|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola,
Volem baixar (si el temps ho permet) a visitar Conca i Terol per setmana santa (uns 4 dies). A banda d'Albarracin, Conca i Terol , teniu algun altre suggeriment de llocs amb encant per visitar?? |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Per si et serveix
www.valentinv.com/Albarracin/Todoteruel.htm
Si vols tinc un parell de relats si vols t´els paso.
Ves prenent nota que quan jo hi vagi et demanaré informació. :mrgreen: Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Moltes gràcies,
Si em pots passar els relats aniré preparant la "rutilla", així quan us animeu us la passaré completa, amb fotos, souvenirs, gastronomia, anècdotes.......................... :D |
|
|
No us oblideu de la Ciutat Encantada i del Naixement del riu Cuervo. A Albarracin, a més del poble teniu a pocs km les pintures rupestres, en un circuit senyalitzat per gaudir-les.
...............Bon Viatge ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Traginers, segu qu'ens veurem, dons tambe anirem aquesta setmana santa.
|
|
|
Marta, si no et fa res posa aqui els enllaços dels relats, tambe m'agradaria veurels, gracies
|
|
|
Nosaltres l'any passat, també per Setmana Santa, vem anar a Calanda a veure "La rompida de la hora", toquen tots els tambors a la plaça del poble al mateix temps i el resultat us el podeu imaginar, indescriptible.
Després vem aprofitar fer visitar la familia de Vallderobres, el meu pare va nèixer allà, el poble és preciós, val la pena. Vem visitar Inhóspitak (del Dinópolis) a Peñarroja de Tastavins, és un museu petit i força didàctic de Dinosauris, jo no tornaría a entrar fins al Parking amb la AC, els carrers son molt estrets i sense donar-nos compte ens vem ficar al mig del poble (que son cuatre cases), tot i que a la Oficina de Turisme ens van dir que no hi havia cap problema!!! Portavem les bicis i teniem intenció de fer un tros de la Via Verda de la Terra Alta, al seu pas per Horta de Sant Joan, però va ploure i no vem poder. Per aixó és una sortida que tenim pendent. Quan vem estar a Terol, en una altra sortida, vem estar a Dinópolis i ens va agradar molt, també vem estar a Albarracín. No estic segura però em sembla que per aquella zona està Escucha (no sé si fico la pota Que ho passeu molt bé!!! Maite |
|
|
Nosaltres vam anar a Terol un desembre i a part de visitar la capital (art mudéjar i Dinópolis) van pasar per:
-Laguna de Gallocanta: paisatge estepari sobrecollidor (al menys a l’hivern), famosa per la parada que hi fan les grulles en les seves migracions, ull! estem parlant de tropecientasmil,més o menys. Al febrer s’organitza una festa ,la Fiesta de las Grullas, que nosaltres ens hem perdut aquest any -Aliaga, i el seu parc geològic. Estava molt ben muntat i senyalitzat, amb afloraments i panells molt didàctics -Galve, i les seves instal•lacions paleontològiques : la comercial de Dinopolis i el museu municipal, l’autèntica joia de la corona, petitó però molt interessant, els gestors t’ho explicaven tot i es notava que gaudien, fins i tot al veure el nostre interès van desenfundar la lupa binocular i van treure un munt de mostres dels calaixos. Ull! la riquessa en fòssils de la zona és despatarrant, no fan més descobriments (de fama internacional) perquè els hi falten fons per excavar. -Alcaine (em sembla que és Saragossa) : poble pintoresc, amb restes àrabs i un bònic passeig entre barrancs. -Escucha: visita a la Mina, els nens vam al•lucinar ja només amb la pròpia parafernàlia de la baixada ( repartiment de cascos i demés estris, baixada en vagoneta inclinada ). I ja està, per a més detalls en www.viajarenautocaravana.com tinc el relat. Salutacions i bon viatge, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
mar-mar, no son enllaços, son documents en Word, ja t´els pasaré també.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Moltes gràcies a tots.......
Amb tot el que m'esteu passant crec que amb els 4 dies que tenim pensats farem curt................ |
|
|
Hola traginers !!! nosaltres també volem anar a Terol, concretament voliem visitar Dinópolis, ja veig que és d'una gran ajuda preparar els viatges amb les opinions dels companys, (es nota que sóc novata amb el tema no ???? :mrgreen: )si podem anar-hi per setmana santa seria el nostre primer viatge llarg, ja veurem com ens anirá.......a veure si ens veiem.......... QUE TINGUEU UNA BONA SORTIDA !!!! |
|
|
Gracies Marta
|
|