• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Àrea per ACs a l'Expo de Saragossa fa 18 anys 4 mesos #25584

Hola a tothom.

Soc nova en aquest fòrum i m'agradaria aprofitar l¡avinentesa per preguntar-vos si sabeu si hi haurà lloc per aparcar les nostres AC a l'expo de Saragossa, ja que nosaltres pensem anar-hi i voldríem saber com estarà el tema.
Viatjar i no haver de treballar.... El meu ideal

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Àrea per ACs a l'Expo de Saragossa fa 18 anys 4 mesos #25593

Hola TEresa, primer de Tot , Benvinguda.
A Saragossa, que sàpiga no hi ha àrea de Ac, si sé que estan construïnt un càmping...però res mes.
Si vols informació directa et poso l´email de l´Expo i fas la consulta Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Àrea per ACs a l'Expo de Saragossa fa 18 anys 4 mesos #25595

Moltes gràcies Matrix. Ho mirare

Re: Àrea per ACs a l'Expo de Saragossa fa 18 anys 3 mesos #25771

M’imagino que és tard a aquestes alçades de la imminent expo, però una benzinera situada en els accessos a Saragossa, posem per cas, a 10-25 km a la rodona de l’expo, que muntès un borne o estació d’Acs i que cobrés alguna cosa per l’ús de la instal•lació, estic segur que de ben segur l’amortitza ràpidament, només amb la gent que acudeixi a l’expo. I després de l’expo seria una bona instal•lació per la gent que va vall de l’Ebre amunt i avall. I em refereixo només a una àrea, no cal que sigui pàrquing de pernocta.
No sé, és una idea..... a veure si anima algún :roll:
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Àrea per ACs a l'Expo de Saragossa fa 18 anys 3 mesos #26038

Com que nosaltres estem molt interessats a anar a l’Expo amb l’AC, he estat mirant i he vist que estan construint un càmping a la vora del riu i a prop de l’Expo (això sembla). A la web diu que estarà disponible a partir de l’1 de maig i que es podrà reservar des de la mateixa pàgina web. Us poso la pàgina per si vosaltres també esteu interessat a anar-hi.

www.campingzaragoza.com

Re: Àrea per ACs a l'Expo de Saragossa fa 18 anys 3 mesos #26180

Teresa

Justament ahir vaig decidir envia un correo a la oficina d'atencio de l'expo per preguntar per el tema. Avui m'han contestat que estant parlant amb la www.lapaca.org per organitzar algun tema d'area durant l'expo.
Tenim que anar vigilant aquesta pagina web o la de l'expo per veure com va aquest tema.

salut
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: Àrea per ACs a l'Expo de Saragossa fa 18 anys 3 mesos #26205

M'acaben d'enviar un missatge de la PACA, dient que es crearà una àrea privada per AC de entre 250 i 400 places a Peñaflor (15km de Saragossa). pel que diuen en el missatge el cost serà de 10€ i 15€ durant l'Expo. amb servei de lavabaos i dutxes, area infantil, i parceles de entre 40 i 60m.

Re: Àrea per ACs a l'Expo de Saragossa fa 18 anys 3 mesos #26207

I els que anirem amb caravana, podrem entrar?

Re: Àrea per ACs a l'Expo de Saragossa fa 18 anys 3 mesos #26220

Doncs en funció del preu que costi el càmping, potser surt més a compte. Em sembla que 15 km és lluny i el càmping, segons el mapa de la pàgina web és mes a prop.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12