|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Doncs aquest cap de setmana hem estat per la Garrotxa, i hem passat de tornada per Banyoles, on ens ha agradat molt el tema del Llac per anar-hi a fer algun passeig en bicicleta o si podem, anar una miqueta amb kayak! El dubte que tenim es on pernoctar?? Habiem sentit parlar del aparcament a la zona de la Draga, pero el vem trovar molt "mogut". Algú ens sabria aconsellar un lloc mes trankil al voltant del llac??
Merci! hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Conrad/Echobelly,
Mireu aquests enllaços, informen d’altres llocs: www.acpasion.net/foro/showthread.php?t=22206&highlight=banyoles www.acpasion.net/foro/showthread.php?t=14857&highlight=banyoles Per cert, gràcies per publicar les vostres eskapades , com saps, estàs ‘fitxat’ en el nostre apartat de rutes. Ens veiem... Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
dons si Conrad, nosaltres sempre que hi anem pernoctem a l'altra banda de la draga, pasat el club de natació, es molt mes tranquil i sempre hi ha alguna que altra auto.
salutacions. Ramon http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Nosaltres hem pernoctat un parell de vegades (al 2006) a la vora sud del llac, allà on el carrer de circumval·lació s'anomena Passeig de Magdalena Aulina.
Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Conrad, nosaltres hem anat molts anys a Banyoles, al camping El Llac, i sempre hem vist autos per la zona del camp de futbol, a tocar del llac. A més, en temporada baixa no crec que us diguin res.
Que gaudiu de la sortida, i no deixeu d'anar a la font pudosa (no sé si encara raja, però). Un petó, Mercè & Cia.
|
|
|
Nosaltres no fa gaire hi vam anar per fer un passeig amb la bici (tot i que la volta no es pot fer sencera pel camí, cal anar un tros per la carretera o tornar enrera :roll: ). Era tardor i les vistes eren molt maques desde qualsevol racó.
Vem aparcar davant del Club de Natació però després vem anar a dormir a Besalú. Que ho passeu bé!!!! |
|
|
En la Draga (el segundo link de los que te pone Lince tiene las coordenadas)
Si tienes suerte, te encuentras a Ramón (Raboga) paseando por allí, acaso meditando en su próximo éxito musical...... a mí me pasó.... |
|
|
El Lince no puesto ningún link, ha sido el Carlosk75. Pero seguro que el Sr. Conrado lo encuentra hasta sin las coordenadas. Si tiene un GPS al lado que no necesita coordenadas, lo encuentra todo a la primera.
=)) =)) =)) =)) Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Nosaltres vam dormir quasi davant de l'oficina de Turisme, tot i que de nit passen de tant en tant cotxes, davant del llac. Al dia següent em van ensenyar i recomanar un petit racó.
L'he cercat amb el google earth i em dona aquestes coordenades. 42º07'08.63" N 2º44'43.51" E No caben més de 3-4 ac. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Carlosk75, prenc nota de les adreces, i molt de gust en estar “fitxat”
Raboga i MarceCRN, mirare pels mapes de Google a veure si endevino on dieu perque a Banyotes em va passar el que em passa poques vegades, em vais desorientar totalment! Merce67, prenc nota de la font pudosa per la propera vegada Karmai ... a quin parking veu dormir a Besalu? Al del costat de la carretera entrant pel pont romanic? Quincho, me parece que fueron indicaciones tuyas lo que nos llevo hasta la zona de la Draga. Lince.... al Sr. Conrado se le ha roto el soporte del GPS y anda pardidisimo!!! Por cierto, mi cumple es en Abril!!!! :mrgreen: Nouespai, saps com posar les cordenades a un Tomtom??? hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
Conrad,
Si tens TomTom5, aquí tens on descarregar el programa: ma.sandoval.eresmas.net/ficheros/TT5_Coord.zip Per qualsevol dubte de com s'instal·la/funciona, a disposar. Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
a Besalú entrant pel Pont (o sigui venint de Girona) a l'esquerra hi ha un pàrquing per a cotxes i una mica més enllà uns 100 metres un camp on sempre hi pernocten força AC's i que tembé s'utilitza de pàrquing de cotxes en dies de festes i fires al poble. És un lloc recomanable i molt tranquil.
|
|
|
Les coordenades són: 42º11'52" N 2º42'9" E Més dades i foto del camp en aquest enllaç de la trobada que s'està gestionant en: www.acpasion.net/foro/showthread.php?t=24648 Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Jo poso "Anar a" i quan surten les possibilitats, la de posar les coordenades està a la segona pàgina, a "Latitud-Longitud", i ja està. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
CarlosK75 creo que el tomtom que tengo en la auto es el 5, así que probare deinstalarle el programa.
Nouespai a la PDA si que hi porto el Tomtom 6 i les indicacions m'han anat de meravella! Merci! (si em llegís les instruccions del que compro ... tot el que arriba a aprendre! :mrgreen: ) hthttp://blog.kampistas.com/
|
|
|
Jo tinc una PDA marca ACER. Voldria actualitza el mapàs, sabeu com o puc fer?
:?: :?: :?: Joan Bta.
|
|
|
Conrad, no te pogut contestar abans
Com ja t'han dit mesquiu i CarlosK75, el parking està (venint de Banyoles) a la part esquerra, has de passar darrera d'un restaurant i seguir el camí, ja veuràs un gran descampat a la dreta. Sempre hi ha alguna auto i és super tranquil. |
|
|
Jo no ho sé, i m'interessaria, però millor que obris un altre fil, Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|