• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: zona del Canigó

zona del Canigó fa 14 anys 3 mesos #183

Volem fer una sortida per Sant Joan i voldriem anar a fer el Canigó. Algú ha fet aquesta sortida ? sabeu d'algun lloc a prop per a poder pernoctar amb l'autocaravana? :D
Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: zona del Canigó fa 14 anys 3 mesos #188

Hola Francesc,bonica zona.Nosaltres varem pernoctar a Santa Maria de Conflent a devant de les muralles.Hi havia autos a molts llocs,pero la zona més iluminada era el parking de devant de la portalada mediaval que hi ha.Val molt la pena una visita a srta.Maria de Conflent,primer per veure lesnostres arrels fins a on arriven i despres per la bellesa de la zona amurrallada i les coves del seu entorn.Pujar el Canigo soposo que es el vostre objectiu,jo quan el vaig anar a fer hi vaig anar en tenda i varem dormir al pati de la rectoria de Conflent(fa uns quants anys).Ara soposo que es podrà dormir a tot arreu sense problemes per aquella zona.Salutacions i bona ruta.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: zona del Canigó fa 14 anys 3 mesos #190

Efectivament.. com diu en Jepi, nosaltres també vem pernoctar a la porta de la muralla de Vilanova de Conflent, a la porta anomenada d'Espanya hi ha un petit parc en el que hi trobare-ho lavabos publics, mire-ho de no estacionar a la zona dels autocars, aquest arriban a primera hora i no tenen miraments, ho millor, a tocant la muralla zona de cotxes, al vespre ja no queda ni un. Dins de Vilanova i ha un bar que s'en diu el Canigou, el propietari es un xicot que us guiarà i dirà les rutes que podeu fer, ah! i parla català. Es molt maca aquesta zona.

Salut. Ramon
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: zona del Canigó fa 14 anys 3 mesos #194

Gracies Jepi i Raboga, vaig prenent nota. ;-)
Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.

Re: zona del Canigó fa 14 anys 3 mesos #195

Raboga, quan dius Vilanova de Conflent és Vilafranca de Conflent o bé hi ha un poble que es diu Vilanova de Conflent, és que no el sé trobar..... gràcies. :?:

Re: zona del Canigó fa 14 anys 3 mesos #292

Francescat,aquesta es una zona molt bonica,veuras mentres vas baixant
cap a Vilafranca de Conflent,en arribar a Fontpedrouse i troberás les
Gorges de Carança si t'agrada caminar aqui hi tens tros i per rato,
nosaltres vem començar a cimnar per vora del riu i vem tornar per la corniche vem fer una hora d'anar i una hora de tornar, hi ha trams que
el camì está ficat dintre la roca, en arribar a Vilafranca de Conflent, la visita es obligada, donar la volta per el poble amurallat ple de botigues
de recorts, aqui com t`han aconsellat i pots fer nit, a continuacio direc-
cio Vernet les Bains un altre poble per visitar, aqui també hi pots pernoctar a l'altra banda del riu normalment hi ha altres Ac's, aqui en
aquesta poblacio ja veuras cartells que lloguen taxis 4x4 per pujar fins
el Canigo et porten i et venen a buscar a l'hora que quedeu(compte
amb el preu sol ser car).Passes Vernet i et dirigeixes cap a Casteil un poblet que també i podras dormir tranquilament,aqui hi troberas el cami
que et portera fins a St Marti del Canigo una abadia impresionant, si no
tens ganes de caminar també ti pujeran amb jeep (aixo ja te un altre preu), la pujada a peu es bastant dura (compte amb les taquicardies)
en tornant d'aqui una visita fins a St Miquel de Cuixà no et fera cap mal
podras observar les restas del claustre que ens va deixar el collons del
amarica, la resta sel va emportar cap america
Si necessitas mes imformacio ja ho diras
Joan

Re: zona del Canigó fa 14 anys 3 mesos #300

Moltíssimes gràcies Joan, per la teva explicació es denota que el lloc t'agrada. Prenc bona nota de tot el que m'has dit i de ben segur que ho tinc en compte.
Només una pregunta, per abusar de la confiança je je, de Casteil a St. Martí de Canigó, saps quan hi pot haver més o menys a peu? i per pujar fins el Canigó es pot fer des de Casteil? o s'ha d'anar fins algún altre lloc? Gràcies i perdona :D

Re: zona del Canigó fa 14 anys 3 mesos #301

Perdó, Vilafranca de Conflent.

