• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Omplir aigua i buidar fa 18 anys 6 mesos #22386

Hola companys,

Algu sap on puc omplir aigua i buidar en el trajecte Mataro- Ribes de Freser.

Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Omplir aigua i buidar fa 18 anys 6 mesos #22390

nulaqui... al teu pàrquing no et deixen omplir l´aigua?... a mi em vam pujar aquest any el preu i van quedar que l´aigua la podria agafar al pàrquing.
Per buidar no puc ajudar-te.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

de dilluns a divendres fa 18 anys 6 mesos #22400

Hola Matrix,

Aparco al Parking El Cross(Mataro).
Quan el vaig contarctar al mes d'octubre és podia fer, no en el parking però si a la central. Despres van començar unes obres i no podiem fer-ho i ara hem rebut una carta que ho podem fer però de dilluns a divendres i hem sembla recordar que de 10 a 13 i de 15 a 19, i clar és un problema.

Gracies

Necesito ajuda

Re: Omplir aigua i buidar fa 18 anys 6 mesos #22406

has mirat les benzineres de les poblacions per on penses passar ?

O dit d'atre manera si hem dius per on passes igual t'explico on es la nostre font secreta :mrgreen: :mrgreen:

Re: Omplir aigua i buidar fa 18 anys 6 mesos #22416

has mirat les benzineres de les poblacions per on penses passar ?

O dit d'atre manera si hem dius per on passes igual t'explico on es la nostre font secreta :mrgreen: :mrgreen:

i a mi??? que m´ho diràs????? :roll: :roll: :roll: :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Omplir aigua i buidar fa 18 anys 6 mesos #22426

Sinò és molt demanar, jo també estic interessat. Tinc moltes dubtes amb aquest tema i aquesta ruta és fàcil que la fem més d'una vegada.

On tenim nosaltres la AC (Parking Santiga de Montcada i Reixach) no és pot omplir.

Salutacions

font secreta fa 18 anys 6 mesos #22437

Hola Jofranc,

La Ruta és Mataro-Granollers per la C-60 i despres Granollers-Vic-Ripoll-Ribes de Freser per la C-17. La vostre font secreta ens aniria molt bé.

Gràcies

Re: Omplir aigua i buidar fa 18 anys 6 mesos #22457

be doncs ara mateix tenim una batalla amb la dona.... amb diu que la ultima vegada no rejaba :evil: i a mi hem sembla que si :mrgreen:

Quan arribes a St. Quirze de Besora surts en direccio Prats de Lluçanes
a un km de St quirze aproximadament i trobes un grup de cases i algunes naus industrials continues i a 500 mts mes o menys hi ha un altre grupet de cases doncs es aqui es la font del poble, es publica, pero tens de portar un bidò o una mànega pero en aquest cas tindras d'endollar
la manega directament a l'axeta ja que no te cap rosca, està a mà dreta
te una mica d'aparcament just per una ac.

En el cas de que guanyi la meva dona, entran a Ripoll la benzinera que hi ha a ma dreta al costat dels supers també pots omplir, encara que tens de tenir una mica de paciencia perque te poca presió.

Espero que us hagi servit a tots per quan aneu per aquest indrets.

Per biudar les aigues grises potser a la mateixa benzinera de Ripoll ho pots fer ja que hi ha un maquina de rentar els cotxes.

Salutacions Joan

Re: Omplir aigua i buidar fa 18 anys 6 mesos #23059

A mitja collada, al poble de Planoles hi ha una font que raja amb força, i fins i tot te rosca d' 1/4" per collar-hi la mànega. Es trova anant de Ribes a Puigcerdà a mà dreta, al començament d' un carrer que puja. La veureu amb facilitat.

Re: Omplir aigua i buidar fa 18 anys 6 mesos #23062

Heu provat en gasolineres??

Nosaltres normalment sempre repostem gasoil i omplim d'aigua en qualsevol gasolinera. Jo sempre dic que haig d'omplir el diposit de gasoil i que si podre omplir aigua. Mai m'han posat cap pega.

Font a Planoles fa 18 anys 6 mesos #23268

Hola Companys,

La font de Planoles és a dins del Poble?. Girant a l'esquerra i fent la baixada? o és a la mateixa carretera?

De fet, la buscava sense tenir que pasar de Ribes si fos possible.

El fet d'omplir a les gasolineres, és que és molt lent, però enlloc ens han possat problemes

Gràcies

Re: Omplir aigua i buidar fa 18 anys 6 mesos #23277

si vols t'explico l'invent que vaig fer per quan tens aquets tipus de problemes.

Doncs vaig comprar una bomba d'aigua de les submergible i li vai fer posar uns 12 mts de fil per poder conectar al matxero a la sortida de la bomba i posses la manega i ja esta, aixo sempre et puguis apropar en alguna font, rec, riarol, riera o riu i per descomptat en algun llac que es on majoritariament omplim els diposits.
Salutacions

Joan

Re: Omplir aigua i buidar fa 18 anys 6 mesos #23300

Hola a tots, jo sempre omplo a la benzinera que hi ha a la c-17 a les cuatre carreteres ( creuament Tona, Seva ) sols hi entreu a má dreta
hi veureu la manega d´aigua, al costat del rentador de cotxes.
Acostuma a tenir bastanta presiò i s´omple rapid.
Per buidar grises suposo que al tenir tren de rentat no teniu que tenir problema.
Salutacions.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12