|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Finalment hem decidit que aquesta Nadal i Cap d'Any anirem a "Cinque Terre" (Itàlia). Ens han dit que és molt bonic. Voldriem saber si algú coneix aquesta zona, si hi ha estat i si pot aportar-nos informació, ja sigui perquè ja hi ha estat o bé coneix referències o pàgines web. També llocs de pernocta per AC a la zona. Gràcias. :D
Tu me dis, j'oublie. Tu m'enseignes, je me souviens. Tu m'impliques, j'apprends.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Doncs mira, nosaltres no hi hem estat, però és un dels llocs que tenim pensats per anar un moment o altre. Ens l'han recomanat molt.
Vam estar mirant per anar a l'estiu passat, però al final no vam anar per aquella zona. De totes maneres, a l'estiu està molt massificat, i ara tenim la idea d'anar-hi per setmana santa. Quan vam mirar, la nostra idea era estar-nos a La Spezia i des d'allà agafar el tren que comunica tots els pobles. No vaig trobar cap àrea dins el parc. Anant-hi ara, potser podríeu dormir a monterosso o Riomaggiore (em sembla que són aquests els dos pobles de la punta del parc) i des d'aquí anar amb el tren, o inclús fer camí a peu. Tens vàries webs per consultar: www.parconazionale5terre.it www.cinqueterre.it Ja ens explicaràs. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |