• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Menorca fa 18 anys 4 mesos #25068

Haig de compartir amb vosaltres un parell de noves:
La primera: les nostres penitències i processons seran a Menorca. :D
La segona: si compreu els bitllets amb suficient anticipació, (45 dies) podeu aconseguir un bon descompte. Nosaltres anem i tornem, de dia, per 250 aurelios. Companyia: Acciona, (trasmediterrània)

I ara venen les consultes: :idea: nosaltres ja hi hem estat, però d’hotel, quan encara no teníem la nostra Villa Milady II, osease, autocaravana. Per tant, coneixem la baixa autosuficiència de l’illa. No ens preocupa la manca d’aigua, però sí la impossibilitat de buidar.
I per això està el foro, no? Algú ha estat per aquests lares?
En un altre foro hi havia un membre anomenat Sargantana, us sona?
Al que em pugui aportar experiències, l’escolto.
Als altres, prometo fer un “relatet”, (encara estic redactant el de les pasades vacances).
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Menorca fa 18 anys 4 mesos #25070

Sargantana tambien estaba en este foro, aunque hace tiempo que no le vemos, por lo menos yo.

Re: Menorca fa 18 anys 4 mesos #25073

Jimmi aaquest preu es de la auto i quantes persones

A nosaltres ens demanaven 600 euros per pasar la auto...dos adults i una adolsecent...i ho varem trobar molt car...

Mª José

Re: Menorca fa 18 anys 4 mesos #25095

Mª José: som 2 adults.
La gràcia es comprar el bitllet amb antelació. Pots fer una simulació a la web:

www.trasmediterranea.es/trasmeweb/inicio.do

A nosaltres ens surt per uns 10 € per cap. La resta és l'auto i gastos de gestió.
Proba-ho.
Ja em diràs el què,,,

:D :D :D jimmy

Re: Menorca fa 18 anys 4 mesos #25096

Pel tema de la logística autocaravanista tal vegada podries adreçar-te a un club autocaravanista , jo diria que l’únic, de ses Illes: l’ABACES www.abaces.org . Podries contactar amb ells i pot ser et donaran consells o recomanacions.
Salutacions i Bon Vitage.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Menorca fa 18 anys 4 mesos #25097

Moltisimes gràcies!!!!!
varem fer la simulació i es una pasada!!!!!!!!!!!

Marce moltes gràcies per la info la tindrem en conte;-)

Mª José :mrgreen:

MENORCA fa 18 anys 4 mesos #25105

Hola Jimmy !!
Naltros acabam de comprar els bitllet al reves de Maó a Barcelona anar a primers d'agost i tornar a finals, ja que a menorca i som tot s'any i tenim ganes de fer eslovènia, croacia, etcetc
A menorca no hi ha serveis de buidat de WC, hi ha dos campings que em sembla que si que en tenen, però naltros hem fet gestions a traves del consell insular i de moment res de res, la opció es buidar-lo en els waters químics que hi ha en alguns parkings de platges que passa a netejar-los una empresa especialitzada i de moment és la única solució que hem trobat.
qualsevol dubte ja m'ho diràs,
quan teniu previst venir??
una abraçada
laura

Re: Menorca fa 18 anys 4 mesos #25120

Hola Laura:
vindrem el dissabte de setmana santa, fins el següent dissabte (29)
Ja coneixem s'illa, però mai està de més repassar. oi?
Sou uns privilegiats! Es clar que tothom enveja el que no te. Tu diràs el mateix de nosaltres, :D
Si tens quelcom per recomanar, ja m'ho pots dir, ja, que no se n'enterarà ningú!
Salut!

Re: Menorca fa 18 anys 4 mesos #25202

jimmy el mateix dia que tornes tu a Barcelona amb el vaixelll torna el equip de la meva filla petita de bàsquet....anireu en el mateix vaixell.. quina gràcia.
Nosaltres anirem a esperar-la el diumenge perque arriva a les 7 del mati :mrgreen:
Que tingueu un bon viatge i us faci molt bon temps :mrgreen: per poder gaudir d' aquesta illa pitiusa tant preciosa!!!!!!

Mª José :mrgreen:

Re: Menorca fa 18 anys 4 mesos #25207

Aquest fil m'ha anat de conya..jo també pensava que els preus de travessar les illes amb l'ac eren desorbitats i sorpresa: es pot fer sortint-te a compte!
Bé Jimmy espero que t'ho passis molt bé i ens expliquis a la tornada com t'ha anat tot. I si ho has tingut difícil per buidar les aigües grises, les pernoctes, etc. Vaig conèixer Menorca l'any 2004, de pensió i em faria molta il·lusió tornar-hi però aquest cop amb l'ac.
Glòria
;-)
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: Menorca fa 18 anys 4 mesos #25230

gràcies xiquets:
per aqyesta sortida intentaré penjar les fotos a picassa o d'altre, doncs crec que es mereixen.
Ja us explicaré:
Mª José: buscans a la sortida, porfa.
MONCAYO HALCON, blava i blanca.

Salut!

Re: Menorca fa 18 anys 4 mesos #25278

Hola, Maria Jose, jo he intentat fer el simulacre i em surt carissim, he provat caps de setmana diferents, i alguns dies de juny i juliol, com ho feu? jo aquest any no hi aniré pero voldria saber com es pot fer.

