|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola, estavem pensant el proper pont de desembre anar al Camping Salata de Roses.
Algu el coneix? Com és el camping? Aniriem amb 4 nens petits com estan els serveis? He vist que és al dins de Roses, que tal l'accés amb la caravana? |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Jordinarlet,
jo aquest càmping el conec per que vaig sovint a l'hotel Goya Park que està just al davant. Sempre m'ha cridat l'atenció i des de l'ascensor panoràmic de l'hotel no té mala pinta. Per entrar fins allà amb la caravana no crec que tinguis cap problema. Obre aquest mapa . Si vas per la C-68 enllaces amb la carretera de Besalú a Roses i després gires cap a la dreta pel carrer Port de Reig (veurà l'hotel a mà dreta) i al seu davant (més o menys) hi ha una entrada al càmping. Ja em diràs que tal és el càmping. Atentament, Bitxitos |
|
|
Bona nit Jordinarlet, nosaltres hi vam fer dues temporades amb el club hi realment esta molt be, tens el passeig maritim a dues pases i d'alla a Roses es un agradable passeig, nosaltres anavem a mercat el diumenge a peu pel passeig, i com a camping te uns bons serveis, la piscina un pel petita però ara tan es, per mi un bon camping i ven situat per pasejades a peu i amb bicicleta, espero haver-te ajudat , bona nit i bon pont.
|
|
|
Gracies Bixitos i gracies Xguell.
|
|
|
Hola!
Jo hi vaig estar dos dies aquest estiu passat. Feia mal temps però el càmping està força bé i els lavabos molt amples i nets. Val la pena, de fet, potser l'estiu que ve hi tornem si el temps acompanya més. Salut! |
|