|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
amb el permís dels lleidatans d’aquest fòrum, és clar.
Acabo de penjar el relat de la nostra escapada per Lleida d’aquesta setmana santa elmonperlafinestra.blogspot.com/2008/03/escapada-28lleidaentre-la-plana-i-la.html Als interessats que vulguin més dades, no deixeu de preguntar. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Marce,
el meu marit és de la Pobla de Segur i el diumenge de Pasqua el vam passar fent la mona amb la família a una barraca que tenen als horts del riu, a prop del pavelló. Diumenge hi ereu? Es que vam veure una ac quan estavem passejant pels horts i donant pa a un ase, taquetes li'n diu la nostra neboda, just on vau pernoctar vosaltres. Ereu vosaltres qui vau fer fotos al taquetes? :mrgreen: nosaltres anavem amb el nostre gos iogui i les dues nebodetes...tornant cap a la barraca. M'ha agradat el teu relat! Glòria La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
M´ha agradat molt... Lleida la tinc força oblidada.... i li tinc ganes...
Gràcies per compartir la teva experiència amb nosaltres. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Em sembla que no erem nosaltres. Nosaltres vam ser-hi la nit de divendres sant. De fet volien visitar la Fira de la Ganga de La Pobla, però em vaig confondre: la fira va ser el 21, i jo pensava que era el 22
A mi m'agraden molt, fins i tot la zona de secà, a l'estiu, té el seu encant. Salutacions. Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|