• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

SOS NECESSITO INFORMACIÓ MUSEU PREHISTÒRIC TAUTAVEL fa 18 anys 4 mesos #25406

Hola a tots,

doncs resulta que dijous al matí marxem a Carcassonne i avui un de la colla ha sortit amb la idea de passar primer pel Museu Prehistòric de Tautavel.

El tema es que tots van en cotxe i nosaltres amb caravana, no tenim ni idea de quin tipus de carretera trobarem. Com que som una mica novells ens fa respecte i no estem segurs de anar amb ells o tirar directes cap a Carcassone. Algú ha fet aquest camí?

Ho hauriem de decidir demà.

Moltissimes gràcies i bones vacances a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: SOS NECESSITO INFORMACIÓ MUSEU PREHISTÒRIC TAUTAVEL fa 18 anys 4 mesos #25408

Carrie, tot i que ara ens movem en AC, la nostra primera sortida llarga en caravana (vam tenir una Eriba Touring) va ser a Carcassone.

Al centre prehistòric de Tautavel, en concret no hi hem estat.

Vaig voler passar per Camprodon, Prats de Molló (havia llegit que era una ruta molt maca), Le Bolou, Perpignan, Saint Paul de Fenouillet (volíem veure castells càtars i les Gorges de Galamus), Quillan i Carcassone.

Pel que fa a les carreteres, no vam patir en cap moment per la ruta que et dic (en concret per la D117), tot i que a les Gorges i als castells càtars no s'hi podia anar en caravana, estava expressament prohibit (carreteres D7, D10, D14 i D19). Vam deixar la caravana al camping de Saint-Paul-de-Fenouillet, per tal d'anar d'excursió només amb el cotxe.

Per comparació, mirant les categories de les carreteres al mapa, definitivament intentaria evitar, en el vostre cas, la D59, i m'hi aproparia per la D117, D611 i D59, o bé D117 i D9.

A veure si encara hi som a temps que et pugui contestar algú que hi hagi estat !!!

Bon viatge !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: SOS NECESSITO INFORMACIÓ MUSEU PREHISTÒRIC TAUTAVEL fa 18 anys 4 mesos #25411

Moltes gràcies EVA!

Doncs ara m'ho miraré bé per què si no podem arribar fins alllà amb la caravana millor deixar-ho estar, oi? No desenganxarem i la deixarem a un altre poble soleta...

Com bé dius, a veure si pot contestar algú que s'ho conegui.

Saludets i bones vacances

Re: SOS NECESSITO INFORMACIÓ MUSEU PREHISTÒRIC TAUTAVEL fa 18 anys 4 mesos #25450

¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡No em puc creure que hagueu estat a Carcassonne!!!!!!!!!!!

Nosaltres tambè però segur que encara que amb el 90 % dels que ens creuavem eren catalans, no hem coincidit amb vosaltres, o al menys no si no porteu l' enganxina de totcamping.

Em vist moltes caravanes i autocaravenes però cap amb el dibuix de la web.

Re: SOS NECESSITO INFORMACIÓ MUSEU PREHISTÒRIC TAUTAVEL fa 18 anys 4 mesos #25518

Hola Mirypaco! Sí, hem estat allà, des de dijous 20 fins ahir. Vem estar al Càmping Le Martinet Rouge a 20 Km de la city. On ereu vosaltres? Nosaltres portem l'adhesiu de totcamping i també anavem mirant les autos i les caravanes però no vem veure cap enganxina. Jo crec que tot Catalunya era allà, doncs se sentia parlar més català que francés oi?

Apa, que vaja temps que hem tingut, eh? Pensavem que hauriem de deixar la caravana allà i tornar a buscar-la més endavant quan es calmés el temps...

Re: SOS NECESSITO INFORMACIÓ MUSEU PREHISTÒRIC TAUTAVEL fa 18 anys 4 mesos #25551

Carrie, mare meva si estàvem casi al costat. Nosaltres vam acampar al camping Domaine d' Artaauille (o algo així) vam escollir aquest perque estava a 15 km de Carcassonne i perque admeten camping-xecs.

Mare meva crec que tota Catalunya estava allà, quina passada, el primer dia sempre deiem Bon Jour, Au Revoir, però vam acabar dient Hola i Adèu peruqe tots amb els que ens creuavem eran catalans.

Hem tingut, neu, pluja i el pitjor el vent, quina pena, amb lo maco que és la zona no hem pogut gaudir realment del paissatge.

Petonets

Re: SOS NECESSITO INFORMACIÓ MUSEU PREHISTÒRIC TAUTAVEL fa 18 anys 4 mesos #25604

Mireia, vas visitar Minerva?

Re: SOS NECESSITO INFORMACIÓ MUSEU PREHISTÒRIC TAUTAVEL fa 18 anys 4 mesos #25608

mar-mar, i tant, m' ho vas aconsellar i allà que hi vaig anar. Gràcies, realment és un poble molt maco, en realitat tota la zona ho és.

Lastours, Minerve, Mirepoix, Limoux, Lagrasse, Fanjeaux...

Re: SOS NECESSITO INFORMACIÓ MUSEU PREHISTÒRIC TAUTAVEL fa 18 anys 4 mesos #25616

Parlant de Menèrba: nosaltres vam ser-hi l’any passat i ens vam ficar pel pas subterrani del riu i el vam travessar de punta a punta. Pot sonar perillós, però no: la cova és de dimensions enormes i no cal portar lots, amb la llum natural n'hi ha prou, i cal que faci bon temps (final primavera-estiu-inici tardor) per la temperatura de l’aigua i ,clar, portar sandàlies o xancles de plàstic. Els nens s’ho van passar pipa (i jo també) amb aquesta aventura.
Unes fotos ( a veure si me’n surto) :
img249.imageshack.us/img249/1624/8menerba2bs3.jpg
img215.imageshack.us/img215/133/9menerba3tg6.jpg

Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • Itàlia - Eslovènia +

Després de visitar Morella i la Vall d’Uixó durant la Setmana Santa del 2005 estrenant la caravana i veient de què anava això del caravàning, havíem deixat la caravana parada. Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12