|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
martell martell : L'any passat vam anar al GP de França de F1. L'espectacle es tant a dins com a fora del circuit. Tenen un majestuos parkin habilitat com camping i area de AC's que tenen presses de corrent, aigua, i lavabos amb dutxes.
La nit del dissabte si ni hi habien 15.000 persones dormint (( per dir-ho d'alguna manera) ni hi habia ningu. He rebut l'informació per el GP 2008, es el cap de setmana 20-21-22 de juny ( el 24 es sant joan dimarts i pont) el preu per les ac's amb tot els serveis es de 110 eur per ac i de 55 eur per la resta del camping (tendes, caravanes, etc.) El preu s desde dijous 19 a dilluns 23. Les entrades son apart. El camping es dins del circuit i per que us feu una idea de la distancia de la ac a la grada, jo anava a buscar la cervesseta cada cop que volia beuren una. La distancia desde Barcelona es de uns 850 Km i es va per el Pont de Milau. Jo m'estic plantajant de tornar. Fins el 15-3-2008 hi ha un 10% de descompte. Us fa gracia l'idea ?? :mrgreen: :mrgreen: salut. <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Molt atractiu, tortugueta.
Tinc dues nenes molt nenes (per a la petita tot són princeses), i encara no ho disfrutarien, però gairebé m'ho has fet oblidar per uns moments ... Pinta bé, que us ho passeu d'allò més bé !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Gracies Trotugueta, no esta malament la proposta. ho pensem.
|
|
|
Bona nit familia tortugeta la proposta es interessant ja us dire alguna cosa, estic mirant el preu de les entrades i ja en parlerem una mica mes endevant.
|
|
|
Hola companys,
Hem podeu informar del preu de les entrades. Ens podria interesar Fins aviat |
|
|
Hola Nulaqui.
Hi han de molts preus, pero per exemple, la que vaig comprar l'any passat es d'una zona que es diu Gradins EST, es com una pelousse pero amb una mena de grades asfaltades bastant amples, fins i tot vam pujar les cadires de camping , millor que les cadires de les grades. A mès a mès aquesta grada es al costat mateix del parking/camping etc. El preu fins el 15 de març es de 135 eur 3 dies i 75 eur per els menors de 3 anys. Si aquest any decidim tornar jo comprare aquestes entrades. Pots visitar la pagina www.gpfrance1.com, tant per mès informacio com per comprar l'entrades. El metode es per tarja de credit i demanar que l'enviin per correu certificat,. En pocs dies teniu l'entrades i el passi per l'AC o el cotxe a l'estafeta de "Correos". salut <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
|
He enviat unes fotos d'aquest any passat al web mestre per que les pengi a la web ( es la 1Era vegada que les envio i no se si ho he fet bè)
Mireu-les quant estiguin penjades i veureu la moguda que es monta. salut <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
|
Bona nit Familia tortugeta nosaltres si podem venir estem entre les que dius i les del costat per la diferencia de preu, a les que dius que vau anar es veu be? o si fa no fa el mateix, ja tinc a la dona mitg convençuda ja anirem parlant, segurement podem pujar algun cap de setmana a veuros a la masella, per cert i passa la pirena per massela o nomes es a la molina? bona nit.
|
|
|
Veig que hi ha diferencia de preu. La diferencia es que que les entrades de Encient golf es una grada al mig d'una recta i les de Gradins est son a la famosa corba Adelaida . Adjunto un enllaç on pots veure per satel.lit la corba, es impresionant . Els f1 arriban a uns 310-320 per hora per reduir a 40 i agafar una corba de 180º.
