|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Sembla que finalment tenim clar que aquest any volem anar de vacances amb l'AC al sud d'Itàlia, es a dir des de Roma fins a Sicília.
Porto uns dies buscant tot tipus d'informació a la xarxa sobre viatges a aquesta zona, però sembla que la gent només a viatjat pel nord d'Itàlia o potser és que els que han viatjat pel sud, no ho expliquem. La qüestió és que no trobo gaire informació i voldria la vostra ajuda. Algú ha fet aquest viatge i ens pot fer recomanacions? Viatjar i no haver de treballar.... El meu ideal
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Sento no poder ajudar-te.......però ami la màfia em faria una mica de respecte.
Tinc uncosí polític italià i en diu pestes d´aquella part. A la dona li va costar 3 anys que la portés- Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
nosaltres molta informacio tampoc te la podem donar, pero et puc dir que vam arribar fins a Pompeia, vam visitar el Vesubi i la nostra visita de Napols va ser d'un dia i poc mes.
Vam arribar al sud despres de pasar per Pisa, Florencia i Roma les tres son ciutats amb molta historia i cultura. Vam tornar per la costa adriatica, pero no vam arribar a Venecia pel fet que ja hi habiem estat dues vegades. El pais en general esta superpoblat veuras poques zones que no estiguin habitades, tot i aixo la zona dels apeninos es bonica i boscosa, pero la zona sud que vols visitar la calor es terrible, a nosaltres ens va espantar, des de Napols pots visitar l'illa de Capri que es molt bonica. En canvi el nort es una de les nostres zones preferides, ja hi hem estat tres vegades. Joan |
|
|
Nosaltres varem estar fa dos estius vam baixar amb la caravana fins a Pompeia i despres ja amb el cotxe varem fer la costa Amalfitana i un dia a Capri. A Napols només varem estar una tarda, tambe vam pujar al Vesubi. Les fotos de deixalles que surten ara als diaris aleshores ja existian, en una autopista de tres carrils un era ple de brossa. Emporteu-vos repelents de mosquits sobretot pels vespres i a les cames. Al principi el sistema de conducció impressiona una mica però despres li agafas el gust.
|
|
|
Gràcies per la informació. Estic d’acord amb en Jofranc en que la zona nord d’Itàlia es molt maca, a nosaltres també ens agrada molt, però ja hi hem estat i per aquesta raó ens plantegem fer el sud.
Ostres Patufet! No hi havia pensat en el tema de les escombraries i això pot suposar un problema a l’estiu amb el calor i la pudor que deuen fer. Gràcies pel consell dels mosquits, tenint en compte que a mi m’acribillen. Sobre Sicília, ningú ens pot donar mes dades? Viatjar i no haver de treballar.... El meu ideal
|
|
|
Nosaltres visitarem la illa de Sicilia aquest proper agost: informació d'itineraris i llocs amb interès turistic, les hem tret de guies, com: Routard, Guia verda, i tambè del viatge de: www.clubcamper.com/comun/VIAJES/Crònica%20Sicília-1.pdf
Hem mirat de fer trajectes en Ferry (Grimaldi, o GNV), a l'agost els preus dupliquen o tripliquen el trajecte per carretera. Bon viatge al sud d'Itàlia, estic d'acord amb que el nord és preciós, però el sud per nosaltres encara està per descobrir |
|
|
Jo tinc uns amics que hi varen estar el estiu pasat i van venir encantats!!!!
Ens varen explicar que les carreteres sewgons en quin llocs son una mica estretes, però qui no s' en ha trobat per algun indret???? Platjes espectaculars i gent encantadora al sud i més freda al Nord....en fi.. com gairebé en tots els paisos :roll: Pel que fa a la Mafia.....aqui tenim la ETA, i el terrorisme islàmic mai saps per on pot petar.. El any pasat em van fer agafar una mica de por a eslovenia , croacia i bosnia,i el anterior a chequia també i res de res.... la gent encantadora i amable viu del turisme i cada vegada son més consciens d' això i propers ...hem d' aprendre que aquests paisos no son tant diferents al nostre........ A mi em fan més por els simples delinquents de Barcelona i els que ja m' han entrat a l ' auto i m' han eterbolit unes vacances que aquest tema en si mateix.... En fi.. espero que us ho passeu molt bé i feu un relat a la tornada amb moltes fotos pels que volem visitar aquesta illa properament :mrgreen: Una abraçada!!! Mª José :mrgreen: |
|
|
L'enllaç ha sortit malament
www.clubcamper.com/comun/VIAJES/Crònica%20Sicília-1.pdf Tiramillas, ja explicarem com a anat el viatge a la tornada... :D |
|
|
Aquest estiu passat hem recorregut l'illa de Sicília (total 16 dies). No és una destinació molt escollida pels auto-caravanistes espanyols; sí pels italians, francesos, alemayns... tan sols varem creuar-nos amb una, matrícula de Barcelona (de segur que hi haurien més, però no les vam veure). L'anada la vam fer amb la companyia Grimaldi ferries fins a Civitavecchia, i la tornada per carretera.
Sicília: Comencem per Milazzo, fent una excursió fins a les illes eòlies de Panarea i Stromboli (volcà en permanent erupció). Després, Palerm, Monreale, Agrigento, Piazza Armerina, Ragusa, Caltagirone, Siracusa, l'Etna, Taormina i finalment Messina, tancant així el cercle a l'illa que els grecs van anomenar Trinacria. Ja a l'altre costat de l'estret de Messina, Reggio di Calabria: un impressionant balcó a l'illa i l'Etna. Per la seva situació en el Mediterrani ha estat lloc de passada per a les diferents civilitzacions: grecs, romans... Això es tradueix que existeixen nombrosos temples grecs, la vila romana del Casale, el teatre grec de Taormina... que són una meravella. Hi ha esglésies repletes de mosaics bizantins. També està l'ascensió al volcà Etna, impressionant al èsser pràcticament al costat del mar i tenir una alçada d'una mica més de 3.300 metres, allí dormirem dues nits molt frasquetes a l'aparcament Refugi Sapienza a uns 2.000 metres d'alçada, amb la ciutat de Catania als nostres peus. La calor, que jo tant temia, va resultar ser molt suportable. El sol escalfava amb molta força però corria contínuament un ventet que suavitzava el calor. Fins i tot una nit en el centre de l'illa dormirem tapats amb flassades. El menjar boníssim igual que en tota Itàlia, però amb especialitats sicilianes com els arancinis, canolis o els brioixos amb gelat. En cap moment sentim inseguretat. La màfia que segur que hi és, passa totalment desapercebuda. En fi, volia fer-vos partícips de la nostra experiència a Sicília, una illa que bé mereix passar-hi les vacances. |
|