Salut
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: zona del Canigó fa 14 anys 3 mesos #303

Crec que tots voliem dir Vilafranca de Comflent.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: zona del Canigó fa 14 anys 3 mesos #307

A prop de Villefranche de Conflent hi ha unes grutes, http://www.grotte-grandes-canalettes.com son unes de les més maques que he visitat.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: zona del Canigó fa 14 anys 3 mesos #324

Totalment d'acord amb la Marta.A més tens totes les explicacions rotulades en Català,tot una deferencia .
Salutacions

Re: zona del Canigó fa 14 anys 3 mesos #346

hola francescat nosaltres hi vam estar l´any passat i de casteil fins a dalt a Sant marti del canigo uns tres quarts, pero quins tres quarts, es molt dret, a la tarda per rematar vam anar a les coves i a fort liberia i vam dormir com angelets, hi ha una area a casteil, be es mes un parking pero si esta be per dormir.

Re: zona del Canigó fa 14 anys 3 mesos #347

Nosaltres també hi vam estar, en aquesta àrea de Casteil. És un doble pàrquing. La primera zona la reserven exclusivament per a les ACs. És sota uns pins, sense urbanitzar. En l'altra zona, a sobre mateix de la primera, hi ha uns sanitaris que millor no entrar-hi. El que és interessant és la font que hi ha al costat, per si un va apurat d'aigua.
En aquest sentit, nosaltres ho vam passar una mica magre. Per la Catalunya Nord, les gasolineres no tenen sortidor d'aigua!!! S'han d'aprofitar tots els punts d'aigua que es trobin.

Re: zona del Canigó fa 14 anys 3 mesos #357

Vaig seguint les vostres respostes i en prenc bona nota, gràcies a totes i tots pels vostres consells i suggeriments. :D

Re: zona del Canigó fa 14 anys 3 mesos #377

Fracescat,veig que surts de Granollers, doncs bé depent de l'hora que
arribis a la frontera t'aconsello que vaguis a dormir a Pyrenees 2000
hi ha una area a mes pots vuidar i omplir agua,a pocs qms hi troberas
Mont louis poblet amurallat, a Vilafarnca de Conflent també i troberas
aigua.Bé doncs referent a lo de St Marti, no recordo gaire pero crec que
una hora la pujada es vastant forta es questio d'agafar-s'ho en calma
i tranquilitat pero val la pena,pots aparcar l'ac al parking del cementiri
queda mes aprop del cami. pots pujar al canigo pero es la part mes forta
si pases per Prada es mes llarc pero mes pla, de totes maneras tens de
contar una tros amb cotxe o 4x4 i la resta a peu pero lo del peu son unes
3 o 4 hores de pujar i lo mateix de baixar,referent a lo del catala si hem
permets t'esplicaré una anecdota:El meu germà i la seva dona van dicidir
pujar al Canigó com molts altres van anar per Prada,per un cami de carro
(pista forestal) en arribar en un encreument doncs no hi avia senyals van
acostar-se a una casa de pages i tot amablemet a una dona que hi avia li
van preguntar amb frances per on es tenia d'anar per arribar a dalt,la dona despres d'escoltar sense dir ni piu, va cridar el seu marit que era a la casa i li va dir Pepet baixa que aqui hi ha un françes que no se pas que
vol.Bé pots anar tranquilament parlant en catala, sempre hi ha qui no enten res pero normalment tothom et trespondra.Be perdoneu pero m'en
vaig a supar.si recordo alguna cosa mes ja t'ho esplicare
Jopan

Re: zona del Canigó fa 14 anys 2 mesos #930

Objectiu acomplert!! gràcies a tots els que m'heu aportat informació. Ha estat una bona "escapada" :D

Re: zona del Canigó fa 14 anys 2 mesos #959

Podries fer un relat i posar-lo a notícies o enviar-li al webmester perque ho posi ell.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

socelectric en 1 dia (25.09), Pelicans Voladors en 14 dies (08.10), Macià62 en 25 dies (19.10), manel en 29 dies (23.10), Ddolors en 36 dies (30.10), XANU en 36 dies (30.10), joan i andreu en 38 dies (01.11), vistur en 39 dies (02.11), LaSanta en 41 dies (04.11)

Alguns viatges

• Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.