|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola companys,
Algu sap on puc omplir aigua i buidar en el trajecte Mataro- Ribes de Freser. Gràcies |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
nulaqui... al teu pàrquing no et deixen omplir l´aigua?... a mi em vam pujar aquest any el preu i van quedar que l´aigua la podria agafar al pàrquing.
Per buidar no puc ajudar-te. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hola Matrix,
Aparco al Parking El Cross(Mataro). Quan el vaig contarctar al mes d'octubre és podia fer, no en el parking però si a la central. Despres van començar unes obres i no podiem fer-ho i ara hem rebut una carta que ho podem fer però de dilluns a divendres i hem sembla recordar que de 10 a 13 i de 15 a 19, i clar és un problema. Gracies Necesito ajuda |
|
|
has mirat les benzineres de les poblacions per on penses passar ?
O dit d'atre manera si hem dius per on passes igual t'explico on es la nostre font secreta :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
i a mi??? que m´ho diràs????? :roll: :roll: :roll: :mrgreen: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Sinò és molt demanar, jo també estic interessat. Tinc moltes dubtes amb aquest tema i aquesta ruta és fàcil que la fem més d'una vegada.
On tenim nosaltres la AC (Parking Santiga de Montcada i Reixach) no és pot omplir. Salutacions Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Hola Jofranc,
La Ruta és Mataro-Granollers per la C-60 i despres Granollers-Vic-Ripoll-Ribes de Freser per la C-17. La vostre font secreta ens aniria molt bé. Gràcies |
|
|
be doncs ara mateix tenim una batalla amb la dona.... amb diu que la ultima vegada no rejaba :evil: i a mi hem sembla que si :mrgreen:
Quan arribes a St. Quirze de Besora surts en direccio Prats de Lluçanes a un km de St quirze aproximadament i trobes un grup de cases i algunes naus industrials continues i a 500 mts mes o menys hi ha un altre grupet de cases doncs es aqui es la font del poble, es publica, pero tens de portar un bidò o una mànega pero en aquest cas tindras d'endollar la manega directament a l'axeta ja que no te cap rosca, està a mà dreta te una mica d'aparcament just per una ac. En el cas de que guanyi la meva dona, entran a Ripoll la benzinera que hi ha a ma dreta al costat dels supers també pots omplir, encara que tens de tenir una mica de paciencia perque te poca presió. Espero que us hagi servit a tots per quan aneu per aquest indrets. Per biudar les aigues grises potser a la mateixa benzinera de Ripoll ho pots fer ja que hi ha un maquina de rentar els cotxes. Salutacions Joan |
|
|
A mitja collada, al poble de Planoles hi ha una font que raja amb força, i fins i tot te rosca d' 1/4" per collar-hi la mànega. Es trova anant de Ribes a Puigcerdà a mà dreta, al començament d' un carrer que puja. La veureu amb facilitat.
|
|
|
Heu provat en gasolineres??
Nosaltres normalment sempre repostem gasoil i omplim d'aigua en qualsevol gasolinera. Jo sempre dic que haig d'omplir el diposit de gasoil i que si podre omplir aigua. Mai m'han posat cap pega. |
|
|
Hola Companys,
La font de Planoles és a dins del Poble?. Girant a l'esquerra i fent la baixada? o és a la mateixa carretera? De fet, la buscava sense tenir que pasar de Ribes si fos possible. El fet d'omplir a les gasolineres, és que és molt lent, però enlloc ens han possat problemes Gràcies |
|
|
si vols t'explico l'invent que vaig fer per quan tens aquets tipus de problemes.
Doncs vaig comprar una bomba d'aigua de les submergible i li vai fer posar uns 12 mts de fil per poder conectar al matxero a la sortida de la bomba i posses la manega i ja esta, aixo sempre et puguis apropar en alguna font, rec, riarol, riera o riu i per descomptat en algun llac que es on majoritariament omplim els diposits. Salutacions Joan |
|
|
Hola a tots, jo sempre omplo a la benzinera que hi ha a la c-17 a les cuatre carreteres ( creuament Tona, Seva ) sols hi entreu a má dreta
hi veureu la manega d´aigua, al costat del rentador de cotxes. Acostuma a tenir bastanta presiò i s´omple rapid. Per buidar grises suposo que al tenir tren de rentat no teniu que tenir problema. Salutacions. |
|