|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Busco una cala tranquila per anar aquest cap de setmana. No se si existeix alguna pero he pensat en prguntar-ho aqui. Voldria pernoctar en la mateixa cala i estar tranquil sense moure'm el cap de setmana. Teniu ideas ???? Vinga vinga. Gracies
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
En aquest www hi han fotos de totes les cales pero no se que tal esta el tema d'aparcar la AC.
|
|
|
A finals de juliol i a l'agost em sembla que ni a sota les pedres es pot trobar una cala tranquil·la. :evil:
On possiblement no hi trobaries gent és al Delta de l'Ebre, a la banya sur ( és la del Trabucador?). Hi vam estar l'any passat a principis de juliol i no hi havia ningú. |
|
|
Per aquest any ja pràcticament renuncio, però de cara a l'any vinent m'ho tornaré a plantejar. La zona que més ens agrada, L'Empordà, està molt difícil per les autos degut, crec jo principalment, als abusos que s'hi veuen. Aquest mateix cap de setmana passat he pogut veure una dotzena llarga d'autos instalades, que no estacionades, al final del passeig on hi ha el camping Àmfora, a Sant Pere Pescador. Moltes havien tret taules i cadires a la via pública, desplegat els tendals, aparcat a sobre dels parterres (ressecs, és cert) per a tenir ombra; i ben entrada la nit vem ser testimonis de com un parell d'individus del sexe masculí orinaven al costat de la seva auto que a l'endemà van moure de lloc. Jo no ho entenc, em sap greu de que cada vegada sigui més difícil exercir el nostre dret d'estacionar i pernoctar, però amb aquests exemples no tinc arguments per reclamar davant de cap ajuntament.
Bé, el que volia dir és que a través del Google Eart es poden veure fotos dels aparcaments de moltes cales, i en algunes em sembla veure alguna auto. Podria ser una via? Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|