maps.google.es/?ie=UTF8&ll=46.860837,3.168365&spn=0....=h&z=17&om=1 El camping es just el terreny que es veu a la dreta. salut <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
|
Podeu veure les fotos a :
totcampingcat.favshare.com/index.php/Tortugueta+GP+F1/ Detall dels títols de cada foto: 1-La meva auto amb el punt de Llum davant i el d'aigua al darrera. 2-Edifici de lavabos i dutxes enfront i l'escales que pujant a les grades. 3- Distancia entre càmping i Grades 4 i 5 Panoràmica del pàrking, càmping el diumenge dia de la cursa 6- Uns alemanys amb tota la parada muntada. Fixeu-vos amb el detall del got de cervesa amb mega-canyetes al mig de la piscina. 7- Detall de la grada Gradins Est ( Corba Adelaida, la mes lent del circuit al final de la recta més llarga) es poden posar les cadiretes de càmping i tenim una pantalla gegant davant. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
Caram, Tortugueta, això sí que és muntar-s'ho bé !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Hola Companys,
A mi em faria gracia pujar, però tinc tres nens(8 i 6 anys i el petit de 20 mesos). Tinc el dubte si per el petit yant soroll no sera el millor. Algu em pot ajudar. Fins aviat |
|
|
Nulaqui, la meva filla tambe te 8 anys, hi fa ja alguns anys que va a Montmelo a veure la F1. Tincs uns amics de Madrid que venen cada any i tenen bessons que ara tenen 5 anys. Per montmelo jo inclos he vist cotxets de nens molt molt petits. L'unic es pendre la precaucio de posals-hi uns taps a les orelles durant els entrenament i cursa (els venen a les farmacies o al mateix circuit) Pero jo crec que son mès practis un grans cascos (tipo als antics de les cadenes hi-fi) que els tapa tota l'orella i amortigua molt el soroll. La meva filla en te uns de color roig Ferrari. Nosaltres tambe estem fent numeros, pero si hi han mès gent i amb canalla com tu i el xguell crec que ens decidirem ven haviat. salut <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
|
Jo vaig anar amb el meu fill de 6 anys a Montmeló fa un parell de mesos, a les Renault Series ( sense taps a les orelles ) i li va resultar molt molest.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Hola Tortugeueta,
Per les dues nene s de 8 i 6 anys no pateixo gaire, ja que els hi agraf¡da molkt la formula 1, la segueixen per la tele. El dubte és per el marrec de 20 mesos. Gracies |
|
|
Jo també vaig anar a les world series Renault amb els meus fills de 2 anys i tot i que son uns fans de la F1, i portaven taps a les orelles el soroll no els hi va agradar gaire. Veient els cotxes van disfrutar molt pero quan van fer les curses més sorolloses no els hi agradaven tant (tot i que es van adormir quan estavem a la grada principal veient una de les curses).
Potser també depèn del nen si s'espanta gaire amb els sorolls forts. |
|
|
Nulaqui
Com ja he comentat jo he vist nens en cotxets (mesos) al circuit. Si el teu petit entenc que tindra 2 any i escaix quant vagi al circuit, personalment no crec que tingui gaires problemes si porta els cascos o taps. Aleixeina Jo fa molts anys que vaig al circuit i tambe tens rao amb la tribuna principal. Desde que la van fer nova amb coberta i metalica, fa de caixa de resonancia i el soroll es multiplicar per 2 o 3 vegades. En General i per les persones que els hi molesta els sorolls fort, es pot pendre les seguentes precaucions. 1- Posar-se a finals de recta, a les frenades fan menys sorolls que a les sortides de corba que es quant acceleren. 2- No posar-se en tribunes cobertes que multipliquen el soroll. 3- Millor baixades que pujades ( per exemple al circuit de catalunya es millor la nova chicane de baixada a l'entrada de la recta que no la pujada de la moreneta) 4- Mitat d'una recta llarga, molt de soroll i bastant aburrit. El punt de maxim soroll, es el moment de la sortida pero desprès els cotxes s'estiren i no s'acumula tant. I ja que contar que no son 8 hores constant de soroll. 3 Hrs d'entrenament divendres, 2 el dissabte i 1,45 hr de cursa el diumenge. espero ser d'ajut. salut <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
|
Ara que ho dius, en Pau va queixar-se quan estàvem a la tribuna principal. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|