• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

relato del viaje a Holanda de Mari fa 18 anys 9 mesos #18754

Gracias por ese magnifico relato, creo que nos sera muy util para el proximo año que tenemos intencion de visitar Holanda.

www.totcamping.cat/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=73

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: relato del viaje a Holanda de Mari fa 18 anys 9 mesos #18755

Gracias Tonio, me alegro que te haya gustado. Lo he hecho con mucha ilusión.
Cualquier duda que tengas pregunta, intentaremos ayudarte en todo lo que podamos
:D

Re: relato del viaje a Holanda de Mari fa 18 anys 9 mesos #18757

doncs nosaltres, tambe es un desti que ens fa molta il.lusio, gràcies pel relat perque la veritat es que pot ser d´una gran ajuda, ho he impres i tot.

Re: relato del viaje a Holanda de Mari fa 18 anys 9 mesos #18758

jo, només veien les fotos a la trobada, ja m´entren ganes de sortir correns cap allà.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: relato del viaje a Holanda de Mari fa 18 anys 9 mesos #18777

Pues, gracias Tonio por colgarlo... i Mari me'l llegiré de seguida que pugui..perquè és un destí que tard o d'hora volem fer i ens servirà per anar decidint quan i què veure. Cada cop m'agrada més la lectura de relats ;-) Moltes gràcies per compartir-lo!
Glòria
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: relato del viaje a Holanda de Mari fa 18 anys 9 mesos #18791

Després del relat de la Mari, ja ens ha arribat un altre relat, de Neus, sobre la seva darrera sortida al Pirineu. Té fotografies inserides i el podeu llegir a l'apartat de Viatges i Sortides.

Teniu un accés directe a l'apartat dels Viatges a la barra superior de la pàgina, a la dreta del tot.

Em sembla que més d'un no visita més enllà del fòrum i caurà en una penalització... No podrà tornar-lo a visitar fins no conèixer tots els racons de la web. martell martell martell martell martell martell
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: relato del viaje a Holanda de Mari fa 18 anys 9 mesos #18792

Webmestre a mi no hem surt cap viatge de la Neus als Pirineus,es problema meu o realment s'ha perdut.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: relato del viaje a Holanda de Mari fa 18 anys 9 mesos #18803

gracies pel vostre relat, Neus i Mari , es de gran utilitat i et fa sommiar amb aquest puestos ..... que bonics..

Re: relato del viaje a Holanda de Mari fa 18 anys 9 mesos #18807

Gracies MARI............ :D :D :D Aquest relat m'ha fet reviure el meu primer viatge en AC; ens van sobrar uns quans dies doncs acostumats a viatjar en caravana i tenir que fer "radials" ens van trobar que feiem mes via del que teniem previst. Ens van fer molta gracia els campings plens de figuretes de pedra (gnomos, molins, petites fons d'aigua i animalons diversos); les cases que semblaven musseus amb les finestres guarnides com aparadors i els canals navegables (sovint mes amunt que la carretera).
.............En fi, un viatge recomenable per totom i que tinc ganes de repetir.

Salutacions ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: relato del viaje a Holanda de Mari fa 18 anys 9 mesos #18812

Webmestre a mi no hem surt cap viatge de la Neus als Pirineus,es problema meu o realment s'ha perdut.
Una abraçada.
Salutacions.

Ni una cosa, ni l'altre, estava penjat però mancava activar-lo.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: relato del viaje a Holanda de Mari fa 18 anys 9 mesos #18813

Abans de tenir la nostra caravana, ja deborava els relats d'altres amics autocaravanistes.
Estic segura que va ser el detonant per que tingues tantes ganes de formar part d'aquet mon.
Somiava amb els relats que llegia dels viatjes a Cap Nord (encara somiu, pero tot arribarà....) a Centre europa, etc...
Ara em tocava a mi descriure les vivences diaries d'un pais tant maco.
En aquest el meu primer, desitjava que arribes el final del dia quan les nenes esgotades dormien i amb el sabor del últim cafè del dia en Santi i jo seiem a explicar com havia anat la jornada
M'agrada que us agradi, segur que es millorable, segur que em queda molt per apendre, pero us puc ben assegurar que l'he posat tota la il.lusió del mon.
Gràcies :D

Re: relato del viaje a Holanda de Mari fa 18 anys 9 mesos #18830

Pues, gracias Tonio por colgarlo... i Mari me'l llegiré de seguida que pugui..perquè és un destí que tard o d'hora volem fer i ens servirà per anar decidint quan i què veure. Cada cop m'agrada més la lectura de relats ;-) Moltes gràcies per compartir-lo!
Glòria

yo no he hecho nada, solo leerlo, todo lo demas lo hizo Mari, asi que las gracias solo para ella,

Re: relato del viaje a Holanda de Mari fa 18 anys 9 mesos #18844

Mari gràcies només per a tu.
Webmestre no em penalitzis... :roll: :oops: Conec `la pàgina web però no em miro cada dia si algú ha penjat un relat per això és d'agrair si algú ens ho fa saber..era això Tonio
Una salutació
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12