Gracies

Re: Menorca fa 18 anys 4 mesos #25290

hola Fina:
a dalt vaig possar un enllaç.
Esculls el port de sortida, (BCN entenc) i el d'arribada. Et demana les dates i has d'indicar les persones i si viatges amb vehicle. Amb aixó et demana el tipus de vehicle. Esculls l'autocaravana i li dones la llargada.
Et sortiran varis pressupostos. El més económic correspon a un sense opcions de fer canvis de dates i amb un mínim de 45 d'antelació.
Tot sigui que quan ho vulguis fer, ho considerin com temporada alta i canviin els preus. Ves proban, jo també ho faré.

menorca fa 18 anys 4 mesos #25297

Hola nois!
Us haig de fer un comentari referent als preus dels bitllets.
d'aquests bitllets super barats que es compren amb + de 45 dies d'antelació ni ha poquíssims i és super difícil enganxar-los
us ho dic per experiència ja que no més fa 1 any que tenc ac però sempre havia surtit de menorca amb es cotxo
petons
laura

Re: Menorca fa 18 anys 4 mesos #25311

hola Fina:
a dalt vaig possar un enllaç.
Esculls el port de sortida, (BCN entenc) i el d'arribada. Et demana les dates i has d'indicar les persones i si viatges amb vehicle. Amb aixó et demana el tipus de vehicle. Esculls l'autocaravana i li dones la llargada.
Et sortiran varis pressupostos. El més económic correspon a un sense opcions de fer canvis de dates i amb un mínim de 45 d'antelació.
Tot sigui que quan ho vulguis fer, ho considerin com temporada alta i canviin els preus. Ves proban, jo també ho faré.

Gracies, deu ser el que diu la Laura perque em surt a 700 euros el més economic.

Re: Menorca fa 18 anys 3 mesos #26250

Be nois, ja hem tornat, evidentment.
I com ho vaig prometre, us explico quatre línies:

La gran descoberta: si compres els bitllets amb un mínim de 45 dies d’antel•lació, pots obtenir fins un 75 % de descompte del preu que si compres d’avui pel proper dissabte. Curiosament, és més car la gestió que el propi bitllet: 35 € el primer i uns 15 € tots dos trajectes per cap.
Un altre curiositat, te el mateix preu anar a Menorca que a Eivissa.

La gran desconeguda: l’illa Menorca.
És la segona vegada que hi anem i, tot i que hem anat als mateixos llocs que ja havíem visitat, tornem a descobrir raconets preciosos.

El gran secret: no anar-hi en temporada alta. Per sort, a la feina, podem escollir els primers quatre dies laborables d’abans divendres sant, o els quatre següents al dilluns de pasqua. La diferencia és important en un indret tant petit. La carretera més llarga fa 44 km.

La gran illa: és la més petita de les tres, però la menys urbanitzada, la més protegida, la més neta i, això és una opinió, la més maca.

El gran luxe: una qüestió que s’està convertint en imposible, aquí a la península: pernoctar a ran de mar. Cada dia en una cala diferent, amb paisatges de somni, silencis trencats només per les onades del mar, ... no es pot demanar més.

Hem passat una setmaneta encisadora, just el temps per poder veure-ho tot, si més no, el més important. Un altre diferència d’anar-hi en temporada baixa és la dificultat per banyar-se al mar. Tot i que la vaig traspassar només una vegada, fa que el temps que destines a visitar una cala o platgeta, sigui breu: en un matí es poden veure 2 o 3. A l’estiu, aquest temps s’allarga i per tant, visites menys indrets. És un problema menor, oi?

Els establiments turístics oberts també són quatre, però tampoc els varem necessitar. Les dues grans ciutats tenen suficient oferta cultural com per no avorrir-se. Nosaltres vam assistir a un festival de jazz, pels carrers de Ciutadella i una “disparada de buixots” que només es pot entendre si ets d’allà.
Es tracta del que, semblant al que fan els versots de diables per les festes majors catalanes, disfressen als personatges públics de la ciutat, amb un petit cartell de denúncia d’uns fets en el curs de l’any. Enguany hi eren el Chikiliquatre, per exemple.

Els recursos de l’illa són molt limitats. S’ha de tenir molt en compte d’aportar tot el que no trobarem allà. Vam dur al bagul, 6 garrafes d’aigua i el dipòsit ple. En allà, només vaig haver d’omplir una vegada el dipòsit. Per buidar , ..., ..., un problema. També vam tornar amb el dipòsit ple.

Un altre aspecte a considerar és que, al ser tan petita, no fas quilòmetres, i per tant, no carregues bateries. A la nit, només has d’anar economitzant i no encendre les llums a dojo.

Sant Pere va estar del nostre costat i ens va respectar prou durant el dia. A la nit plovia i feia vent i amb molta força tot. Sembla que aquest hivern han tingut un temps prou mullat, doncs tot està d’un verd que fa goig. Els primers dies vam passar fred, d’anar amb guants i tot. Al final de setmana, em vaig banyar al mar. Una mica de tot.

Be, a la vostra disposició pel que vulgueu al respecte, us avanço que el meu relat de les vacances del 2007, començo a veure el final No us avorrireu, doncs porto 17 pàgines i vaig per la meitat.
Salutacions!!!

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12