
|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
:D Hola gent!
Sabeu com estaran aquest cap de setmana les pistes? Serà el primer cop q anem a "esquiar" (jo prefereixo cangurar) des de que tenim l'ac. Sobre les pernoctes ja m'he anat informant però com també vindran amb nosaltres una altra parella (germà-cunyada) i la nebodeta: hi ha algun lloc per buidar el WC? Un petó Glòria Gracies als consells llegits de Tortugueta i nouespai ens hem decidit. La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Iogui
No ens enganyem, la neu estara com estara, dura a primera hora, pasta a les 12:00. Es podra esquiar tot el desnivell desde Tosa fins a Pla. Pero no per totes les pistes. Serveis d'ac a masella no hi ha cap. Per tirar el WC el lloc mès proper adecuat es una area de AC a sallagose (25 km) funciona amb jetons i els venent a la cansalederia, hotel i oficina de Turisme.Nosaltres per un cap de setmana no necessitem anar, ja que de 08:00 a 17:00 estant oberts els lavabos de l'estacio (a 25 m de l'AC) i estant molt nets ja que hi han personal de neteja fitxe. Nosaltres arribem entre les 21:00 hrs i 23 dels divendres. Quant arribeu, veureu una altre AC capuchina ford transit roller ( son uns amics de Canet) aparcada al que podriem dir es el carrer principal, poseu-se al costat, que nosaltres ja arribarem. Els habituals no acustumem aparcar dins del parking ja que durant el matì per qualsevol problema que tinguis tens que sortir i et costaria moltes maniobres. salut <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Gracies tortugueta!
La nostra intenció és sortir entre les 19:00 i les 20:00 des de Cardedeu. Portem una caputxina ford transit, challenger. A veure si us trobem i coincidim. Salutacions, Glòria La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bona esquiada! La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |





