|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Aquest estiu vam anar a Normandia, ja hem fet el nostre relat:
www.totcamping.cat/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=75 El cas és que si algú vol anar, tinc guardats tots els fullets i llibrets ( son força ) que em van servir per preparar el viatge, li puc donar i així reciclem. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Ahir al vespre l'estava cabant de lleguir.Vaya viatget per estrenar l'auto,fenomenal.De tot el viatge el que ens hem perdut i per tant i haurem de tornar es l'illa de Re a la cual ja ens havies donat bones referencies,quant i tornem no hi faltaràn les bicicletes.
Felicitats pel relat i per les vacances.A per unes altres.. :mrgreen: Una abraçada a tota la família. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Nou espai
arribes a comença el viatge per normandia enlloc del 13 d´agost el 19 hi coincidim en totes les etapes fins el Mont St.michel. Semblà que estigui llegint el diari que ha escrit la meva dona. Els cemintiris Impressionen. salut <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
|
Segur que ens serà de molta utilitat.... :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|