis... que no ens aburrirem gaire. Aquest cap de setmana hi ha la fira de teatre al carrer de Tàrrega i ens hi han convidat a anar-hi dissabte.

Re: Esteu ensupits ??? fa 18 anys 10 mesos #17446

Jo quan sigui gran vull ser com la Neus i poder agafar aquests ponts tant llaminers. Com el CiM i Bixitos, el dilluns ajudarem a mantenir el pais. :-x
Per cert Neus, vas al Camping "La Borda d'en Pubill"? T'ho pregunto perque m'han dit que està molt bé. Si hi vas, ja m'en faràs cinc centims.
Bon cap de setmana.

Re: Esteu ensupits ??? fa 18 anys 10 mesos #17447

i jo pensava que era l´unic pringat que treballava el dillluns, igualment aprofitarem el cap de setmana i el dia de festa,

bon cap de setmana

Re: Esteu ensupits ??? fa 18 anys 10 mesos #17450

Doncs si, hem toca treballar el dia 10 i a més, 3 HORES al mati DEL DIA 11, o sigui que ja veieu el panorama que tinc d'aquest PONT :twisted: :twisted:

Re: Esteu ensupits ??? fa 18 anys 10 mesos #17451

Doncs be............ :D :D :D
.........A tots aquells a qui els hi toca treballar durant el pont, els hi desitjo que els hi sigui lleu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Mentre passejo per les montanyes, pensare amb tots vosaltrs :roll: :roll: :roll:
Francesc, no crec que entri a cap càmping, de fet, fora de les trobades del fòrum, fa anys que no hen trepitjo cap.

Una abraçada per tots ¡¡¡

Re: Esteu ensupits ??? fa 18 anys 10 mesos #17455

:D :D Un que si marxa ,però de cap de setmana normal,aquesta vegada a peñiscola,que son festes.

Re: Esteu ensupits ??? fa 18 anys 10 mesos #17462

...........Doncs be :D :D :D
Tant pels que marxeu de pont, mini-escapada de dos dies o be os cadeu a casa...........

................Bon cap de setmana ¡¡¡

Re: Esteu ensupits ??? fa 18 anys 10 mesos #17467

Un altre que també marxa, uns quants dies a la Costa Brava.

Re: Esteu ensupits ??? fa 18 anys 10 mesos #17468

A mi tambe em toca treballar dilluns :evil:

Re: Esteu ensupits ??? fa 18 anys 10 mesos #17473

Bon viatge pels que marxen i bon treball als que es queden.
Ens saludem despres de la Diada.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

pont de setembre. Cabarceno fa 18 anys 10 mesos #17535

Hola, nosaltres tambe hem pogut fer una sortida aquests dies, hem anat a Cabarceno a Cantabria, es un parc molt xulo i tenen un llac amb area de serveis per les autocaravanes, es gratuít i el lloc es fantastic, si algu vol anar-hi que tingui en compte que es pot fer la tarja anual i si la familia es de dos adults i dos nens de mes de 6 anys surt a compte perque val 50 euros la tarja anual i les entrades/dia son 17 per adults i 11 euros els nens. Despres hem tornat pel Pais Basc, Bermeo Mundaca, Guernika, ens ha agradat molt.

Josefina

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12